Nouja ik vind het prettig om in het engels te werken omdat je dan gewoon veel makkelijker kan troubleshooten en mijn vriendin haat het die wil het liefst alles in het engels. En trouwens ik ken zat tweetalige koppels die niet heel super handig zijn in het engels. Bijvoorbeeld een griek en een portugees laat die portugees maar eens grieks lezenquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:01 schreef Dennis_enzo het volgende:
Volgens mij is het aantal mensen dat meerdere talen nodig heeft op een PC toch echt heel klein hoor. Hoeveel PCs worden gebruikt door iemand die geen Nederlands spreekt en iemand anders die geen Engels spreekt?
Dat je een voorkeur hebt okee, maar echt nodig is heel wat anders.
Tja maar waarom wel in de ultimate ik vind het meer iets wat er vanaf home al bij hoort. het is 2009 mensen mensen zijn niet meer zo gebonden aan hun thuisland. En het is al helemaal niet in lijn met de EUquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:01 schreef Dennis_enzo het volgende:
Tsja, dat zal in Amerika wel anders liggenquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:05 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Tja maar waarom wel in de ultimate ik vind het meer iets wat er vanaf home al bij hoort. het is 2009 mensen mensen zijn niet meer zo gebonden aan hun thuisland. En het is al helemaal niet in lijn met de EU
haha je wilt niet weten hoeveel mensen in amerika spaans praten en hoeveel mensen geen woord spaans kunnen al met al geen overbodige luxe als je huishoudster ook wil patiencenquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:06 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Tsja, dat zal in Amerika wel anders liggen
Nee daar heb je echt ultimate voor nodig of zoals ik zei gewoon een nederlandse installeren en je licence van de engelse gebruiken. Maar daarvoor moet je dus wel even opnieuw installeren.quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:10 schreef CantFazeMe het volgende:
Kan ik er op de 1 of andere manier geen NL pack erop gooien op een UK PRO? Zo moeilijk moet dat toch niet zijn?
Dat kan dan wel weer? Wat een aparte manier! Nja iig bedanktquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:13 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Nee daar heb je echt ultimate voor nodig of zoals ik zei gewoon een nederlandse installeren en je licence van de engelse gebruiken. Maar daarvoor moet je dus wel even opnieuw installeren.
Ja en ga met je toekomst mee en doe gewoon 64bitquote:Op dinsdag 8 december 2009 17:32 schreef .aeon het volgende:
Geen flauw idee, heb niet zo veel verstand daarvan. Ik heb 'n laptop met Intel Core 2 Duo CPU T7300 @ 2.00 Ghz met 2046 MB geheugen, aldus mijn computerZou dat het aankunnen?
Lees de op, en je komt erachter dat je de iso kan gebruiken om vanaf een usb-device te installen. OS-en kan je niet installeren vanuit een ander OSquote:Op dinsdag 8 december 2009 19:32 schreef .aeon het volgende:
Heb nu de .iso gedownload, maar ik begrijp dat ik niet van x32 naar x64 kan Upgraden, maar dan een 'Clean Install' moet doen. Maar ik heb geen DVD brander ofzo, is er een manier om via de iso toch van x32 Vista naar x64 7 te gaan?
dat is wat kort door de bocht:quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:01 schreef Dennis_enzo het volgende:
Volgens mij is het aantal mensen dat meerdere talen nodig heeft op een PC toch echt heel klein hoor. Hoeveel PCs worden gebruikt door iemand die geen Nederlands spreekt en iemand anders die geen Engels spreekt?
Wel, maar in dit geval nietquote:Op dinsdag 8 december 2009 21:25 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Lees de op, en je komt erachter dat je de iso kan gebruiken om vanaf een usb-device te installen. OS-en kan je niet installeren vanuit een ander OS
Dat is een hele specifieke situatie ja, maar in het algemeen zal het percentage users dat talen switch toch heel klein zijn. Vrijwel alle computergebruikers die ik ken hebben gewoon een Nederlandse windows.quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:10 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is wat kort door de bocht:
broer heeft een nederlandse vista op laptop, ik een engelse vista..
ik programmeer nog wel eens dingen voor hem en ben dan soms, helaas, afhankelijk van de interface (+ teksten) in windows..
dus dan is het ideaal om even over te kunnen switchen naar nederlands..
http://en.wikipedia.org/wiki/Windows_7_editionsquote:Op woensdag 9 december 2009 08:40 schreef CantFazeMe het volgende:
Ultimate is toch meer bedoeld voor netwerken enzo? En groepsnetwerken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |