Enterprise kan alles dus als je ze beide hebt makkelijke keuzequote:Op woensdag 2 december 2009 09:31 schreef Rensjebree het volgende:
Ik probeer nu het verschil uit te vissen welke windows 7 in ga installen. (momenteel Ultimate RC geinstalleerd.)
Ik heb Pro en enterprise liggenMaar welke zal ik installeren?
mooi, dan ga ik even Enterprise installen.quote:Op woensdag 2 december 2009 09:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Enterprise kan alles dus als je ze beide hebt makkelijke keuze
http://en.wikipedia.org/wiki/Windows_7_editions
Waarom ultramon? Instellingen ultramon? Videokaart? Resoluties?quote:Op woensdag 2 december 2009 22:31 schreef cherrycoke het volgende:
ik gebruik ultramon heb dual monitor (win7 64 bit) maar ik kan met me muis niet naar het andere scherm hoe kan ik dit fixen zit al een uur aan te kloten maar het lukt me niet
Omdat ik er een keer een negatieve ervaring mee heb gehad. Toen werkte Windows ineens niet meer na een update.quote:Op woensdag 2 december 2009 23:25 schreef Dennis_enzo het volgende:
Waarom zou je niet willen updaten?
heb je bij de beeldscherm eigenschappen wel span aangezet? (of uitgebreid/extended buraublad/desktop)quote:Op woensdag 2 december 2009 22:31 schreef cherrycoke het volgende:
ik gebruik ultramon heb dual monitor (win7 64 bit) maar ik kan met me muis niet naar het andere scherm hoe kan ik dit fixen zit al een uur aan te kloten maar het lukt me niet
gewoon zo instellen dat jij de updates moet goedkeuren, werkt primaquote:Op woensdag 2 december 2009 23:29 schreef NoShitSherlock het volgende:
[..]
Omdat ik er een keer een negatieve ervaring mee heb gehad. Toen werkte Windows ineens niet meer na een update.
straal vergeten hij doet het!!quote:Op woensdag 2 december 2009 23:41 schreef mschol het volgende:
[..]
heb je bij de beeldscherm eigenschappen wel span aangezet? (of uitgebreid/extended buraublad/desktop)
Eén van de vernieuwingen in Vista was een nieuwe versie van het SMB protocol, dat gebruikt wordt voor de communicatie tussen Windows clients en servers, en sinds Windows NT niet gewijzigd was.quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:21 schreef Juup© het volgende:
Iets vreemds waar ik toch wel blij mee ben. Met Vista was mijn downloadsnelheid vanaf onze fileserver hooguit 2MB/s via de 54Mb/s WLAN, en sinds ik Windows 7 erop heb staan is het minimaal 3MB/s
Aan de drivers zou het niet mogen liggen want ik had onder Vista de nieuwste drivers net als nu.
Vreemd.
Hier is er dus positief verschilquote:Op donderdag 3 december 2009 08:22 schreef chibibo het volgende:
[..]
Eén van de vernieuwingen in Vista was een nieuwe versie van het SMB protocol, dat gebruikt wordt voor de communicatie tussen Windows clients en servers, en sinds Windows NT niet gewijzigd was.
Helaas bleek dit niet zo goed te werken als gehoopt; vooral bij Windows 2003 en oudere servers was het zelfs trager dan voorheen. Na Vista SP1 is het sterk vooruit gegaan, maar ik kan me voorstellen dat ze het in Windows 7 nog verder verbeterd hebben.
geen idee geef eens specifiekere informatie?quote:Op donderdag 3 december 2009 19:41 schreef ScarFace- het volgende:
2 Problemen hier.
Waarom kan ik mIRC niet pinnen aan de taskbar, en,
Waarom doet daemon tools het niet, ook de versie die met w7 compatible zou zijn
Virtual clonecd pakken, werkt perfect zeg ik als fervent daemontools gebruiker. En mIRCquote:Op donderdag 3 december 2009 19:41 schreef ScarFace- het volgende:
2 Problemen hier.
bij mij kan mIRC wel gewoon aan de taskbar... wat gek?quote:Op donderdag 3 december 2009 19:41 schreef ScarFace- het volgende:
2 Problemen hier.
Ik koppel het aan de taskbar,quote:Op donderdag 3 december 2009 20:59 schreef sbientje het volgende:
[..]
bij mij kan mIRC wel gewoon aan de taskbar... wat gek?
32Bits hier(x86) w7 professionalquote:Op donderdag 3 december 2009 20:49 schreef mschol het volgende:
[..]
geen idee geef eens specifiekere informatie?
Deamon tools werkt hier namelijk vlekkeloos (W7 ultimate x64
Staat mIRC ingesteld op 'minimize to tray'? Het is maar een gok, maar wellicht dat de veroorzaker is.quote:Op donderdag 3 december 2009 21:12 schreef ScarFace- het volgende:
Ik koppel het aan de taskbar,
Start het programma en minimaliseer het vervolgens.
Dan klik ik weer op het mIRC icoontje in de taskbar.
...Start ie een 2e mirc.exewaardeloos
Alcohol 52% Free edition, dat is alleen het mount gedeelte. Werkt geweldig hier op Windows 7 Ultimate 64 bit.quote:Op donderdag 3 december 2009 21:14 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
32Bits hier(x86) w7 professional![]()
Maarja je hebt natuurlijk ook nog alcohol 120% bedenk ik me nu.
zie, alweer, je videokaart eigenschappen..quote:Op vrijdag 4 december 2009 00:09 schreef cherrycoke het volgende:
volgend probleem me schermen staan naast elkaar
als in 1-2: nummer 1 links nummer 2 rechts
als ik me muis naar rechts doe van 1 naar 2 kan niet ik kan niet naar me volgende scherm andersom als ik me muis naar links doe gaat ie aan het einde wel naar het andere scherm wat doe ik verkeerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |