abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75119283
quote:
Op zondag 29 november 2009 19:51 schreef wc-eend het volgende:

[..]

Werkt niet.. hij vraagt wat ik wil starten maar geeft geen timer aan.. krijg twee keuzes windows 7 of memory diagnostics runnen..
quote:
1. Open a elevated privilege command prompt window as administrator.
2. Type in the following command, follow by Enter to execute the command:

bcdedit /bootsequence {memdiag} /remove
3. Restart the computer.
pi_75119459
quote:
Op zondag 29 november 2009 19:31 schreef Dubbeldrank het volgende:

[..]

Heb je een upgrade gedaan van een bestaande installatie of een verse installatie? Ik merk met name dat de responstijden van het besturingssysteem drastisch verbeterd zijn in Windows 7 bijvoorbeeld.
Upgrade. Komende week gaat alles eraf en doe ik volledig verse install
pi_75119903
quote:
Op zondag 29 november 2009 19:59 schreef Juup© het volgende:

[..]

Upgrade. Komende week gaat alles eraf en doe ik volledig verse install
Goed plan, succes!
Powered by Janetje®
pi_75120696
quote:
Op zondag 29 november 2009 18:07 schreef Juup© het volgende:

[..]

Vanwaar de smiley
omdat ik het een beetje vreemd vond dat je er bij zette dat je er eerlijk over was, waarom zou je dat niet zijn
pi_75131776
Zo. De upgrade eraf gegooid en alles vers erop gezet. Wat een verschil mbt Vista, het installeren is echt vele malen sneller gegaan en makkelijker
pi_75131781
quote:
Op zondag 29 november 2009 20:28 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

omdat ik het een beetje vreemd vond dat je er bij zette dat je er eerlijk over was, waarom zou je dat niet zijn
Oké dan
pi_75131832
quote:
Op maandag 30 november 2009 00:35 schreef Juup© het volgende:
Zo. De upgrade eraf gegooid en alles vers erop gezet. Wat een verschil mbt Vista, het installeren is echt vele malen sneller gegaan en makkelijker
+1 Voorspelbaar
Powered by Janetje®
pi_75131909
quote:
Op maandag 30 november 2009 00:38 schreef Dubbeldrank het volgende:

[..]

+1 Voorspelbaar
  † In Memoriam † maandag 30 november 2009 @ 11:40:31 #184
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_75137872
Ik heb een nieuwe PC besteld met een i5 processor, Intel moederbord en 4GB geheugen. Nu adviseerde de winkel mij om Windows 7 Home Premium 64 bits te bestellen en niet 32 bits. Dat heb ik dus maar gedaan.

Vraag: Krijg ik problemen met hardware als printer en webcam of (oudere) software?

Misschien is er al een reactie/topic over (geweest)?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 30 november 2009 @ 11:41:38 #185
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_75137905
Alleen als je stokoude hardware/software hebt kan je een probleem krijgen.
Zo niet, dan is de kans zeeeer groot dat het gewoon werkt.
Ook met 7 64bit.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_75137913
quote:
Op maandag 30 november 2009 11:40 schreef Cynix ® het volgende:
Ik heb een nieuwe PC besteld met een i5 processor, Intel moederbord en 4GB geheugen. Nu adviseerde de winkel mij om Windows 7 Home Premium 64 bits te bestellen en niet 32 bits. Dat heb ik dus maar gedaan.

Vraag: Krijg ik problemen met hardware als printer en webcam of (oudere) software?

Misschien is er al een reactie/topic over (geweest)?
quote:
Op maandag 30 november 2009 11:39 schreef Godtje het volgende:
Oudere spullen zou nog kunnen maar voor de rest toch niet.
Ik werk al vanaf XP op 64bits en zelfs toen heb ik zelden een probleem gehad.

Nu met Win7 64bits nog helemaal geen problemen dat iets niet wil werken.
pi_75138183
met 32 bit ga je sowieso niet de volle 4gb geheugen kunnen gebruiken. lekker 64 bit bestellen dus.

zolang je geen scanner of andere rommel uit het jaar 0 aan wil sluiten ga je met drivers geen probleem hebben.
pi_75138276
quote:
Op maandag 30 november 2009 11:40 schreef Cynix ® het volgende:
Het advies om 64-bits Windows 7 te gebruiken is terecht, omdat deze de 4 GB volledig kan aanspreken, in tegenstelling tot de max. 3.5 GB die door de 32-bits variant wordt gebruikt.

Als je printer en webcam op je huidige PC zijn aangesloten, zou je de Windows Upgrade Advisor van Microsoft hierop kunnen draaien. Deze kijkt naar de hardware van je PC en vertelt je of er geschikte drivers beschikbaar zijn voor Windows 7. Mochten er geen Windows 7-drivers bestaan, dan zou je nog kunnen proberen of er drivers voor Vista zijn; deze werken over het algemeen ook in Windows 7.

Wat betreft de software zou ik me niet al te veel zorgen maken; vrijwel alle 32-bits applicaties draaien probleemloos op een 64-bits OS. Op de Microsoft website staat een overzicht van software die getest is met Windows 7 waar misschien informatie over jouw applicaties te vinden is, maar ik heb de directe link helaas niet bij de hand.
pi_75143486
Ja hallo, ik heb een upgrade gedaan van Vista. Ik weet niet of het daardoor komt of ik het zelf heb gedaan. Alleen krijg ik nu bij IE en FF witte balken aan de zijkanten en zijn site's centraal afgebeeld op het scherm. FOK! is helemaal gekrompen. Eerst was dat helemaal uitgestrekt over het scherm. Menustart was ook ineens klein, maar dat heb ik inmiddels kunnen verhelpen.

Hoe krijg ik het weer bij het oude?
  Moderator maandag 30 november 2009 @ 14:51:15 #190
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_75143637
klinkt raar je desktop is wel gewoon normaal zo nee dan zou het met de instellingen van je videokaart te maken kunnen hebben
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_75143950
Ik heb trouwens al veel mensen horen klagen over krakend geluid in windows 7. Ik heb er ook last van, en het ligt echt aan windows, want ik heb ook nog windows vista op m'n pc, en daar werkt het goed.

Iemand een oplossing?
pi_75144813
quote:
Op maandag 30 november 2009 14:59 schreef Syb.ren het volgende:
Ik heb trouwens al veel mensen horen klagen over krakend geluid in windows 7. Ik heb er ook last van, en het ligt echt aan windows, want ik heb ook nog windows vista op m'n pc, en daar werkt het goed.

Iemand een oplossing?
audio drivers updaten?
welke geluidkaart gaat het om?
pi_75144897
quote:
Op maandag 30 november 2009 14:59 schreef Syb.ren het volgende:

Iemand een oplossing?
Drivers, drivers en nog eens drivers! Ik heb hetzelfde gehad toen Vista uit kwam.