quote:Op zondag 29 november 2009 19:51 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Werkt niet.. hij vraagt wat ik wil starten maar geeft geen timer aan.. krijg twee keuzes windows 7 of memory diagnostics runnen..
quote:1. Open a elevated privilege command prompt window as administrator.
2. Type in the following command, follow by Enter to execute the command:
bcdedit /bootsequence {memdiag} /remove
3. Restart the computer.
Upgrade. Komende week gaat alles eraf en doe ik volledig verse installquote:Op zondag 29 november 2009 19:31 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Heb je een upgrade gedaan van een bestaande installatie of een verse installatie? Ik merk met name dat de responstijden van het besturingssysteem drastisch verbeterd zijn in Windows 7 bijvoorbeeld.
Goed plan, succes!quote:Op zondag 29 november 2009 19:59 schreef Juup© het volgende:
[..]
Upgrade. Komende week gaat alles eraf en doe ik volledig verse install
omdat ik het een beetje vreemd vond dat je er bij zette dat je er eerlijk over was, waarom zou je dat niet zijnquote:
Oké danquote:Op zondag 29 november 2009 20:28 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
omdat ik het een beetje vreemd vond dat je er bij zette dat je er eerlijk over was, waarom zou je dat niet zijn
+1 Voorspelbaarquote:Op maandag 30 november 2009 00:35 schreef Juup© het volgende:
Zo. De upgrade eraf gegooid en alles vers erop gezet. Wat een verschil mbt Vista, het installeren is echt vele malen sneller gegaan en makkelijker
quote:Op maandag 30 november 2009 11:40 schreef Cynix ® het volgende:
Ik heb een nieuwe PC besteld met een i5 processor, Intel moederbord en 4GB geheugen. Nu adviseerde de winkel mij om Windows 7 Home Premium 64 bits te bestellen en niet 32 bits. Dat heb ik dus maar gedaan.
Vraag: Krijg ik problemen met hardware als printer en webcam of (oudere) software?
Misschien is er al een reactie/topic over (geweest)?
quote:Op maandag 30 november 2009 11:39 schreef Godtje het volgende:
Oudere spullen zou nog kunnen maar voor de rest toch niet.
Ik werk al vanaf XP op 64bits en zelfs toen heb ik zelden een probleem gehad.
Nu met Win7 64bits nog helemaal geen problemen dat iets niet wil werken.
Het advies om 64-bits Windows 7 te gebruiken is terecht, omdat deze de 4 GB volledig kan aanspreken, in tegenstelling tot de max. 3.5 GB die door de 32-bits variant wordt gebruikt.quote:Op maandag 30 november 2009 11:40 schreef Cynix ® het volgende:
Vraag: Krijg ik problemen met hardware als printer en webcam of (oudere) software?
audio drivers updaten?quote:Op maandag 30 november 2009 14:59 schreef Syb.ren het volgende:
Ik heb trouwens al veel mensen horen klagen over krakend geluid in windows 7. Ik heb er ook last van, en het ligt echt aan windows, want ik heb ook nog windows vista op m'n pc, en daar werkt het goed.
Iemand een oplossing?
Drivers, drivers en nog eens drivers! Ik heb hetzelfde gehad toen Vista uit kwam.quote:Op maandag 30 november 2009 14:59 schreef Syb.ren het volgende:
Ik heb trouwens al veel mensen horen klagen over krakend geluid in windows 7. Ik heb er ook last van, en het ligt echt aan windows, want ik heb ook nog windows vista op m'n pc, en daar werkt het goed.
Iemand een oplossing?
Upgrades geven vaak problemen, en verse installatie zou beter zijn.quote:Op maandag 30 november 2009 14:47 schreef Mylene het volgende:
Ja hallo, ik heb een upgrade gedaan van Vista. Ik weet niet of het daardoor komt of ik het zelf heb gedaan. Alleen krijg ik nu bij IE en FF witte balken aan de zijkanten en zijn site's centraal afgebeeld op het scherm. FOK! is helemaal gekrompen. Eerst was dat helemaal uitgestrekt over het scherm. Menustart was ook ineens klein, maar dat heb ik inmiddels kunnen verhelpen.
Hoe krijg ik het weer bij het oude?
De laptop van mijn vrouw heeft die ellende nog steeds met Vista, ongeacht welke driver ik pak (oud of recent)quote:Op maandag 30 november 2009 15:25 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Drivers, drivers en nog eens drivers! Ik heb hetzelfde gehad toen Vista uit kwam.
Weet je dan ook een goede driver? Had er 1 van realtek maar het werd alleen maar ergerquote:Op maandag 30 november 2009 15:25 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Drivers, drivers en nog eens drivers! Ik heb hetzelfde gehad toen Vista uit kwam.
Waarom zou dat ooit aan w7 liggenquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:13 schreef Drumpie het volgende:
Ik heb een probleem.
Met Windows 7 lukt het mij niet om te downloaden met Grabit, hoe kan dit komen?
Krijg de volgende fout: Unable to connect to newsreader**.eweka.nl:563 (Socket Error # 10061Connection refused.)
Haha, dat heeft inderdaad niks met W7 te makenquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:15 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Waarom zou dat ooit aan w7 liggen, heeeeeeel misschien ligt het aan Eweka die onderhoud heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |