Het is alleen bij win7 machines, op mijn xp-bak en xp-machines elders doet 'ie het gewoon goed en zoals het hoort. Nergens problemen mee, alleen op win7. Als ik hem laat scannen vind hij ook geen problemen, dat is het rare. En hij sluit hem dus niet goed af, al zegt hij wel dat de hardware veilig verwijderd kan worden. Schijf draait dan nog steeds op volle toerenquote:Op vrijdag 27 november 2009 17:04 schreef Nick1983 het volgende:
Data even op de computer zetten en een format doen. Denk dat het daarmee over zal zijn.
Tenminste, als je dit probleem op andere computers aan hebt. Als je het alleen op je Windows 7 machine hebt, durf ik het niet te zeggen. Misschien de laatste updates draaien.
Ik had de zelfde soort klachten. Mijn schrijf was "FAT" en die heb ik nu geformateerd naar "NTFS". Het schijnt dat FAT problemen veroorzaakt zoals jij die beschreven hebt. Is je schrijf toevallig FAT?quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:04 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Het is alleen bij win7 machines, op mijn xp-bak en xp-machines elders doet 'ie het gewoon goed en zoals het hoort. Nergens problemen mee, alleen op win7. Als ik hem laat scannen vind hij ook geen problemen, dat is het rare. En hij sluit hem dus niet goed af, al zegt hij wel dat de hardware veilig verwijderd kan worden. Schijf draait dan nog steeds op volle toeren
Nope, gewoon ntfsquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:22 schreef editoor het volgende:
[..]
Ik had de zelfde soort klachten. Mijn schrijf was "FAT" en die heb ik nu geformateerd naar "NTFS". Het schijnt dat FAT problemen veroorzaakt zoals jij die beschreven hebt. Is je schrijf toevallig FAT?
ik kan mij herrinneren van XP <-> vista bakken dat vista ook zei, na de usb disk in een XP bak te hebben gehad en daar dingen op gedaan te hebben, dat de disk problemen had en gescand moest worden...quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:04 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Het is alleen bij win7 machines, op mijn xp-bak en xp-machines elders doet 'ie het gewoon goed en zoals het hoort. Nergens problemen mee, alleen op win7. Als ik hem laat scannen vind hij ook geen problemen, dat is het rare. En hij sluit hem dus niet goed af, al zegt hij wel dat de hardware veilig verwijderd kan worden. Schijf draait dan nog steeds op volle toeren
Gefeliciteerd, als je er niet uit komt dan roep je maar!quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:44 schreef Juup© het volgende:
Net Windows 7 Pro geïnstalleerd. Ga de topics eens teruglezen want ik heb toch wel een paar vragen
Dank uquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:13 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, als je er niet uit komt dan roep je maar!
Neem aan dat je dan een legitieme/originele bedoeltquote:Op zondag 29 november 2009 00:11 schreef fespo het volgende:
wat is eigenlijk de goedkoopste manier om aan Windows 7 te komen?
illegaal..quote:Op zondag 29 november 2009 00:11 schreef fespo het volgende:
wat is eigenlijk de goedkoopste manier om aan Windows 7 te komen?
Rechtermuisknop op Computer (in het startmenu) > Properties > Advanced system settings > tabblad advanced > Startup and recovery de settings knop >quote:Op zondag 29 november 2009 10:54 schreef wc-eend het volgende:
Ik heb windows 7 op me laptop, gewoon legaal..
En elke keer als ik de laptop opstart vraagt hij welk besturingssysteem wil opstarten.. terwijl windows 7 het enige is...
Kan ik ergens aanzetten dat hij automatisch w7 laadt?
gelukkig ben je er gewoon eerljik overquote:Op zondag 29 november 2009 00:21 schreef Juup© het volgende:
Op dit moment moet ik eerlijk toegeven dat ik (nog) geen verbetering o.i.d. t.o.v. Vista merk.
Vanwaar dequote:Op zondag 29 november 2009 15:50 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
gelukkig ben je er gewoon eerljik over
Heb je een upgrade gedaan van een bestaande installatie of een verse installatie? Ik merk met name dat de responstijden van het besturingssysteem drastisch verbeterd zijn in Windows 7 bijvoorbeeld.quote:Op zondag 29 november 2009 00:21 schreef Juup© het volgende:
Ik heb de upgrade vanaf Vista voor niets gekregen van Acer, moest alleen de verzendkosten betalen.
Op dit moment moet ik eerlijk toegeven dat ik (nog) geen verbetering o.i.d. t.o.v. Vista merk.
Werkt niet.. hij vraagt wat ik wil starten maar geeft geen timer aan.. krijg twee keuzes windows 7 of memory diagnostics runnen..quote:Op zondag 29 november 2009 11:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Rechtermuisknop op Computer (in het startmenu) > Properties > Advanced system settings > tabblad advanced > Startup and recovery de settings knop >
Default OS: Windows 7 zetten
Time to display....: uitvinken
Het is niet helemaal de netste manier maar wel de makkelijkste.
quote:Op zondag 29 november 2009 19:51 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Werkt niet.. hij vraagt wat ik wil starten maar geeft geen timer aan.. krijg twee keuzes windows 7 of memory diagnostics runnen..
quote:1. Open a elevated privilege command prompt window as administrator.
2. Type in the following command, follow by Enter to execute the command:
bcdedit /bootsequence {memdiag} /remove
3. Restart the computer.
Upgrade. Komende week gaat alles eraf en doe ik volledig verse installquote:Op zondag 29 november 2009 19:31 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Heb je een upgrade gedaan van een bestaande installatie of een verse installatie? Ik merk met name dat de responstijden van het besturingssysteem drastisch verbeterd zijn in Windows 7 bijvoorbeeld.
Goed plan, succes!quote:Op zondag 29 november 2009 19:59 schreef Juup© het volgende:
[..]
Upgrade. Komende week gaat alles eraf en doe ik volledig verse install
omdat ik het een beetje vreemd vond dat je er bij zette dat je er eerlijk over was, waarom zou je dat niet zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |