Waarom ultramon? Instellingen ultramon? Videokaart? Resoluties?quote:Op woensdag 2 december 2009 22:31 schreef cherrycoke het volgende:
ik gebruik ultramon heb dual monitor (win7 64 bit) maar ik kan met me muis niet naar het andere scherm hoe kan ik dit fixen zit al een uur aan te kloten maar het lukt me niet
Omdat ik er een keer een negatieve ervaring mee heb gehad. Toen werkte Windows ineens niet meer na een update.quote:Op woensdag 2 december 2009 23:25 schreef Dennis_enzo het volgende:
Waarom zou je niet willen updaten?
heb je bij de beeldscherm eigenschappen wel span aangezet? (of uitgebreid/extended buraublad/desktop)quote:Op woensdag 2 december 2009 22:31 schreef cherrycoke het volgende:
ik gebruik ultramon heb dual monitor (win7 64 bit) maar ik kan met me muis niet naar het andere scherm hoe kan ik dit fixen zit al een uur aan te kloten maar het lukt me niet
gewoon zo instellen dat jij de updates moet goedkeuren, werkt primaquote:Op woensdag 2 december 2009 23:29 schreef NoShitSherlock het volgende:
[..]
Omdat ik er een keer een negatieve ervaring mee heb gehad. Toen werkte Windows ineens niet meer na een update.
straal vergeten hij doet het!!quote:Op woensdag 2 december 2009 23:41 schreef mschol het volgende:
[..]
heb je bij de beeldscherm eigenschappen wel span aangezet? (of uitgebreid/extended buraublad/desktop)
Eén van de vernieuwingen in Vista was een nieuwe versie van het SMB protocol, dat gebruikt wordt voor de communicatie tussen Windows clients en servers, en sinds Windows NT niet gewijzigd was.quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:21 schreef Juup© het volgende:
Iets vreemds waar ik toch wel blij mee ben. Met Vista was mijn downloadsnelheid vanaf onze fileserver hooguit 2MB/s via de 54Mb/s WLAN, en sinds ik Windows 7 erop heb staan is het minimaal 3MB/s
Aan de drivers zou het niet mogen liggen want ik had onder Vista de nieuwste drivers net als nu.
Vreemd.
Hier is er dus positief verschilquote:Op donderdag 3 december 2009 08:22 schreef chibibo het volgende:
[..]
Eén van de vernieuwingen in Vista was een nieuwe versie van het SMB protocol, dat gebruikt wordt voor de communicatie tussen Windows clients en servers, en sinds Windows NT niet gewijzigd was.
Helaas bleek dit niet zo goed te werken als gehoopt; vooral bij Windows 2003 en oudere servers was het zelfs trager dan voorheen. Na Vista SP1 is het sterk vooruit gegaan, maar ik kan me voorstellen dat ze het in Windows 7 nog verder verbeterd hebben.
geen idee geef eens specifiekere informatie?quote:Op donderdag 3 december 2009 19:41 schreef ScarFace- het volgende:
2 Problemen hier.
Waarom kan ik mIRC niet pinnen aan de taskbar, en,
Waarom doet daemon tools het niet, ook de versie die met w7 compatible zou zijn
Virtual clonecd pakken, werkt perfect zeg ik als fervent daemontools gebruiker. En mIRCquote:Op donderdag 3 december 2009 19:41 schreef ScarFace- het volgende:
2 Problemen hier.
bij mij kan mIRC wel gewoon aan de taskbar... wat gek?quote:Op donderdag 3 december 2009 19:41 schreef ScarFace- het volgende:
2 Problemen hier.
Ik koppel het aan de taskbar,quote:Op donderdag 3 december 2009 20:59 schreef sbientje het volgende:
[..]
bij mij kan mIRC wel gewoon aan de taskbar... wat gek?
32Bits hier(x86) w7 professionalquote:Op donderdag 3 december 2009 20:49 schreef mschol het volgende:
[..]
geen idee geef eens specifiekere informatie?
Deamon tools werkt hier namelijk vlekkeloos (W7 ultimate x64
Staat mIRC ingesteld op 'minimize to tray'? Het is maar een gok, maar wellicht dat de veroorzaker is.quote:Op donderdag 3 december 2009 21:12 schreef ScarFace- het volgende:
Ik koppel het aan de taskbar,
Start het programma en minimaliseer het vervolgens.
Dan klik ik weer op het mIRC icoontje in de taskbar.
...Start ie een 2e mirc.exewaardeloos
Alcohol 52% Free edition, dat is alleen het mount gedeelte. Werkt geweldig hier op Windows 7 Ultimate 64 bit.quote:Op donderdag 3 december 2009 21:14 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
32Bits hier(x86) w7 professional![]()
Maarja je hebt natuurlijk ook nog alcohol 120% bedenk ik me nu.
zie, alweer, je videokaart eigenschappen..quote:Op vrijdag 4 december 2009 00:09 schreef cherrycoke het volgende:
volgend probleem me schermen staan naast elkaar
als in 1-2: nummer 1 links nummer 2 rechts
als ik me muis naar rechts doe van 1 naar 2 kan niet ik kan niet naar me volgende scherm andersom als ik me muis naar links doe gaat ie aan het einde wel naar het andere scherm wat doe ik verkeerd?
kabeltje maar omgewisseldquote:Op vrijdag 4 december 2009 00:11 schreef mschol het volgende:
[..]
zie, alweer, je videokaart eigenschappen..
de schermen staan omgedraaid (dus i.p.v. 1-2 2-1)
e.v.t. kan je ook de kabels in je pc omwisselen, werkt ook
"Boot error, insert system disk and press enter' oid. Het gekke is dat de windows CD op zich niet opgestart word, hij lijkt alleen de boot loader van de cd te gebruiken. Maar als ik de CD wel opstart en opstartherstel draait, zegt hij dat er geen problemen gevonden zijnquote:Op maandag 7 december 2009 08:32 schreef het_fokschaap het volgende:
lijkt me in ieder geval een probleem met je bootloader. Wat voor melding krijg je als je zonder DVD opstart ?
heb je het language pack wel gedownload die staat bij je non essential updatesquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:26 schreef CantFazeMe het volgende:
Waarom kan ik bij pro de taal niet verandren? Wat een dom gedoe.
misschien moet je in je bios zeggen dat hij bij C: moet beginnen (maarja dat is de n00b oplossing)quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:28 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
"Boot error, insert system disk and press enter' oid. Het gekke is dat de windows CD op zich niet opgestart word, hij lijkt alleen de boot loader van de cd te gebruiken. Maar als ik de CD wel opstart en opstartherstel draait, zegt hij dat er geen problemen gevonden zijn
Deze Windows is een UK versie, kan ik hem dan wel veranderen? Het is de PRO versie (winkel)quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:32 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
heb je het language pack wel gedownload die staat bij je non essential updates
erm alleen de ultimate geloof ikquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:40 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Deze Windows is een UK versie, kan ik hem dan wel veranderen? Het is de PRO versie (winkel)
sad? waarom? uitermate slimme marketing...quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:47 schreef Jarno het volgende:
Echt he. Versie 7 van een OS en MS kan nog steeds niet bedenken dat er wellicht meerdere talen op 1 PC gebruikt worden. Nee, dat is weer een Ultimate feature.. So sad.
Dus je had gewoon de ultimate moeten kopen in plaats van te zeuren. In een goedkopere auto krijg je ook geen ingebouwd navigatiesysteem erbij (om maar wat te noemen).quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:47 schreef Jarno het volgende:
Echt he. Versie 7 van een OS en MS kan nog steeds niet bedenken dat er wellicht meerdere talen op 1 PC gebruikt worden. Nee, dat is weer een Ultimate feature.. So sad.
Een taal is nou niet echt een navigatie systeem te noemen. Het is eerder als een auto leveren zonder logotjes op de knopjes daarvoor heb je namelijk de deluxe versie nodig.quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:53 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Dus je had gewoon de ultimate moeten kopen in plaats van te zeuren. In een goedkopere auto krijg je ook geen ingebouwd navigatiesysteem erbij (om maar wat te noemen).
Nouja ik vind het prettig om in het engels te werken omdat je dan gewoon veel makkelijker kan troubleshooten en mijn vriendin haat het die wil het liefst alles in het engels. En trouwens ik ken zat tweetalige koppels die niet heel super handig zijn in het engels. Bijvoorbeeld een griek en een portugees laat die portugees maar eens grieks lezenquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:01 schreef Dennis_enzo het volgende:
Volgens mij is het aantal mensen dat meerdere talen nodig heeft op een PC toch echt heel klein hoor. Hoeveel PCs worden gebruikt door iemand die geen Nederlands spreekt en iemand anders die geen Engels spreekt?
Dat je een voorkeur hebt okee, maar echt nodig is heel wat anders.
Tja maar waarom wel in de ultimate ik vind het meer iets wat er vanaf home al bij hoort. het is 2009 mensen mensen zijn niet meer zo gebonden aan hun thuisland. En het is al helemaal niet in lijn met de EUquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:01 schreef Dennis_enzo het volgende:
Dat je een voorkeur hebt okee, maar echt nodig is heel wat anders.
Tsja, dat zal in Amerika wel anders liggenquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:05 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Tja maar waarom wel in de ultimate ik vind het meer iets wat er vanaf home al bij hoort. het is 2009 mensen mensen zijn niet meer zo gebonden aan hun thuisland. En het is al helemaal niet in lijn met de EU
haha je wilt niet weten hoeveel mensen in amerika spaans praten en hoeveel mensen geen woord spaans kunnen al met al geen overbodige luxe als je huishoudster ook wil patiencenquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:06 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Tsja, dat zal in Amerika wel anders liggen
Nee daar heb je echt ultimate voor nodig of zoals ik zei gewoon een nederlandse installeren en je licence van de engelse gebruiken. Maar daarvoor moet je dus wel even opnieuw installeren.quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:10 schreef CantFazeMe het volgende:
Kan ik er op de 1 of andere manier geen NL pack erop gooien op een UK PRO? Zo moeilijk moet dat toch niet zijn?
Dat kan dan wel weer? Wat een aparte manier! Nja iig bedanktquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:13 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Nee daar heb je echt ultimate voor nodig of zoals ik zei gewoon een nederlandse installeren en je licence van de engelse gebruiken. Maar daarvoor moet je dus wel even opnieuw installeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |