Gewoon een officiële manier van een nieuwe toevoegen hoor, welke map je ook gebruikt :Squote:Op vrijdag 20 november 2009 17:50 schreef mschol het volgende:
[..]
onofficiele manier dus![]()
das positief aangezien er in de vorige versies ook geen problemen waren(language bar is kut want dan heeft windows weer verzonnen een NL & US keyboard indeling op pc te zetten
)
32bitquote:Op zondag 22 november 2009 22:15 schreef Soldier2000 het volgende:
Ik heb nu winXP @ 2GB werkgeheugen, als ik wil overstappen naar W7 welke versie is dan het verstandigste, 64bit of 32bit?
Het gaat om je CPU of je 64 bits of 32 bits kunt draaien. Heeft eigenlijk niks met geheugen te maken. Als je het niet zeker weet moet je gewoon de 32 bits versie pakken, want die kun je ook draaien op een 64bit cpu. Andersom niet.quote:
omdat je bij 2GB aan ram het grootste voordeel niet kan benutten (het meer dan 4GB tegelijk aanspreken)quote:
windows 7 64 bit met 2gb ram werkt hier gewoon lekker..quote:Op zondag 22 november 2009 22:27 schreef mschol het volgende:
[..]
omdat je bij 2GB aan ram het grootste voordeel niet kan benutten (het meer dan 4GB tegelijk aanspreken)
64bit wordt/is intressant vanaf 4GB ram...
Heel simpel!quote:Op zondag 22 november 2009 21:55 schreef Ericjuh het volgende:
Iemand enig idee hoe ik mijn microfoon moet muten? In windows xp kon ik heel simpel "mute" aanvinken.
Probleem is namelijk dat ik een zoem hoor als ik muziek afspeel. Reden hiervan is dat mijn microfoon geluid opneemt en weer afspeelt.
dit werkt niet
[ afbeelding ]
ik zeg niet dat het niet lekker werkt.. (hell op 512mb draait ie nog primaquote:Op zondag 22 november 2009 22:28 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
windows 7 64 bit met 2gb ram werkt hier gewoon lekker..
Waarom raad je hem dan een 32 bit aan? Omdat hij dan zeker is dat het werkt?quote:Op zondag 22 november 2009 22:53 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zeg niet dat het niet lekker werkt.. (hell op 512mb draait ie nog prima)
allleen het (grootste, merkkbare?) voordeel van een 64bit variant (+4GB geheugen aanspreken) heb je niet
tnxquote:Op zondag 22 november 2009 22:50 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Heel simpel!
Klik met je rechtermuisknop op het speakertje in je tray > selecteer 'afspeelapparaten' > open de eigenschappen van je speakers of wat voor output je gebruikt > klik op het tabblad 'Niveaus' en mute daar de mic.
Je moet niet je mic muten bij opnameapparaten dus, anders doet je mic het niet.
Wat doet ie dan precies niet.quote:Op maandag 23 november 2009 00:29 schreef sbientje het volgende:
wie zei dat hier laatst over dat typen in het start-menu?dat werkt bij mij dus niet...
3,2GB, waar je gpu nog vanaf moetquote:Op zondag 22 november 2009 22:27 schreef mschol het volgende:
[..]
omdat je bij 2GB aan ram het grootste voordeel niet kan benutten (het meer dan 4GB tegelijk aanspreken)
en uiteraard een 64 bits processor is benodigd
volgens mij: 4GB - GPU...quote:Op maandag 23 november 2009 09:07 schreef Tarabass het volgende:
[..]
3,2GB, waar je gpu nog vanaf moet
als ik typ krijg ik alleen maar "geen zoekresultaten"quote:Op maandag 23 november 2009 00:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wat doet ie dan precies niet.
Vaag.quote:Op maandag 23 november 2009 16:06 schreef sbientje het volgende:
[..]
als ik typ krijg ik alleen maar "geen zoekresultaten"
Probeer dit eens, en kijk of je dan daarin kan zoekenquote:Op maandag 23 november 2009 00:29 schreef sbientje het volgende:
wie zei dat hier laatst over dat typen in het start-menu?dat werkt bij mij dus niet...
Wat een raar advies. Als je processor 64 bit aan kan kan je altijd gewoon beter de 64 bit versie nemen. Hoeveel geheugen je hebt heeft er in principe niks mee te maken.quote:
Het grootste voordeel is helemaal niet het geheugen, maar het feit dat 64 bit software grotere getallen aankan bij het rekenen, wat de software die ervoor geschreven word (soms) efficiënter maakt. Waaronder Windows dus.quote:Op zondag 22 november 2009 22:27 schreef mschol het volgende:
[..]
en uiteraard een 64 bits processor is benodigd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |