Ja! dat idee had ik ook, maar dan zit het klittenband over mijn tekst heen, dat wil ik ook niet. Het idee van de magneten is dat ze achter de tekst kunnen. Het hele idee is dat er her heel professioneel uitzietquote:Op woensdag 11 november 2009 06:31 schreef Dennis_enzo het volgende:
Klitteband?Hoeven niet groter te zijn dan de magneetjes.
waar het hart van vol is..quote:
Wie?quote:Op woensdag 11 november 2009 08:42 schreef ach het volgende:
Bedoelt ie niet gewoon een word documentje ofzo
Ik ook, dankzij het 'frissekutjes' topicquote:Op woensdag 11 november 2009 11:08 schreef Pablo88 het volgende:
Na TT gelezen te hebben dacht ik dat het over een kut ging.
ik zat ook te verzinnen wat ik kon zeggen dat ik gelezen hadquote:
Ik ook, dat er allemaal van die plakken rosbief uithangenquote:Op woensdag 11 november 2009 11:08 schreef Pablo88 het volgende:
Na TT gelezen te hebben dacht ik dat het over een kut ging.
Maar dan blijven ze toch niet dicht? hoogstens gaan de flappen dan makkelijker open...quote:Op woensdag 11 november 2009 08:11 schreef CantFazeMe het volgende:
Pak een stanlymes snij heeel lichtjes in de vouw, je moet de vouw NIET doorsnijden, er moet een soort ril ontstaan, zo los ik het altijd op.
Maak het gewoon zoals ik hiervoor in een matige paint liet zien, dan passen ze in elkaar en blijven ze dus vanzelf vastzittenquote:Op woensdag 11 november 2009 18:58 schreef SterkeAtleet het volgende:
[..]
Maar dan blijven ze toch niet dicht? hoogstens gaan de flappen dan makkelijker open...
ikheb het vaker gedaan maarja bij mij werk t zeer goed, maar moe je zelf weten.quote:Op woensdag 11 november 2009 18:58 schreef SterkeAtleet het volgende:
[..]
Maar dan blijven ze toch niet dicht? hoogstens gaan de flappen dan makkelijker open...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |