Ik heb geen woorden voor de domheid van de door mijn topic gegenereerde FiPoquote:Op woensdag 11 november 2009 06:42 schreef Technofreakzz het volgende:
waarom speel je poker als je toch niet allin durft te gaan
alsof die op zo geweldig is... ga gewoon omaha spelen 5-10 en dan lekker slingeren of gewoon een echt toernooitje 109 of 215 buyin en als je dat niet hebt beter je best doen....quote:Op woensdag 11 november 2009 06:44 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Ik heb geen woorden voor de domheid van de door mijn topic gegenereerde FiPo
Dat is ook op de tafels waar de blinds laag zijn.quote:Op woensdag 11 november 2009 07:52 schreef NBT het volgende:
Dennis, ik ben het hartstikke eensch met je...
Online poker is leuk................ Maar dan moet je ook daar met echt geld spelen... als je met de zogenoemde "playmoney"speelt dan kan je verwachten dat je van die faalkleuters aan je tafel krijgt die all in gaan.........
quote:Op woensdag 11 november 2009 09:38 schreef wise het volgende:
zeker man.
Ik ben een ABC-Player en zoek altijd naar de Ace in the Hole. Maar niet eerst voordat ik ga rabbit hunten en limpen. Maarja, dan krijg je weer een Pot-sized Bet door de Asian Stud. Dus dan steal ik de blinds maar. En neem ik de third street en wordt dan Suicide King.
.
.
.
.
Online poker¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡
Vriend van mij trekt elke maand duizenden eurootjes binnen met alleen poker, hij lacht wel het hardste hoorquote:Op woensdag 11 november 2009 09:38 schreef wise het volgende:
zeker man.
Ik ben een ABC-Player en zoek altijd naar de Ace in the Hole. Maar niet eerst voordat ik ga rabbit hunten en limpen. Maarja, dan krijg je weer een Pot-sized Bet door de Asian Stud. Dus dan steal ik de blinds maar. En neem ik de third street en wordt dan Suicide King.
.
.
.
.
quote:Op woensdag 11 november 2009 09:38 schreef wise het volgende:
zeker man.
.
.
.
.
Spijker. Kop.quote:Op woensdag 11 november 2009 09:38 schreef wise het volgende:
zeker man.