ja dat zegt niksquote:Op donderdag 12 november 2009 13:09 schreef Nebo het volgende:
[..]
Misschien, eerste potje was meteen 19 om 11 en tweede geworden
Natuurlijk krijg je de punten. Mja fuk de punten ik moet zieke killstreaks hebben. Nuke enzoquote:Op donderdag 12 november 2009 12:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
je krijgt toch gewoon punten of niet soms?
Misschien dat het nu kills voor een challenge zijn??
Aha ben inmiddels level23 ofzo. vanavond nog maar is kijken.quote:En HTD moet je idd unlocken, volgens mij kun je vanaf lvl 19 of 20 alles spelen!
Die heartbeat sensor is idd zwaar vet. Alleen heb ik die nog niet vrijgespeeld. Gister hadden iedereen die met search&destroy. Zag er wel tof uitquote:Scar-H, met terminal en heartbeat sensor is![]()
en Tar-21 is ook een geweldig wapen, vanavond even weer verder ermee.
heb er een shotgun opzitten
Ziet er inderdaad tof uit... Wanneer en hoe speel je die eigenlijk vrij?quote:Op donderdag 12 november 2009 13:35 schreef _GdR_ het volgende:
Die heartbeat sensor is idd zwaar vet. Alleen heb ik die nog niet vrijgespeeld. Gister hadden iedereen die met search&destroy. Zag er wel tof uit
moet je je wapen volschieten.150kills met een wapen geloof ik. net als dat je reddot krijgt bij 25kills.quote:Op donderdag 12 november 2009 13:45 schreef jackson het volgende:
[..]
Ziet er inderdaad tof uit... Wanneer en hoe speel je die eigenlijk vrij?
(kan het nu zo niet nakijken en ben wel benieuwd)
Ah ja! Ik snap em, dank je. Kon het zo snel niet vinden onlinequote:Op donderdag 12 november 2009 14:05 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
moet je je wapen volschieten.150kills met een wapen geloof ik. net als dat je reddot krijgt bij 25kills.
waarom zou je je daar aan ergeren?quote:Op donderdag 12 november 2009 13:38 schreef intraxz het volgende:
Ik erger me dood aan die kutnoobs online. Mensen met 2 kills en 20 deaths.Daar moet je gewoon je best voor doen. Je moet gewoon bewust naar de tegenstander rennen terwijl je jezelf probeert op te blazen met je eigen granaat.
Tsja, sommigen spelen het voor de lol en zijn er wat minder goed in. Kan mij eigenlijk totaal niet boeien allemaal. Je zou hardcore kunnen spelen, dat trekt wat mindere spelers vaak nietquote:Op donderdag 12 november 2009 14:49 schreef intraxz het volgende:
Als er drie van die mafkezen in mijn team zitten is het praktisch 3 vs 6.
Wie zegt dat je niet kan combinerenquote:Op donderdag 12 november 2009 14:54 schreef SoldMayor het volgende:
Voor mij geen:
drank
drugs
sex ( mischien een beetje)
verslaving
want
Ik heb een nieuwe verslaving: MW2
Waar doe je dat ergens?quote:Op donderdag 12 november 2009 12:32 schreef -Techno- het volgende:
Je kan maar 3 killstreaks tegelijk aan hebben(tot nu toe tenminste). Waarschijnlijk heb jij UAV, Care package en sentrybot/predator aanstaan. Wil je bv de ac130 dan moet je daar een vinkje voor zetten.
Jij was natuurlijk direct vanaf je eerste shooter een pro-gamer...als je net begint is het allemaal niet zo vanzelfsprekend.quote:Op donderdag 12 november 2009 13:38 schreef intraxz het volgende:
Ik erger me dood aan die kutnoobs online. Mensen met 2 kills en 20 deaths.Daar moet je gewoon je best voor doen. Je moet gewoon bewust naar de tegenstander rennen terwijl je jezelf probeert op te blazen met je eigen granaat.
nee, kills maken met een silencer op je wapenquote:Op donderdag 12 november 2009 14:05 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
moet je je wapen volschieten.150kills met een wapen geloof ik. net als dat je reddot krijgt bij 25kills.
in deathmatch is t niet echt boeiend idd. Maar ga jij maar is hardcore search&destroy doen. Ik zweer dat je dan met zo'n ding ZWAAR in het voordeel bent.quote:Op donderdag 12 november 2009 15:00 schreef onearmedman het volgende:
Heartbeat sensor ben ik wat verdeeld over, ik loer er zoveel naar dat ik helemaal niet meer kijk wat om me heen gebeurd. Aan de andere kant is het wel prettig als je geen UAV hebt of als die geblocked is.
Get 15 kills with the silencer attachedquote:Op donderdag 12 november 2009 13:45 schreef jackson het volgende:
[..]
Ziet er inderdaad tof uit... Wanneer en hoe speel je die eigenlijk vrij?
(kan het nu zo niet nakijken en ben wel benieuwd)
mag toch hopen dat je seks nog wel boven mw2 kiestquote:Op donderdag 12 november 2009 14:54 schreef SoldMayor het volgende:
Voor mij geen:
drank
drugs
sex ( mischien een beetje)
verslaving
want
Ik heb een nieuwe verslaving: MW2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |