www.budgetgaming.nlquote:Op donderdag 12 november 2009 10:58 schreef -En4Cer- het volgende:
Waar hebben jullie MF2 besteld? Ik wil hem graag voor een geschikt prijsje online bestellen
Edit:
Oja, graag bij een Nederlandse site![]()
Uiteraardquote:
Voor die 90 cent ga ik niet naar de MMquote:
heb jij dat dan ook dat als je iemand killed je echt superblij bent..quote:Op donderdag 12 november 2009 11:44 schreef HL_Dog43 het volgende:
Dayum.... ik bak echt niks in die multiplayer.
Euh die is er gewoon, op de Xbox in ieder gevalquote:Op donderdag 12 november 2009 12:17 schreef _GdR_ het volgende:
En waar is de hardcore team-deathmatch naartoe??? Normate TD is kut tegenstanders gaan te moeilijk liggen enzo. moet je HTD unlocken ofzo? Kan me niet voorstellen dat ze die eruit gesloopt hebben.
Yes yesquote:
Je kan maar 3 killstreaks tegelijk aan hebben(tot nu toe tenminste). Waarschijnlijk heb jij UAV, Care package en sentrybot/predator aanstaan. Wil je bv de ac130 dan moet je daar een vinkje voor zetten.quote:Op donderdag 12 november 2009 12:17 schreef _GdR_ het volgende:
Maar wat ik me af vroeg. In dat youtube filmpje tellen de kills die je maakt met bv een airstrike gewoon mee met je 'echte' kills. Maar nu is dat dus niet zo. hoe kan dit?
MP voor de PS3 that is?quote:[b]Op donderdag 12 november 2009 12:32 Yes yes![]()
je krijgt toch gewoon punten of niet soms?quote:Op donderdag 12 november 2009 12:17 schreef _GdR_ het volgende:
Die sentrygunwhaha wtf. telkens als ik dat ding krijg heb ik 30+ kills geweldig.
Maar wat ik me af vroeg. In dat youtube filmpje tellen de kills die je maakt met bv een airstrike gewoon mee met je 'echte' kills. Maar nu is dat dus niet zo. hoe kan dit?
En waar is de hardcore team-deathmatch naartoe??? Normate TD is kut tegenstanders gaan te moeilijk liggen enzo. moet je HTD unlocken ofzo? Kan me niet voorstellen dat ze die eruit gesloopt hebben.
Yepquote:
Uhh, nee... geloof het niet. Dacht wel dat er wat issues waren op de PC-versie. Denk vraag het even voor de zekerheidquote:Op donderdag 12 november 2009 12:48 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Yep, MP op de 360 had toch geen problemen?
Ben bang dat alleen mijn kont geschopt gaat worden...quote:Op donderdag 12 november 2009 13:05 schreef Nebo het volgende:
Goed, ik ben ook helemaal hooked aan de multiplayer, en dat na één potje
Mensen die graag Nebo's kont willen schoppen mogen Xarter toevoegen
Misschien, eerste potje was meteen 19 om 11 en tweede gewordenquote:Op donderdag 12 november 2009 13:06 schreef jackson het volgende:
[..]
Ben bang dat alleen mijn kont geschopt gaat worden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |