Ze verstaan geen Nederlands baklap.quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:00 schreef Folmer het volgende:
Zeg er dan wat van. O nee dat durf je niet.
Cacciatore?quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:00 schreef Pieter-utd het volgende:
Ik dacht dat er een allochtoon kind op FOK! zat![]()
quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:01 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Ze verstaan geen Nederlands baklap.
Mocro's klappen doe ik alleen op zaterdagavond.quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:03 schreef zovty het volgende:
[..].
Ik weet zeker dat wanneer ík vertel dat ze hun bekken moeten houden dat de boodschap overkomt.
Er is ook nog zoiets als non-verbale communicatie.
Dat dus.quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:03 schreef zovty het volgende:
[..].
Ik weet zeker dat wanneer ík vertel dat ze hun bekken moeten houden dat de boodschap overkomt.
Er is ook nog zoiets als non-verbale communicatie.
dan nog zou je je bek niet durven open te trekken...jij zal dan heel snel de volgende baby zijn die gaat lopen janken!quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:01 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
En jij denkt dat het nut heeft om tegen die vader te zeggen dat zijn kind moet stoppen met janken?quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:00 schreef Folmer het volgende:
Zeg er dan wat van. O nee dat durf je niet.
Waag het eensquote:Op dinsdag 10 november 2009 16:05 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Wat is de meerwaarde van het vermelden dat je een rustige jongen bent?
Geef een goed antwoord, of ik spam je fotoboek opnieuw.
Het gaat om een kind, geen baby. En als je als vader je kind niet kan laten ophouden met huilen faal je nog meer dan TS.quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:09 schreef Tacobell het volgende:
[..]
En jij denkt dat het nut heeft om tegen die vader te zeggen dat zijn kind moet stoppen met janken?
Baby's stoppen ook niet met janken als je het aan ze vraagt.
Newbies die die grap niet snappenquote:Op dinsdag 10 november 2009 16:14 schreef Sjibble het volgende:Je kotst op talpa! Wat ben je toch stoer en origineel!! Ik aanbid je en lach me helemaal kapot!
Baby's janken nou eenmaal.quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:59 schreef Hetiszover het volgende:
De meeste mensen kennen mij als een rustige jongen (zie o.a. vorige topics)
Ik zit nu in de trein en er zit zo'n Turkenkind echt keihard te janken. Rot op man, doe dat in je eigen tijdDie vader doet ook al niks
![]()
Zulke mensen moeten maar op de wc gaan zitten.
Dat is dus het eerste gedeelte van mijn klacht. Het tweede gedeelte is fokken op je mobiel. Ik ben er nu toe genoodzaakt, maar leuk is anders
Geen PI's, geen UI's en geen aantal posts. De layout is ook nog eens bagger.
Klachten: jankende allochtonenbaby en fokken op je mobiel
Talpa
allochtone baby's huilen harderquote:Op dinsdag 10 november 2009 16:24 schreef IHVK het volgende:
rustig in het echte leven en een grote mond op het internet.![]()
wat is de meerwaarde van het benoemen van het woord ''allochtoon''
Niet alleen de baby's van ze. Die wijven ook, kijk maar op tv bij een begrafenis. Oeleellellellllalalaah alaaaah...quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:26 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
allochtone baby's huilen harder
zou t????quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:01 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |