FOK!forum / Klaagbaak / KPN klantenservice
Grimmjowwdinsdag 10 november 2009 @ 15:55
Mijn ontvanger van Digitenne doet het niet meer sinds een tijdje dus ik bel naar KPN Klantenservice ( 00,45 cent per minuut) en laten me een aantal minuten wachten ik dus van:




Dus toen namen ze op en werd me verteld hoe dit probleem zou kunnen worden opgelost dus ik van:



Klacht: 00,45 cent per minuut en mij lang in de wacht zetten om er zo van te kunnen profiteren
Anti-klacht: Probleem wel opgelost
RoW_0dinsdag 10 november 2009 @ 15:57
Ik snap het niet, waarom maak je nou een topic aan?
zovtydinsdag 10 november 2009 @ 15:57
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 15:55 schreef Grimmjoww het volgende:
00,45 cent per minuut
Da's bijna niks man.
Banzaiaapdinsdag 10 november 2009 @ 15:57


Faal.
wisedinsdag 10 november 2009 @ 15:58
klagen om 4 euro
guapodinsdag 10 november 2009 @ 15:59
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 15:55 schreef Grimmjoww het volgende:
Mijn ontvanger van Digitenne




Digitenne is voor boeren.
Grimmjowwdinsdag 10 november 2009 @ 15:59
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 15:58 schreef wise het volgende:
klagen om 4 euro
4 euro die ik moest betalen omdat hun product faalt ja....
Hetiszoverdinsdag 10 november 2009 @ 16:00
Er is ook een normaal telefoonnummer van KPN tegen lokaal tarief.
kekzdinsdag 10 november 2009 @ 16:11
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 16:00 schreef Hetiszover het volgende:
Er is ook een normaal telefoonnummer van KPN tegen lokaal tarief.
er zijn geen 0800 nummers van kpn waar je geholpen kan worden met je falende digitenne tuner
Hetiszoverdinsdag 10 november 2009 @ 16:13
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 16:11 schreef kekz het volgende:

[..]

er zijn geen 0800 nummers van kpn waar je geholpen kan worden met je falende digitenne tuner
http://www.vraagalex.nl/informatie-over-0900-alternatieven.html
Espexdinsdag 10 november 2009 @ 16:18
Heb nu al bijna dagelijks 2 weken lang met die klantenservice te maken, maar dan die van 10 cent per minuut over ADSL. Mijn stemming was na 2 dagen En vandaag maar bekend gemaakt dat ik door hun belabberde service mijn abbonnement opzeg. Kreeg ik ook te horen dat ik alle telefoonkosten kan declareren bij hun, stemming was

Snap dat echter niet, maak dan die lijn gewoon gratis...
Forcefuzzdinsdag 10 november 2009 @ 16:20
Je kunt ook naar de winkel gaan, dan wordt ie meteen omgerolen.
kekzdinsdag 10 november 2009 @ 16:31
quote:

Ok en wat is het nummer dan?
kekzdinsdag 10 november 2009 @ 16:33
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 16:18 schreef Espex het volgende:
Heb nu al bijna dagelijks 2 weken lang met die klantenservice te maken, maar dan die van 10 cent per minuut over ADSL. Mijn stemming was na 2 dagen En vandaag maar bekend gemaakt dat ik door hun belabberde service mijn abbonnement opzeg. Kreeg ik ook te horen dat ik alle telefoonkosten kan declareren bij hun, stemming was

Snap dat echter niet, maak dan die lijn gewoon gratis...

lijn is niet gratis omdat dat niet mag van de opta, is een tijdje gratis geweest bij kpn, maar om een of andere concurentie wetgeving mag het niet gratis zijn, 10cent is het minimale wat je moet vragen.
Razorbackdinsdag 10 november 2009 @ 16:56
Ik had toen de tijd een probleem met een router van KPN en heb daar 3 keer voor gebeld en de 3de keer beweerde de man dat Windows 7 beta het probleem was en heeft die uit eindelijk opgehangen en de beloofde router die ze zouden opsturen als ik het probleem nog steeds had heb ik nooit gekregen.

Nieuwe router gekocht en klacht ingedient bij KPN winkel en bij de volgende rekening zouden ze er 60 euro afhalen.