denk dat hij in de war is met de 4 kg gewichtenquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:34 schreef boem-dikkie het volgende:
de_boswachter is een mager, klein bleek mannetje.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:34 schreef de_boswachter het volgende:
Gofferdomme,
Wil ik de twee gewichten van 40 KG elk pakken om even mijn biceps en triceps op te pompen, heeft Giovanni (van het woonwagenkamp) de gewichten al in gebruik.
HIhihihihi, TS drinkt sperma.quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:34 schreef de_boswachter het volgende:
Klacht: Nu moet ik weer een smerige eiwittenshake namen
Zo klopt ie beter denk ik..quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:34 schreef de_boswachter het volgende:
Gofferdomme,
Sta ik just lekker te trainen voor de spiegel in de sportschool he.
Wil ik de twee gewichten van 4 KG elk pakken om even mijn biceps en triceps op te pompen, heeft Anita(van het woonwagenkamp) de gewichten al in gebruik.
Aangezien Anita een flinke vrouw is, en ik een schijtkous, besloot ik netjes op mijn beurt te wachten. Echter keken mensen waarom ik wachtte, waardoor ik gedoemt was tot de crosstrainer![]()
![]()
want aandacht... nee dat vind ik maar eng..
Klacht: Nu moet ik weer een smerige eiwittenshake namen om tot het gewenste formaat te komen. En die zijn vieeeeeessssssss Patrick.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Shakes van mijn manwhore zijn wel lekker..
en dan sneaky op de achterste rij zodat je naar de dansende billenpartij van de 40+ club kon gluren he viespeukquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:34 schreef de_boswachter het volgende:
waardoor ik gedoemt was tot de crosstrainer![]()
![]()
![]()
Jonge kipjes op de crosstreiner zijn lekkerrrrrrrrquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:40 schreef Salatrel het volgende:
[..]
en dan sneaky op de achterste rij zodat je naar de dansende billenpartij van de 40+ club kon gluren he viespeuk
Een streepje tussen de billen ?!?quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:42 schreef guapo het volgende:
Heerlijk toch om die billen te zien wordne aangespannen en dan bedenken dat ze of kaal zijn of een streepje hebben......
Nee aan de voorkant bij het muisjequote:Op dinsdag 10 november 2009 15:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Een streepje tussen de billen ?!?![]()
Welles.quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:09 schreef 2NutZ het volgende:
Die losse gewichten gaan niet eens tot 40 kilo![]()
quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Welles.
Hier wel. Daar heeft de manager van de sportschool een extra gewicht aan een bestaande dumbell gelast.
Wie? Teunebeun?quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Welles.
Hier wel. Daar heeft de manager van de sportschool een extra gewicht aan een bestaande dumbell gelast.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |