dat is mij niet verteld en heb bewust ook nog gevraagd of het tot wederopzegging was en dit was niet het geval volgens de telefonist. als het tegen het einde van de looptijd van het proefabonnement zou lopen dan zouden ze contact met me opnemen voor een mogelijk abonnementquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:49 schreef Dennis101 het volgende:
En zaten er nog extra voorwaarden aan dat proefabonnement? Zoals als je niet opzegt zit er aan vast?
hoe zou ik dat kunnen bewijzen dan als ik het telefonisch afgesloten heb?quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:51 schreef Dj_unkie het volgende:
Volgens mij moet JIJ bewijzen dat het niet zo is, maar vind verder wel dat je gelijk hebt!
Je hebt verder niets ondertekend maar alleen die telefonische overeenkomst? Als het dan klopt wat je zegt heb je goed gehandeld inderdaad.quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:51 schreef Misan het volgende:
[..]
dat is mij niet verteld en heb bewust ook nog gevraagd of het tot wederopzegging was en dit was niet het geval volgens de telefonist. als het tegen het einde van de looptijd van het proefabonnement zou lopen dan zouden ze contact met me opnemen voor een mogelijk abonnement
Vind het ook vaag hoor...ik zou hetzelfde hebben gedaanquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:52 schreef Misan het volgende:
[..]
hoe zou ik dat kunnen bewijzen dan als ik het telefonisch afgesloten heb?
ZIJ schrijven onterecht iets af van mijn rekening, dan moeten ze toch kunnen aantonen dat ze gemachtigd zijn om dat te doen?
volgens mij kun je gewoon dat rekeningnummer blokkeren zodat ze niet kunnen incasseren.quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:55 schreef Misan het volgende:
dan wacht ik wel af wat ze gaan doen. als ze het opnieuw afschrijven storneer ik ook weer opnieuw, simple as that
Hoe wil TS bewijzen dat er geen overeenkomst is?quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:51 schreef Dj_unkie het volgende:
Volgens mij moet JIJ bewijzen dat het niet zo is, maar vind verder wel dat je gelijk hebt!
dat ga ik ook doen als ze nog een keer afschrijvenquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:03 schreef Salatrel het volgende:
[..]
volgens mij kun je gewoon dat rekeningnummer blokkeren zodat ze niet kunnen incasseren.
dat is mijn vermoeden zeg maarquote:Op dinsdag 10 november 2009 23:38 schreef geevee het volgende:
Wat staat er in de z.g. kleine lettertjes?,volgens mij is het gewoon iets van 14 dagen en dan stoppen, tenzij de verkoper een verkeerd formulier heeft ingevuld.
Wat is dat nou weer voor raar antwoord.quote:Op woensdag 11 november 2009 03:08 schreef r3gi3boy het volgende:
"Ik vraag om de geluidsopname, dus ik sta in mijn recht en derhalve heb ik het gelijk in mijn zak" huismannetje. Onzin. Waarom geef je je eigen fout niet gewoon toe, dat je niet oplettend geweest bent bij het afsluiten van dit pakket????
Je kunt hier wel tof komen doen dat je alles storneert, maar uiteindelijk zul je al deze termijnen alsnog moeten gaan betalen + rente. Nee toffe tante ben je, les 1 sesamstraat: "Ik kan storneren'.
Maar verder niet nadenken over de gevolgen ervan. Nee, gewoon wéér lekker proefabo's af bliljven sluiten, je bent op de goede weg!!
Ik ben van mening dat zij fout zijn, als zij anders aantonen betaal ik gewoon het verschuldigde bedrag incl eventueel misgelopen rentequote:Op woensdag 11 november 2009 03:08 schreef r3gi3boy het volgende:
"Ik vraag om de geluidsopname, dus ik sta in mijn recht en derhalve heb ik het gelijk in mijn zak" huismannetje. Onzin. Waarom geef je je eigen fout niet gewoon toe, dat je niet oplettend geweest bent bij het afsluiten van dit pakket????
Je kunt hier wel tof komen doen dat je alles storneert, maar uiteindelijk zul je al deze termijnen alsnog moeten gaan betalen + rente. Nee toffe tante ben je, les 1 sesamstraat: "Ik kan storneren'.
Maar verder niet nadenken over de gevolgen ervan. Nee, gewoon wéér lekker proefabo's af bliljven sluiten, je bent op de goede weg!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |