Nee had zich alleen ingeschreven in Groningen. Hij woont (lees: zijn ouders) in Helmond en zou dus 0 maanden afstandsbonus krijgen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:26 schreef Attitude het volgende:
Leef hij ook in Groningen of heeft hij puur alleen bij zijn oom ingeschreven maar woont hij daar niet. In dat geval is het volgens mij fraude.
Was nog iets op tv afgelopen dagen.
ik heb je toch niet op ideen gebrachtquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:34 schreef __Saviour__ het volgende:
Smerig trucje
Even de IB Groep bellen, zodat ze een "random controle" bij hem in Groningen kunnen uitvoerenquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:29 schreef skittelman het volgende:
[..]
Nee had zich alleen ingeschreven in Groningen. Hij woont (lees: zijn ouders) in Helmond en zou dus 0 maanden afstandsbonus krijgen.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:56 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Even de IB Groep bellen, zodat ze een "random controle" bij hem in Groningen kunnen uitvoeren
IBG heeft hier niets mee te maken. Huisgenoot studeerde nog niet en kreeg dus nog geen uitwonende stufi. Hij heeft zich alleen in Groningen ingeschreven om de kamer te krijgen. Huisgenoot is nu in Eindhoven ingeschreven.quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:56 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Even de IB Groep bellen, zodat ze een "random controle" bij hem in Groningen kunnen uitvoeren
Tuurlijk slim, maar wel fraudequote:Op dinsdag 10 november 2009 16:45 schreef TGVkopper het volgende:
Ik vind het wel een slim trucje eigenlijk
Een ambitieloze pauper ben je als je hem niet aangeeftquote:Op dinsdag 10 november 2009 20:34 schreef MaddoxX het volgende:
Een rat ben je. Dat is als je hem aangeeft.
Als je het weet en niets doet ben je nog 10 keer erger.quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:34 schreef MaddoxX het volgende:
Een rat ben je. Dat is als je hem aangeeft.
zoals ik al heb vertelt heeft de ib-groep er geen hol mee te maken. hij heeft pas uitwonende stufi aangevraagd sinds hij zich legaal heeft ingeschreven in eindhoven.quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:30 schreef LarryDavid het volgende:
Ik zeg: aangeven, bij de IB-groep dus. Die controleren als het goed is of ie daar echt woont en dan is ie de lul.
+quote:Op woensdag 11 november 2009 00:11 schreef HarryP het volgende:
Hij heeft zijn kamer al toegewezen gekregen.
Dan is er verder weinig terug te draaien.
Je moet als je je sleutel op haalt een uitreksel van het bevolkingsregister meenemen als bewijs dat je recht hebt op de afstandsbonus.quote:Op woensdag 11 november 2009 03:27 schreef djedz het volgende:
[..]
+
Als hij op dit moment ingeschreven staat in Eindhoven, hoe willen ze dan controleren dat hij in Groningen gewoond heeft?
Is dat niet altijd zo met fraude?quote:Op woensdag 11 november 2009 04:31 schreef Dennis_enzo het volgende:
Moraal van het verhaal, de volgende keer dat je fraudeert, vertel het tegen niemand
Je hebt het er met 'm over gehad en kenbaar gemaakt dat je erover zit na te denken hem aan te geven?quote:Op woensdag 11 november 2009 10:28 schreef skittelman het volgende:
...hij vond dat ik overdreef en dat als ik naar de SWBV zou gaan hij zou zeggen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |