ik heb wel wat verkocht via marktplaats!quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:46 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Hallo.
Nee dat kan niet.
Groetjes!
p.s. wie heeft er nog meer iets gekocht via Marktplaats?
Laten storneren door de bank is geen optie?quote:
Niet goed, geen geld terug.quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:09 schreef b-cj het volgende:
omdat ik m'n geld terug wil hebben..
Nee, natuurlijk kan dat niet als je zelf heb betaaldquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:16 schreef Messenga het volgende:
Binnen 30 dagen kan je gewoon storneren?
Ik las verkeerd jaquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:20 schreef Conflict het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk kan dat niet als je zelf heb betaald![]()
Zou lekker zijn, allemaal zooi bestellen en dan als je het ontvangen hebt storneren
gewoon even een mail naar de organisatie waar je de artikelen gekocht hebt (marktplaats of speurderts of een andere) en dan aangeven wat er gebeurd is.quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:15 schreef b-cj het volgende:
nee. en krijg geen reactie meer via de mail en de telefoon word ook niet meer opgenomen.
Dat staat er toch gewoon?quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:20 schreef jeroen25 het volgende:
Waarom wil je eigenlijk je geld terug?
Heb je geen produkt ontvangen? Was het toch niet zo leuk als je dacht?
quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:41 schreef maok het volgende:
Aangifte doen bij de politie van opllichting. Grote kans dat zij contact opnemen met de persoon om of het product te leveren of het geld terug te geven.
Nou ja..., de kans is iig groten dan dat het geld vanzelf terug komt.quote:
Zonden van je tijd.quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:31 schreef Askin het volgende:
Bel 0900-9380 (equens bank nummer na vraag) , toets het rekeningnummer in, en je weet waar hij/zij bankiert, en je krijgt ook de telefoon nummer van de desbetreffende bank ; alleen geven banken geen informatie aan derden.
Dus schrijf een brief naar de bank na dat je het adres hebt en vraag om opheldering of geef aan dat er iemand gefraudeerd heeft en vraag het bedrag terug. Volgens mij moet dan de bank aan de rekeninhouder vragen of ze het geld terug mogen sturen, gaat hij mee akkoord dan heb je geluk, zo niet kan je niet veel aan doen.
success.
Zelden zulke onzin gezienquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:48 schreef jitzzzze het volgende:
De eerste vier cijfers staan voor de postcode van de rekeninghouder. De rest is een willekeurig gegenereerde getallenreeks, die met een decoder vertaald wordt naar de naam van de rekeninghouder.
En het meest grappige is dat ik nog serieus heb zitten nadenken hoe dat met mijn rekeningnummer zit. En hoe het kan dat ik twee rekeningen heb bij dezelfde bank, maar met een verschillend nummerquote:
Whehehequote:Op dinsdag 10 november 2009 17:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En het meest grappige is dat ik nog serieus heb zitten nadenken hoe dat met mijn rekeningnummer zit. En hoe het kan dat ik twee rekeningen heb bij dezelfde bank, maar met een verschillend nummer
Je had me mooi ff op het verkeerde been
Ik hoopte stiekem al dat mensen enorme hard gingen nadenken hoe hun rekeningnummer opgebouwd zou zijn, maar had niet verwacht dat ook echt iemand dat zou doenquote:
quote:Op donderdag 12 november 2009 07:47 schreef jitzzzze het volgende:
Ik hoopte stiekem al dat mensen enorme hard gingen nadenken hoe hun rekeningnummer opgebouwd zou zijn, maar had niet verwacht dat ook echt iemand dat zou doen
quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:10 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Laten storneren door de bank is geen optie?
In het elk topic heb je er wel zoeentje met het storneren verhaalquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:16 schreef Messenga het volgende:
Binnen 30 dagen kan je gewoon storneren?
quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:03 schreef Wijnbo het volgende:
Hoi, je hebt zojuist je dommemensenbelasting nov. 2009 weer betaald.![]()
Mensen die iedereen vertrouwen![]()
Ik hanteer eigenlijk maar één basisregel; Als het te mooi is om waar te zijn, dan is het dat ook.quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:03 schreef Wijnbo het volgende:
Hoi, je hebt zojuist je dommemensenbelasting nov. 2009 weer betaald.![]()
Mensen die iedereen vertrouwen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |