ik heb wel wat verkocht via marktplaats!quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:46 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Hallo.
Nee dat kan niet.
Groetjes!
p.s. wie heeft er nog meer iets gekocht via Marktplaats?
Laten storneren door de bank is geen optie?quote:
Niet goed, geen geld terug.quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:09 schreef b-cj het volgende:
omdat ik m'n geld terug wil hebben..
Nee, natuurlijk kan dat niet als je zelf heb betaaldquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:16 schreef Messenga het volgende:
Binnen 30 dagen kan je gewoon storneren?
Ik las verkeerd jaquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:20 schreef Conflict het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk kan dat niet als je zelf heb betaald![]()
Zou lekker zijn, allemaal zooi bestellen en dan als je het ontvangen hebt storneren
gewoon even een mail naar de organisatie waar je de artikelen gekocht hebt (marktplaats of speurderts of een andere) en dan aangeven wat er gebeurd is.quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:15 schreef b-cj het volgende:
nee. en krijg geen reactie meer via de mail en de telefoon word ook niet meer opgenomen.
Dat staat er toch gewoon?quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:20 schreef jeroen25 het volgende:
Waarom wil je eigenlijk je geld terug?
Heb je geen produkt ontvangen? Was het toch niet zo leuk als je dacht?
quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:41 schreef maok het volgende:
Aangifte doen bij de politie van opllichting. Grote kans dat zij contact opnemen met de persoon om of het product te leveren of het geld terug te geven.
Nou ja..., de kans is iig groten dan dat het geld vanzelf terug komt.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |