het blijven mensen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:56 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Dat is geen excuus. Die agent heeft een verantwoording tegenover de staat. Hij krijgt van de staat bijzondere bevoegdheden, omdat hij een agent is. Als hij vervolgens laat blijken dat hij daar psychisch niet mee om kan gaan, moet hij onmiddellijk uit zijn functie ontheven worden. Dat soort volk heeft niets te zoeken bij de politie.
Nee hoor, hoe kom je daar nu bij?quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:41 schreef gekster het volgende:
[..]
en marokkanen (moslims) krijgen geen voorkeurbehandeling in nederland
Ja, want zelf pesten ze nooit, ze hebben ook nooit een echtpaar weggepest uit hun woning in de Diamantbuurtquote:Op dinsdag 10 november 2009 13:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ah ja, want ze worden gepest door de politie
zullen we die lijn doortrekken.quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:03 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Dat is geen argument. Als je het werk niet aan kan, mag en moet je het niet blijven doen.
Zoiets kun je beter niet schrijven, nu krijg je alle knuffelaars + goedpraters op je nekquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:04 schreef gekster het volgende:
[..]
zullen we die lijn doortrekken.
als je je niet op een beschaafde manier kunt handhaven in een (gast)land dan rot je maar direct weer op...
Ik zie dat je aan een vorm van gastverwarringsracisme lijdt, even ter verduidelijking:quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:04 schreef gekster het volgende:
[..]
zullen we die lijn doortrekken.
als je je niet op een beschaafde manier kunt handhaven in een (gast)land dan rot je maar direct weer op...
Om in te gaan op je punt: de agent heeft een directe verantwoordelijkheid tegenover de staat. Hij handelt in naam van de staat. Dat jochie tegenover hem, handelt namens zichzelf. Dat is het verschil.quote:Gastverwarringsracisme
De tweede soort, gastverwarringsracisme, is ook gebaseerd op een feitelijk misverstand: dat veel nieuwe Nederlanders hier te gast zijn. Wie zich misdraagt, moet weg, is de redenering, want ‘je mag de geboden gastvrijheid niet misbruiken’. Deze mensen weten blijkbaar niet dat de meeste nieuwe Nederlanders geen gast, maar medeburger zijn.
http://extra.volkskrant.nl/opinie/artikel/show/id/4390
burgerschap is niet alleen een papiertje of een geschreven woord maar ook dat je aan je rechten en plichten van burgerschap vervult en een zekere positieve waardering voor je land.quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:08 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Ik zie dat je aan een vorm van gastverwarringsracisme lijdt, even ter verduidelijking:
[..]
Om in te gaan op je punt: de agent heeft een directe verantwoordelijkheid tegenover de staat. Hij handelt in naam van de staat. Dat jochie tegenover hem, handelt namens zichzelf. Dat is het verschil.
Waarom? Het is toch helemaal geen of/of tegenstelling? Ze kunnen hier prima allebei "fout" zijn. (De politieagent en de jongeren dus)quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:25 schreef zoalshetis het volgende:
de agent heeft het voordeel van de twijfel.
ah, die frisse blik zie je nu nooit bij moslims en het palestina-israel conflict.quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:32 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Waarom? Het is toch helemaal geen of/of tegenstelling? Ze kunnen hier prima allebei "fout" zijn. (De politieagent en de jongeren dus)
Over een "frisse" blik gesproken.quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:36 schreef gekster het volgende:
[..]
ah, die frisse blik zie je nu nooit bij moslims en het palestina-israel conflict.
wat er ook gebeurd, de joden zijn bij voorbaat fout
gezien het feit wat ik hierboven beschreef over het totaal ongepaste gedrag van de jongeren, sta ik achter de autoriteit van de agent. of het nou een lul is of niet. dit soort agenten hebben we gewoon heel hard nodig in dit soort buurten.quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:32 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Waarom? Het is toch helemaal geen of/of tegenstelling? Ze kunnen hier prima allebei "fout" zijn. (De politieagent en de jongeren dus)
Gastverwarringsracisme?quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:08 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Ik zie dat je aan een vorm van gastverwarringsracisme lijdt, even ter verduidelijking:
[..]
Ja, dat zeg ik dus... Volgens mij is het helemaal geen of/of vraagstuk. Het ongeluk en de bijbehorende schuldvraag staat los van het eventueel wangedrag van de agent en de mening van die jongeren daarover.quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:43 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
gezien het feit wat ik hierboven beschreef over het totaal ongepaste gedrag van de jongeren, sta ik achter de autoriteit van de agent.
dan vraag ik me af waar die jongeren zich mee bemoeien. het was niet in hun stadsdeel en staat dus los van hoe die agent de orde handhaaft in de diamantbuurt.quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:53 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik dus... Volgens mij is het helemaal geen of/of vraagstuk. Het ongeluk en de bijbehorende schuldvraag staat los van het eventueel wangedrag van de agent en de mening van die jongeren daarover.
Het zijn nogal flinke beschuldigingen die worden geuit. Mochten die waar zijn vind ik het niet meer dan normaal dat de buurt aan de bel trekt. Dan is het namelijk niet enkel een afschuwelijk ongeluk, maar dood door schuld. Iets waarvan het slechts de vraag was wanneer het ging gebeuren. De manier waarop is niet bepaald correct natuurlijk, maar de buurt ziet het waarschijnlijk al gebeuren dat meneer binnenkort weer gewoon aan het werk gaat.quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:17 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dan wordt die haatcampagne nóg idioter. Die jongens wonen in een hele andere wijk. Al vindt je die agent nog zo'n vreselijk figuur, je gaat hier toch niet lopen stoken na zo'n afschuwelijk ongeluk???
Wat zijn dat voor bashers dan?
met een beetje fantasie is het redelijk correct ja.quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:07 schreef Pek het volgende:
De brief:
[..]
Bron: geenstijl.nl
Redelijk correct Nederlands, dat dan weer wel.
En als zodanig heb je respect te tonen voor de Nederlandse staat. Of je nu te gast bent of niet.quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:08 schreef Meh7 het volgende:
[..]
[..]
Om in te gaan op je punt: de agent heeft een directe verantwoordelijkheid tegenover de staat. Hij handelt in naam van de staat. Dat jochie tegenover hem, handelt namens zichzelf. Dat is het verschil.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |