en marokkanen (moslims) krijgen geen voorkeurbehandeling in nederlandquote:Op dinsdag 10 november 2009 13:40 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Te dom voor woorden. Ze zeggen dan ook niet dat de "Nederlandse burgers" anders behandeld worden, nee die krijgen de gewone behandeling: "strafvervolging", maar dat de agent anders behandeld wordt. De schrijvers van die brief zetten hunzelf daarmee in de categorie "doorsnee Nederlandse burgers", die agent valt daar volgens hen niet onder, omdat die volgens hen een voorkeursbehandeling krijgt, vanwege zijn status als agent.
Moeilijk, he, begrijpend lezen.
Die agent maakt zich echt belachelijk.quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:35 schreef gekster het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ooterklootzakje.html
/insert calimero.jpgquote:Op dinsdag 10 november 2009 13:41 schreef gekster het volgende:
[..]
en marokkanen (moslims) krijgen geen voorkeurbehandeling in nederland
Het blijft apart volk, motorrijders in het algemeen danquote:Op dinsdag 10 november 2009 13:35 schreef gekster het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ooterklootzakje.html
Klopt, die had dat snotneusje op een heel andere manier moeten aanpakken. Of hadden ze toen nog geen taser bij zich?quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:41 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Die agent maakt zich echt belachelijk.
Dat je daar al voor vreest zegt wel wat over de buurt en diens inwoners daar.quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:40 schreef Pek het volgende:
[..]
Doe dat nou niet, dat ze het middels een brief doen ipv bushokjes slopen vind ik al een goede ontwikkeling. Geef ze het idee dat ze op deze manier meer kunnen bereiken, daar is mijn nog niet uitgebrande auto in ieder geval blij mee. (Ik woon naast de Diamantbuurt)
Hij had zich in ieder geval niet moeten gedragen als een Rambo-fan met een IQ van 60.quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:44 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Klopt, die had dat snotneusje op een heel andere manier moeten aanpakken. Of hadden ze toen nog geen taser bij zich?
Dat respectloze snotneusje moet aangepakt worden, dat die agent zich zo laat kennen is van een andere orde.quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:46 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Hij had zich in ieder geval niet moeten gedragen als een Rambo-fan met een IQ van 60.
Nooit ergens last van gehad, de enige keer dat mijn vervoermiddel is mishandeld (toen nog een vespacarquote:Op dinsdag 10 november 2009 13:45 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Dat je daar al voor vreest zegt wel wat over de buurt en diens inwoners daar.
of marokkaans tuig (pleonasme alert) gaat zich normaal gedragen en de politie krijgt meer bevoegdheden.quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:46 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Hij had zich in ieder geval niet moeten gedragen als een Rambo-fan met een IQ van 60.
Van mij mag zo'n labiele gast die niet professioneel kan blijven onmiddellijk uit zijn functie worden ontheven. Als je niet om kan gaan met je verantwoordelijkheden, moet je geen agent worden.quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:47 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Dat respectloze snotneusje moet aangepakt worden, dat die agent zich zo laat kennen is van een andere orde.
Neuh ik kan me wel voorstellen dat de boel escaleert als je elke dag geen respect krijgt en dat dit soort tuig een loopje met je neemt. Ja, er moet een reprimande tegenover staan, maar de snotneus is onderdeel van het probleem.quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:50 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Van mij mag zo'n labiele gast die niet professioneel kan blijven onmiddellijk uit zijn functie worden ontheven. Als je niet om kan gaan met je verantwoordelijkheden, moet je geen agent worden.
Ah ja, want ze worden gepest door de politiequote:Op dinsdag 10 november 2009 13:37 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
* Sjaakz geef Scorpie een schouderklopje.
Precies! En als je nog even verder leest zie je ook nog waarom die jongeren dat doen.
Ik vind dit wel een goed punt eigenlijk. Wanneer hebben jullie voor het laatst gehoord van een groep (hang)jongeren, een groep straatterroristen in één van de "ergste" buurten van Nederland, die hun ongenoegen op zo'n nette manier uiten? Of je nu gelooft wat ze zeggen of niet, het is in ieder geval niet het gedrag wat ik associeer met straatterrorisme.quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:40 schreef Pek het volgende:
[..]
Doe dat nou niet, dat ze het middels een brief doen ipv bushokjes slopen vind ik al een goede ontwikkeling. Geef ze het idee dat ze op deze manier meer kunnen bereiken, daar is mijn nog niet uitgebrande auto in ieder geval blij mee. (Ik woon naast de Diamantbuurt)
nee dat is complete onmacht en frustratie van jarenlange terreur en disrespect.quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:50 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Van mij mag zo'n labiele gast die niet professioneel kan blijven onmiddellijk uit zijn functie worden ontheven. Als je niet om kan gaan met je verantwoordelijkheden, moet je geen agent worden.
Er is meer gebeurd ja, maar het is natuurlijk heel goed mogelijk dat degene(n) die de brief hebben geschreven niet dezelfde is/zijn als degene(n) die muren hebben beklad. Ik had het overduidelijk over de brief.quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:53 schreef Dragorius het volgende:
Haha Sjaakz, het bleef niet alleen bij een brief hoor.
Dat is geen excuus. Die agent heeft een verantwoording tegenover de staat. Hij krijgt van de staat bijzondere bevoegdheden, omdat hij een agent is. Als hij vervolgens laat blijken dat hij daar psychisch niet mee om kan gaan, moet hij onmiddellijk uit zijn functie ontheven worden. Dat soort volk heeft niets te zoeken bij de politie.quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:53 schreef gekster het volgende:
[..]
nee dat is complete onmacht en frustratie van jarenlange terreur en disrespect.
Of zoals die Amerikaanse agente dénken dat je de taser pakt, terwijl je je dienstwapen trekt en afvuurt?quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:44 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Klopt, die had dat snotneusje op een heel andere manier moeten aanpakken. Of hadden ze toen nog geen taser bij zich?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |