Ja, als dat het geval was. Dan hadden ze dat inmiddels wel door gehad he?quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:23 schreef gekster het volgende:
[..]
anders snap je ff dat de politie niet perse optische en geluidssignalen moet voeren bij een situatie waarvan word verwacht dat ze zo snel mogelijk ter plekke zijn.
of snap je niet dat als de politie met loeiende sirene en signalen gigantisch opvalt als ze naar een heterdaadje van inbraak gaan?
Er staat ook enrgens dat de getuigen van het ongeluk "jeugd' waren.quote:
quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:26 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Er staat ook enrgens dat de getuigen van het ongeluk "jeugd' waren.
Als ze het nog niet eens gezien hebben is het des te kwalijker.quote:Amsterdamse jongeren uit de Diamantbuurt zijn een haatcampagne begonnen tegen de agent die twee weken geleden een 41-jarige vrouw doodreed op de kruising van de Stadionweg met de Diepenbrockstraat.
quote:
Ik heb blijkbaar de lat wat lager liggen, ik ben al blij dat ik het, zonder al te veel moeite, normaal kan lezen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:24 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Dat lapje tekst met spelfouten waar menig kleuter nog trots op zal zijn, met één keer het gebruik van "alsmede" om het formeel te laten lijken?
Nee, sorry.
maakt voor mocro's niks uit.quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:24 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Ja, als dat het geval was. Dan hadden ze dat inmiddels wel door gehad he?
quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:27 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
[..]
Als ze het nog niet eens gezien hebben is het des te kwalijker.
Dit is dus het enige stuk waar over getuigen wordt gesproken. Ik begin in te zien waarom het hier zo lastig is een normale discussie te voeren.quote:Mensen die het ongeluk zagen gebeuren, zeggen dat het slachtoffer op een zebrapad liep. De agent zou door rood zijn gereden, zonder zwaailicht en sirene. Hij raakte lichtgewond. De vrouw overleed later in het ziekenhuis.
Ze hebben het zelf dus waarschijnlijk niet gezien, maar gaan wel op hoge hakken naar het KLPD om deze "brief" (als je het al zo kan noemen) te deponeren in het postvakje om te klagen over Dhr. "Schumacher" agent. Kansloze figuren, en dan ook nog eens in de tekst zetten dat ze altijd gepest worden.quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:30 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
[..]
Dit is dus het enige stuk waar over getuigen wordt gesproken. Ik begin in te zien waarom het hier zo lastig is een normale discussie te voeren.
Mensen... niks jongeren, niks jeugd, niks Marokkanen... Gewoon mensen. Dat is alles wat er over de getuigen van het ongeluk wordt gezegd.
ja en de haatcampagne is gestart door de jongeren uit de diamantbuurt (niet perse getuigen)quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:30 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
[..]
Dit is dus het enige stuk waar over getuigen wordt gesproken. Ik begin in te zien waarom het hier zo lastig is een normale discussie te voeren.
Mensen... niks jongeren, niks jeugd, niks Marokkanen... Gewoon mensen. Dat is alles wat er over de getuigen van het ongeluk wordt gezegd.
Dit dus.quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:31 schreef gekster het volgende:
[..]
ja en de haatcampagne is gestart door de jongeren uit de diamantbuurt (niet perse getuigen)
dus waar bemoeit dat kutvolk zich mee?
Dat is dan wel weer zo inderdaad.quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:31 schreef gekster het volgende:
[..]
ja en de haatcampagne is gestart door de jongeren uit de diamantbuurt (niet perse getuigen)
dus waar bemoeit dat kutvolk zich mee?
Dus MENSEN hebben dat ongeluk gezien, maar JONGEREN gaan een HAATCAMPAGNE starten?quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:30 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
[..]
Wollah, agentje pesten jwtz.quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:32 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dus MENSEN hebben dat ongeluk gezien, maar JONGEREN gaan een HAATCAMPAGNE starten?
* Sjaakz geef Scorpie een schouderklopje.quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:32 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dus MENSEN hebben dat ongeluk gezien, maar JONGEREN gaan een HAATCAMPAGNE starten?
Van mij mocht ie schieten, gericht.quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:35 schreef gekster het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ooterklootzakje.html
Doe dat nou niet, dat ze het middels een brief doen ipv bushokjes slopen vind ik al een goede ontwikkeling. Geef ze het idee dat ze op deze manier meer kunnen bereiken, daar is mijn nog niet uitgebrande auto in ieder geval blij mee. (Ik woon naast de Diamantbuurt)quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:31 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Door de shredder die brief.
ah dus jij geloofd dat tuig op hun woord die niks dan ellende in die buurt brengen?quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:37 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
* Sjaakz geef Scorpie een schouderklopje.
Precies! En als je nog even verder leest zie je ook nog waarom die jongeren dat doen.
Te dom voor woorden. Ze zeggen dan ook niet dat de "Nederlandse burgers" anders behandeld worden, nee die krijgen de gewone behandeling: "strafvervolging", maar dat de agent anders behandeld wordt. De schrijvers van die brief zetten zichzelf daarmee in de categorie "doorsnee Nederlandse burgers", die agent valt daar volgens hen niet onder, omdat die volgens hen een voorkeursbehandeling krijgt, vanwege zijn status als agent.quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:11 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Nee, want als ik naar de regering of iets schrijf dan schrijf ik ook niet op dat "Nederlandse burgers" anders worden behandeld dan mij, ik ben er nota bene zelf een.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |