Een plastic ring ofzo?quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben trouwens bezig om een lijstje te maken voor op Sinterklaaslootjes. We hebben binnen de groep afgesproken dat het bedrag per persoon 10 euro is, maar wat moet je in hemelsnaam op de lijstje zetten?
Ik heb nu dit:
* Blauwe beschuitbus
* PSV koffiemok
* Pizza-snijder (zo'n rollende)
Verder weet ik niets
quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:40 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Een plastic ring ofzo?
[ afbeelding ]
God wat zijn we weer hilarisch!quote:
quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben trouwens bezig om een lijstje te maken voor op Sinterklaaslootjes. We hebben binnen de groep afgesproken dat het bedrag per persoon 10 euro is, maar wat moet je in hemelsnaam op de lijstje zetten?
Ik heb nu dit:
* Blauwe beschuitbus
* PSV koffiemok
* Pizza-snijder (zo'n rollende)
Verder weet ik niets
Quinny gok dat Roy niet echt op zoek is naar een man en dus ook niet DAT soort date-tips nodig heeftquote:
Maar hij weet wel aan wat voor verwachting hij moet voldoenquote:Op dinsdag 10 november 2009 11:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Quinny gok dat Roy niet echt op zoek is naar een man en dus ook niet DAT soort date-tips nodig heeft
Wordt het teveel? OK!quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sjo? Je mag stoppen met het posten van je persoonlijke plaatjescollectie. Ik heb mijn lijstje zojuist ingeleverd.
Pantoffels ookquote:Op dinsdag 10 november 2009 11:43 schreef Rossdale het volgende:
Ik moet ook een lijstje invullen en kom niet verder dan "nieuwe pantoffels"
Ik heb ze er ook bij gezetquote:
Ja, het is klaar. Heb nog even zitten denken aan een nieuwe zwembroek, maar daar is het het seizoen niet echt voor!quote:
Tot nu toe zijn er niet meer mensen en kinderen aan overleden dan bij een gewone griep. Maar hij is idd heftig.quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:49 schreef kepler het volgende:
@Quinny
Is het echt hetzelfde als de gewone griep? Ik heb laatst een artikel gelezen in de Scientific American, en daar werd beweerd dat het toch een tikje erger is dan de normale griep. Bij de normale griep gaan voornamelijk oudere en zwakkere mensen dood, en dan ook nog eens aan een ziekte die ze al hadden voor de griep. Bij de Mexicaanse griep gaan er meer gezonde mensen, tussen de 20-40, dood aan de symptomen veroorzaakt door de mexicaanse griep zelf. Nog steeds was het niet extreem gevaarlijk, maar wel gevaarlijker dan de normale griep?
Dat stond er dus juist in, dat dat de misvatting is. Bij een gewone griep worden ook de slachtoffers meegeteld die dus niet direct aan de griep overlijden, en bij de Mexicaanse griep niet. Ik zal eens kijken of ik die bron weer kan vindenquote:Op dinsdag 10 november 2009 11:54 schreef Quinny het volgende:
[..]
Tot nu toe zijn er niet meer mensen en kinderen aan overleden dan bij een gewone griep. Maar hij is idd heftig.
Ow nee, dat denk ik ook zeker niet. Maar met de huidige media is het moeilijk om een realistisch beeld te krijgen... En zeker voor mensen zonder medische achtergrond.quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:56 schreef Quinny het volgende:
Jullie moeten niet denken dat ik er te makkelijk over denk. Maar ik probeer wel realistisch te blijven.
uuhm, Neequote:Op dinsdag 10 november 2009 12:05 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Pantoffels
Als je jonger dan 13, of 25+ bent dan mag dat
Ja graagquote:Op dinsdag 10 november 2009 11:58 schreef kepler het volgende:
[..]
Dat stond er dus juist in, dat dat de misvatting is. Bij een gewone griep worden ook de slachtoffers meegeteld die dus niet direct aan de griep overlijden, en bij de Mexicaanse griep niet. Ik zal eens kijken of ik die bron weer kan vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |