Om de reden die je zelf al geeft; of het is typje wat gewoon de leeftijd heeft dat het meer om kwantiteit dan kwaliteit draait. Of TS is verder eigenlijk gewoon zo boring dat alleen de sex het enige lichtpuntje aan de avond was maar de mannen niet nog een keer een hele avond met haar opgescheept willen zittenquote:Op dinsdag 10 november 2009 11:53 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dat zou kunnen als je naast die eerste keer seks geen enkel woord met elkaar hebt gewisseld. Echter, als je de avond met elkaar hebt doorgebracht en dat was gezellig, los van de seks, waarom zou hij dan denken 'on to the next'? Dat is toch niet logisch? En als we de seks er wel aan koppelen, zou dat alleen maar positiever moeten zijn. Hoera, zij houdt ook van seks en doet er ook niet moeilijk over. En het was ook nog eens gezellig! Niks on to the next, dat proberen we nog een keer.
Tenzij, en dat lijkt me in het geval van TS dus logischer, het helemaal niet gezellig was en de man in kwestie dacht: er was dan wel seks, maar verder vind ik het niks. Dan blijft het bij 1 keer.
Dat zeg ik.quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Om de reden die je zelf al geeft; of het is typje wat gewoon de leeftijd heeft dat het meer om kwantiteit dan kwaliteit draait. Of TS is verder eigenlijk gewoon zo boring dat alleen de sex het enige lichtpuntje aan de avond was maar de mannen niet nog een keer een hele avond met haar opgescheept willen zitten
Neuh gets is het zeker niet. Maar zoals ik eerder al zei (maar schijnbaar wat lastig onder woorden te brengen is ofzoquote:Op dinsdag 10 november 2009 11:56 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dat zeg ik.
Dus niet omdat de man denkt 'he gets, ze wil meteen seks, wegwezen'.
Uiteindelijk wel dus.quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:56 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dat zeg ik.
Dus niet omdat de man denkt 'he gets, ze wil meteen seks, wegwezen'.
Kan ook gewoon dus zijn dat het sowieso al het doel was van de man, en met het bereiken van zn doel hij verder zn interesse in TS verloor.quote:
Bij een bepaald soort man ja. Wellicht een jongen van 16, of een player bij wie je dat kunt zien als je hem tegenover je hebt zitten. Of iemand die veel waarde hecht aan wat de maatschappij hem voorschrijft. Allemaal gevallen waarbij je niet hoeft te hopen dat je dat op de avond al door hebt, maar waarbij je dat gewoon op een bordje gegeven krijgt.quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuh gets is het zeker niet. Maar zoals ik eerder al zei (maar schijnbaar wat lastig onder woorden te brengen is ofzo) het kan wel bij een bepaald soort man een situatie opleveren dat hij alleen nog die sex verwacht en verder geen zin heeft om nog te investeren in meer.
Maar wat jij zei; hopelijk voel je op de avond zelf al een beetje aan wat precies het doel is.
Voor mij niet. Als ik een meisje leuk vind, dan vind ik dat zelfs al is ze met 50 mannen of vrouwen naar bed geweest. Zolang ik er voor mezelf maar van overtuigd ben dat ik haar kan vertrouwen (afspraken nakomen, geen leugens, niet vreemdgaan) en ik vind haar sexy en ik kan met d'r lachen, dan vind ik het prima en dan ben ik de eerste die de nummers van evt. scharrels uit mijn telefoon flikkert.quote:
Waarom zeg je dan 'uiteindelijk wel dus'. Dat is uit de post van TS niet duidelijk hoor, wat hierboven al gesteld wordt: veel logischer is het dat de mannen niet geinteresseerd in haar waren. Dat er dingen tegen vielen. Het feit dat ze seks wilde, is niet de meest aannemelijke reden voor haar vrijgezellenbestaan.quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:06 schreef Seven. het volgende:
[..]
Voor mij niet. Als ik een meisje leuk vind, dan vind ik dat zelfs al is ze met 50 mannen of vrouwen naar bed geweest. Zolang ik er voor mezelf maar van overtuigd ben dat ik haar kan vertrouwen (afspraken nakomen, geen leugens, niet vreemdgaan) en ik vind haar sexy en ik kan met d'r lachen, dan vind ik het prima en dan ben ik de eerste die de nummers van evt. scharrels uit d'r telefoon flikkert.
Voor mannen werkt het over het algemeen wel zo. Buiten relaties hebben ze graag sletjes, maar voor het serieuze werk mag ze gewoon NIET bedreigend zijn. Overigens lijkt het mij ook logischer dat de mannen in eerste instantie al geen interesse hadden. Maar diegene die mogelijk toch wel open stond voor een relatie heeft ze letterlijk weggejaagd met d'r vrije seksuele moraal.quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:08 schreef Taurus het volgende:
[..]
Waarom zeg je dan 'uiteindelijk wel dus'. Dat is uit de post van TS niet duidelijk hoor, wat hierboven al gesteld wordt: veel logischer is het dat de mannen niet geinteresseerd in haar waren. Dat er dingen tegen vielen. Het feit dat ze seks wilde, is niet de meest aannemelijke reden voor haar vrijgezellenbestaan.
Aannemelijk, en zit zeker waarheid in over het 'sletjes' gedeelte. Al geldt dat dus niet voor ALLE mannenquote:Op dinsdag 10 november 2009 12:11 schreef Seven. het volgende:
[..]
Voor mannen werkt het over het algemeen wel zo. Buiten relaties hebben ze graag sletjes, maar voor het serieuze werk mag ze gewoon NIET bedreigend zijn. Overigens lijkt het mij ook logischer dat de mannen in eerste instantie al geen interesse hadden. Maar diegene die mogelijk toch wel open stond voor een relatie heeft ze letterlijk weggejaagd met d'r vrije seksuele moraal.
Hoe ben je daar nou zo zeker van?quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:11 schreef Seven. het volgende:
[..]
Voor mannen werkt het over het algemeen wel zo. Buiten relaties hebben ze graag sletjes, maar voor het serieuze werk mag ze gewoon NIET bedreigend zijn. Overigens lijkt het mij ook logischer dat de mannen in eerste instantie al geen interesse hadden. Maar diegene die mogelijk toch wel open stond voor een relatie heeft ze letterlijk weggejaagd met d'r vrije seksuele moraal.
Nou er zit zeker een kern van waarheid in Seven's verhaal. Zijn ook al vééél topics geweest over aantal bedpartners e.d.quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:13 schreef Taurus het volgende:
[..]
Hoe ben je daar nou zo zeker van?Of probeer je te provoceren? Ik zei eerder al dat ik nooit negatieve respons heb gehad op mijn vrije seksuele moraal, hoe verklaar je dat dan? Dit kun je alleen stellen vanuit je eigen ervaring of gedachtengang, niet vanuit de man in het algemeen.
Dan ben jij, ondanks je vrije seksuele moraal, niet bedreigend. Of je verzwijgt het.quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:13 schreef Taurus het volgende:
[..]
Hoe ben je daar nou zo zeker van?Of probeer je te provoceren? Ik zei eerder al dat ik nooit negatieve respons heb gehad op mijn vrije seksuele moraal, hoe verklaar je dat dan? Dit kun je alleen stellen vanuit je eigen ervaring of gedachtengang, niet vanuit de man in het algemeen.
Ja maar daar ging het in deze niet om: het ging er om dat TS meteen met de man naar bed was gegaan, en dat dát meteen als negatief wordt gezien door de man. Die man weet niet van het aantal mannen waarmee ze dat heeft gedaan. Dat kun je niet direct daaraan koppelen. Wat jij stelt geldt trouwens ook voor vrouwen, iedereen heeft het liefst in een relatie enige exclusiviteit, lijkt me.quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou er zit zeker een kern van waarheid in Seven's verhaal. Zijn ook al vééél topics geweest over aantal bedpartners e.d.
En daar bleek toch altijd wel uit dat als het mannen uitkwam het een sletje moest zijn en kinky as hell. Maar als het relatie materiaal was het liefste maar enkele bedpartners.
Laten we ff afwachten van TS, vraag me echt af wat de leeftijd is van haar, en haar dates. En wat ze 'veel' scharrels en one night stands vind. En gewoon het verloop van zo'n date is ook wel van belang voor de beeldvorming. Een onwijze gezellige avond en 'klik' tussen 2 personen die uitloopt op sex is wat anders als een saaie kutdate waar je dan uiteindelijk om er nog wat van te maken dan maar tussen de lakens eindigt omdat je 'er nu toch bent' en wel zin hebtquote:Op dinsdag 10 november 2009 12:20 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ja maar daar ging het in deze niet om: het ging er om dat TS meteen met de man naar bed was gegaan, en dat dát meteen als negatief wordt gezien door de man. Die man weet niet van het aantal mannen waarmee ze dat heeft gedaan. Dat kun je niet direct daaraan koppelen. Wat jij stelt geldt trouwens ook voor vrouwen, iedereen heeft het liefst in een relatie enige exclusiviteit, lijkt me.
Maar wat ik al zei: stel dat jullie visie klopt, en de mannen met wie TS heeft afgesproken het feit dat ze met hun naar bed gaat op date 1 als afknapper beschouwen, dan heb ik de volgende tip voor TS: date geen zestienjarigen meer, en/of stel je wat minder naief op en peil de mate van gezelligheid en op een lijn zitten tijdens de date. Tot nu toe heeft ze namelijk blijkbaar steeds bekrompen losers gedate. Zij hoeft aan haar vrije seksuele moraal niets te veranderen, ook niet om succes te hebben.
Of ik ben boven de twintig en spreek alleen met mannen af van acceptabel niveau, iets wat ik TS ook kan aanraden. Als ik een type tegenover me heb dat het niet waardeert als ik op de eerste date seks met hem zou hebben heb ik dat vanaf de eerste ontmoeting al in de gaten. Zo moeilijk kan dat dus niet zijn voor TS.quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:15 schreef Seven. het volgende:
[..]
Dan ben jij, ondanks je vrije seksuele moraal, niet bedreigend. Of je verzwijgt het.
Een uitzondering maakt geen regel. De meeste mannen zijn juist tussen 20 en 30 niet echt op zoek naar iets serieus. TS pikt dat blijkbaar niet zo goed op.quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:25 schreef Taurus het volgende:
[..]
Of ik ben boven de twintig en sprek alleen met mannen af van acceptabel niveau, iets wat ik TS ook kan aanraden. Als ik een type tegenover me heb dat het niet waardeert als ik op de eerste date seks met hem zou hebben heb ik dat vanaf de eerste ontmoeting al in de gaten. Zo moeilijk kan dat dus niet zijn voor TS.
waar maak je dat uit op? ik zie je vanalles beweren over mannen maar volgens mij kom jij als ik het zo lees maar 1 type man tegen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:26 schreef Seven. het volgende:
[..]
Een uitzondering maakt geen regel. De meeste mannen zijn juist tussen 20 en 30 niet echt op zoek naar iets serieus. TS pikt dat blijkbaar niet zo goed op.
Irritant hoe jij overtuigd bent van dingen waar je geen feitelijke waarheden over kunt zeggen. De opmerking 'de meeste mannen zijn niet op zoek naar iets serieus' is dezelfde nonsens als wanneer ik zou zeggen 'de meeste mannen in die leeftijdscategorie willen wel vastigheid'. TS hoeft dat niet op te pikken.quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:26 schreef Seven. het volgende:
[..]
Een uitzondering maakt geen regel. De meeste mannen zijn juist tussen 20 en 30 niet echt op zoek naar iets serieus. TS pikt dat blijkbaar niet zo goed op.
Dat is aperte nonsens.quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:26 schreef Seven. het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |