abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74567498
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 11:29 schreef Seven. het volgende:

[..]

Omdat ze, als ze dan toch eens iemand tegenkomt die ze best wel leuk vindt, gelijk geen kans meer maakt op meer dan seks.
Waarom niet?!
pi_74567584
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 11:30 schreef Taurus het volgende:

[..]

Waarom niet?!
Lees het topic, schijnbaar laat ze gewoon de indruk achter dat het een simpel neuksletje is en niet meer dan dat. En imho kan ze dat wel enigszins voorkomen door misschien neit zo 'makkelijk' te zijn.

Niks mis met als je het beide wil en het daarna uitloopt op wat leuks. Beide meegemaakt, of het kan daarna niet meer boven dat niveau uitkomen en je blijft daar in hangen, of het groeit toch gewoon verder naar wat leuks.

Maar schijnbaar komt het bij TS dan nooit meer verder dan dat en laat ze of een bepaalde indruk achter, of treft ze gewoon altijd jongens die sowieso niet op zoek naar wat serieus zijn
pi_74567603
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 10:53 schreef littleduckling het volgende:
Ok, voordat ik reacties krijg over dat ik me net aangemeld heb en nu met zulke verhalen kom, het leek me prettiger om dit te schrijven op een forum waar niemand weet wie ik ben. Vandaar dat ik me hier heb aangemeld.

Ik ben een jong meisje,student, woon op mezelf, blablabla. Nog nooit een serieuze relatie gehad, wel een hoop gescharreld, one night stands gehad, veel lol gehad eigenlijk. Ik was ook eigenlijk nooit op zoek naar een relatie, nu nog steeds niet, maar ik zou wel eens wat serieuzer genomen willen worden. Gisteravond een date gehad met een jongen die stiekem best leuk is, het was de eerste date. En ja hoor, ik ben daar blijven slapen, en meteen seks gehad. Ik weet dondersgoed dat ik op deze manier nooit serieuzer genomen ga worden, en was ook vast van plan om het niet te doen. En toch, op de een of andere manier.... Ik schijn het uit te lokken, onbewust. Ik ben absoluut niet het typje slet wat je op straat rond ziet lopen, kleed me gewoon normaal, meestal niet eens make-up op, ben intelligent en je kan een normaal gesprek met me hebben zonder dat ik meteen geil ga kijken. Maar op de een of andere manier schijnen mannen me altijd door te hebben.... dat ik wel van een avontuurtje hou.

Nu is dus eigenlijk mijn vraag, wat maakt voor mannen nou het verschil tussen een meisje voor een leuke avond en "relatiemateriaal"?
Dus je gaat niet geil kijken, maar je neukt ze gelijk verrot?
  dinsdag 10 november 2009 @ 11:34:56 #29
277627 Seven.
We are Borg.
pi_74567626
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 11:29 schreef Taurus het volgende:

[..]

Dat is inderdaad alleen geldig voor simpele figuren, met alle respect. Wat een onzin. Mannen willen seks, en als de vrouw op de eerste date ook seks leuk en lekker blijkt te vinden, is dat mooi. Dat is een stuk logischer dan hoe jij het beredeneert. Er zijn twee mensen aanwezig bij de eerste keer seks, dat zou voor beide partijen geen afknapper moeten zijn. Als je na een eerste date met seks niet meer gebeld of gesmst wordt, viel er duidelijk iets tegen. En dat kan niet het feit dat de dame in kwestie zich liet nemen op de eerste date zijn, kom op zeg.
En als dat het wel is, wat ik al zei, sorry hoor, dan zie je dat aankomen. Dan heb je echt 'n conservatieve niet-voor-zichzelf-nadenkende kneus tegenover je gehad.
Ik mag jou wel.
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 11:30 schreef Taurus het volgende:

[..]

Waarom niet?!
Omdat:
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 11:17 schreef Seven. het volgende:
Over relaties denken ze meestal pas na als ze een meisje al wat beter kennen, vrouwen met een vrije seksuele moraal zijn ook vaak vrouwen die zelfstandig zijn, een duidelijke mening hebben en inderdaad, die van een feestje houden. Dat is bedreigend voor mannen, ze willen zich ten alle tijde man voelen en niet in de schaduw staan van een dame.
Resistance is futile.
pi_74567688
Zonde dat het weer zo'n topic dreigt te worden waar TS na de OP pleite is.

Geef es wat meer info. Hoeveel scharrels / one night stands hebben we het over? Hoe oud ben je? Ga je na zo'n date nog vaker wat leuks met ze doen, of alleen ff nachtje langs als booty call?
En wéét je dat die jongens wel wat serieus willen maar dan door de sex 'afknappen' of willen ze uberhaupt niks serieus en ligt het niet aan jou?
  dinsdag 10 november 2009 @ 11:37:22 #31
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_74567709
quote:
Ok, voordat ik reacties krijg over dat ik me net aangemeld heb en nu met zulke verhalen kom, het leek me prettiger om dit te schrijven op een forum waar niemand weet wie ik ben. Vandaar dat ik me hier heb aangemeld.

Ik ben een jong meisje,student, woon op mezelf, blablabla. Nog nooit een serieuze relatie gehad, wel een hoop gescharreld, one night stands gehad, veel lol gehad eigenlijk. Ik was ook eigenlijk nooit op zoek naar een relatie, nu nog steeds niet, maar ik zou wel eens wat serieuzer genomen willen worden. Gisteravond een date gehad met een jongen die stiekem best leuk is, het was de eerste date. En ja hoor, ik ben daar blijven slapen, en meteen seks gehad. Ik weet dondersgoed dat ik op deze manier nooit serieuzer genomen ga worden, en was ook vast van plan om het niet te doen. En toch, op de een of andere manier.... Ik schijn het uit te lokken, onbewust. Ik ben absoluut niet het typje slet wat je op straat rond ziet lopen, kleed me gewoon normaal, meestal niet eens make-up op, ben intelligent en je kan een normaal gesprek met me hebben zonder dat ik meteen geil ga kijken. Maar op de een of andere manier schijnen mannen me altijd door te hebben.... dat ik wel van een avontuurtje hou.

Nu is dus eigenlijk mijn vraag, wat maakt voor mannen nou het verschil tussen een meisje voor een leuke avond en "relatiemateriaal"?
De booschap is duidelijk hoor, stuur maar een PM.
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
pi_74567802
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 11:34 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik mag jou wel.
[..]

Omdat:
[..]
Ja, daar kan ik inkomen, maar op de eerste date seks hebben zegt niet dat de man haar niet beter kan leren kennen, daarna. Ik geloof gewoon niet dat het als een logische reden wordt beschouwd - die eerste keer seks - om van haar te denken 'die wilde meteen seks, die is zelfstandig, die is eng'. Te kort door de bocht. Dat moet dan ook al duidelijk zijn geworden tijdens de date. Of juist iets minder positiefs dan 'wat een stoere vrouw'. Misschien praat ze nergens over, misschien gedraagt ze zich arrogant, misschien vertelt ze meteen tijdens de date dat ze tien andere mannen heeft, dát zijn nog eens redenen om het bij een keer seks te laten en niets meer.
pi_74567842
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 11:33 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Lees het topic, schijnbaar laat ze gewoon de indruk achter dat het een simpel neuksletje is en niet meer dan dat. En imho kan ze dat wel enigszins voorkomen door misschien neit zo 'makkelijk' te zijn.

Niks mis met als je het beide wil en het daarna uitloopt op wat leuks. Beide meegemaakt, of het kan daarna niet meer boven dat niveau uitkomen en je blijft daar in hangen, of het groeit toch gewoon verder naar wat leuks.

Maar schijnbaar komt het bij TS dan nooit meer verder dan dat en laat ze of een bepaalde indruk achter, of treft ze gewoon altijd jongens die sowieso niet op zoek naar wat serieus zijn
Dan het laatste. In dit topic wordt de indruk gewekt dat als je als vrouw op de eerste date seks hebt, je het sowieso verpest hebt voor 'meer'. Dat is pertinent onjuist.
  dinsdag 10 november 2009 @ 11:41:25 #34
273325 matthijs..
gereddoorJezus
pi_74567854
Ik zelf vind dat sex in een relatie en het huwelijk thuishoort. Het klinkt misschien raar, hoewel ik zelf geen sex heb gehad en altijd al op zoek was naar een serieuze relatie. Als ik een meisje zou daten die zo'n verleden zou hebben en met allerlei jongens one night stand zou hebben gedaan in het verleden. Als ze tot geloof zou zijn gekomen in Jezus, dan zijn die zonden haar vergeven en kijk ik er ook niet meer naar.
Zo iemand is dan niet meer dezelfde en een nieuwe schepping in God. ik zou dan willen laten zien wat het betekend dat een man echt van haar houdt, iemand die er in goede en slechte tijden is.
  dinsdag 10 november 2009 @ 11:42:52 #35
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_74567906
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 11:34 schreef Seven. het volgende:
Omdat:
Je hebt verbazend veel 'mannenkennis' en weet precies hoe ze denken inderdaad!

Ik kan het ook:
Zo zoeken alle vrouwen een sterke alphaman die ze goed kan bevruchten! Zijn alle homo's onderdrukt door hun vader en alle lesbo's bang voor mannen omdat die nou eenmaal een sterkere persoonlijkheid hebben!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_74567953
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 11:41 schreef matthijs.. het volgende:
Ik zelf vind dat sex in een relatie en het huwelijk thuishoort. Het klinkt misschien raar, hoewel ik zelf geen sex heb gehad en altijd al op zoek was naar een serieuze relatie. Als ik een meisje zou daten die zo'n verleden zou hebben en met allerlei jongens one night stand zou hebben gedaan in het verleden. Als ze tot geloof zou zijn gekomen in Jezus, dan zijn die zonden haar vergeven en kijk ik er ook niet meer naar.
Zo iemand is dan niet meer dezelfde en een nieuwe schepping in God. ik zou dan willen laten zien wat het betekend dat een man echt van haar houdt, iemand die er in goede en slechte tijden is.
Dat mag voor jezelf een reden zijn, maar dat zegt niet dat de norm zou moeten zijn dat een vrouw niet meteen voor seks mag gaan.
  dinsdag 10 november 2009 @ 11:45:06 #37
277627 Seven.
We are Borg.
pi_74567996
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 11:39 schreef Taurus het volgende:

[..]

Ja, daar kan ik inkomen, maar op de eerste date seks hebben zegt niet dat de man haar niet beter kan leren kennen, daarna. Ik geloof gewoon niet dat het als een logische reden wordt beschouwd - die eerste keer seks - om van haar te denken 'die wilde meteen seks, die is zelfstandig, die is eng'. Te kort door de bocht. Dat moet dan ook al duidelijk zijn geworden tijdens de date. Of juist iets minder positiefs dan 'wat een stoere vrouw'. Misschien praat ze nergens over, misschien gedraagt ze zich arrogant, misschien vertelt ze meteen tijdens de date dat ze tien andere mannen heeft, dát zijn nog eens redenen om het bij een keer seks te laten en niets meer.
Ja, maar mannen willen dus jagen zodat ze zich het mannetje voelen. Seks is in eerste instantie de hoofdprijs, en als die de eerste avond binnen is, dan voelen ze zich eventjes dé man totdat ze beseffen dat de dame in kwestie waarschijnlijk wel meer scharrels heeft gehad. Dát is pas een libidokiller.
Resistance is futile.
  dinsdag 10 november 2009 @ 11:45:26 #38
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_74568004
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 11:39 schreef Taurus het volgende:
Ja, daar kan ik inkomen, maar op de eerste date seks hebben zegt niet dat de man haar niet beter kan leren kennen, daarna. Ik geloof gewoon niet dat het als een logische reden wordt beschouwd - die eerste keer seks - om van haar te denken 'die wilde meteen seks, die is zelfstandig, die is eng'. Te kort door de bocht.
Je gelooft niet dat mannen zo kort door de bocht kunnen gaan? Ik denk van wel, al zullen ze niet denken dat ze 'eng' zou zijn. Eerder: "been there, done that, on to the next one."
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  dinsdag 10 november 2009 @ 11:45:27 #39
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_74568005
quote:

Voor een echte man: niets, buiten het feit dat ie je wel gewoon echt leuk moet vinden.

Voor een slap aftreksel van een vent die geintimideerd wordt door de sexualiteit van een vrouw: alles dat hem onzeker maakt.
Intelligent, but fucked up.
  dinsdag 10 november 2009 @ 11:45:45 #40
116015 SicSicSics
pi_74568015
Ontopic:
Als de situatie en beide personen het toelaten zie ik niet in waarom seks op de eerste date verkeerd zou zijn!?!

Als je er echt mee zit TS; het helpt om niet bij elkaar te slapen na de eerste date! Spreek af op neutraal terrein en zorg dat je na de date weer naar huis moet. Simpel, maar doeltreffend!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_74568072
quote:
Die 20 lullen hebben er dan nog steeds wel ingehangen hoor

Ik zelf vind er niet zoveel aan als het gelijk bij de eerste keer al raak is, maar dat is persoonlijke voorkeur.
Als je het de eerste keer niet doet heb je er later nog meer zin en dat maakt het voor mij nog leuker
pi_74568079
Zo ik zit even alle reacties door te lezen. Moet nu een toets gaan maken, maar zodra ik daar klaar mee ben krijgen jullie uitgebreid antwoord op alle vragen. Dat jullie maar even weten dat ik nog wel antwoord durf te geven haha
  dinsdag 10 november 2009 @ 11:47:39 #43
277627 Seven.
We are Borg.
pi_74568080
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 11:42 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Je hebt verbazend veel 'mannenkennis' en weet precies hoe ze denken inderdaad!

Ik kan het ook:
Zo zoeken alle vrouwen een sterke alphaman die ze goed kan bevruchten! Zijn alle homo's onderdrukt door hun vader en alle lesbo's bang voor mannen omdat die nou eenmaal een sterkere persoonlijkheid hebben!
Laatste klopt in mijn geval wel een beetje. Hoewel, bedreigend.. Ik vind het eerder irritant en ik heb me ook alleen gelukkig gevoeld in relaties waarin ik niet in de schaduw stond. Ik ben nu eenmaal een alpha. . Maar goed, misschien toch bedreigend dan, blijkbaar heb ik zelf graag de touwtjes in handen en dat gaat niet als de ander de sterkste is in de relatie.
Resistance is futile.
pi_74568129
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 11:41 schreef Taurus het volgende:

[..]

Dan het laatste. In dit topic wordt de indruk gewekt dat als je als vrouw op de eerste date seks hebt, je het sowieso verpest hebt voor 'meer'. Dat is pertinent onjuist.
Dat kan je, als vrouw zijnde, ook niet zo stellen. Heus niet dat mannen het zo echt afschrijven vanwege 'slet' ofzo. maar zoals Garisson als zei, eerder omwege 'Done this one, on to the next', terwijl het wellicht anders zou lopen als ze elkaar beter hadden leren kennen vóór de seks.
  dinsdag 10 november 2009 @ 11:49:26 #45
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_74568151
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 10:58 schreef Loveless85 het volgende:
Nou meestal zijn de neukertjes op de eerste date géén relatie materiaal. Je verlaagt je dan toch tot een niveau en vaak is de uitdaging er meteen uit voor de man.
Wat heeft die uitdaging nou met een relatie te maken?

Jij denkt dat de fundamenten van een goede relatie gelegen zijn in de uitdaging die de man ervaart?

Je logica rammelt aan alle kanten.
quote:
Spanning is ook soort van weg, terwijl het veel leuker is paar dates daarmee te wachten en de spanning wat op te bouwen en elkaar beter te leren kennen. Nu zal je door 90% van de mannen meteen het stempel 'scharrel / sletje' krijgen omdat ze weten dat je dat wss ook zo snel met anderen doet en dat dus geen relatie-materiaal is, maar gewoon 'handig' voor als je ff omhoog zit
Wat een aannames.

TS. Kijk even goed naar de topics van ik-weet-niet-hoeveel-mannen op FOK over hun onvermogen ook maar iets bij een vrouw voor elkaar te krijgen en hou dat in je achterhoofd bij het lezen van dit soort kwatsch.

Want dat is het...
Intelligent, but fucked up.
pi_74568156
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 11:45 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Je gelooft niet dat mannen zo kort door de bocht kunnen gaan? Ik denk van wel, al zullen ze niet denken dat ze 'eng' zou zijn. Eerder: "been there, done that, on to the next one."
Dat kan, maar dat geldt dan wel voor een bepaalde leeftijd of fase waarin je zit. En dat kun je tijdens de date toch wel zien aankomen. Ik merk tijdens mijn afspraak of iemand op mijn denkniveau zit, en mij met respect behandeld, en met net zoveel plezier in mijn gezelschap is als ik in zijn gezelschap. Als ik dan met hem naar bed ga, en hij vervolgens niets meer van zich laat horen of achteraf zegt dat het van hem niet meer hoeft ómdat ik met hem naar bed ben gegaan, is dat voor mij alsof ik water zie branden, eerlijk gezegd.
pi_74568162
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 11:47 schreef Plantenpot het volgende:

[..]

Die 20 lullen hebben er dan nog steeds wel ingehangen hoor

Ik zelf vind er niet zoveel aan als het gelijk bij de eerste keer al raak is, maar dat is persoonlijke voorkeur.
Als je het de eerste keer niet doet heb je er later nog meer zin en dat maakt het voor mij nog leuker
Neig zelf ook beetje meer naar dat. Niet omdat ik het niet vind kunnen of de vrouw een slet vind. Maar beetje teasen en spanning opbouwen is ook leuk... Niet direct toegeven aan je verlangens...
  dinsdag 10 november 2009 @ 11:50:55 #48
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_74568206
quote:
Correct. De Heere heeft de macht een onbevlekte ontvangenis te concipiëren, dan is een herstel in maagdelijke toestand natuurlijk een peuleschil.
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
  dinsdag 10 november 2009 @ 11:53:58 #49
116015 SicSicSics
pi_74568295
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 11:47 schreef Seven. het volgende:
Laatste klopt in mijn geval wel een beetje. Hoewel, bedreigend.. Ik vind het eerder irritant en ik heb me ook alleen gelukkig gevoeld in relaties waarin ik niet in de schaduw stond. Ik ben nu eenmaal een alpha. . Maar goed, misschien toch bedreigend dan, blijkbaar heb ik zelf graag de touwtjes in handen en dat gaat niet als de ander de sterkste is in de relatie.
Jouw laatste zin klopte ook wel 'een beetje' maar in mijn omgeving zijn het toch vaak de vrouwen die de broek aanhebben! In ieder geval in huis...

Zo val ik op zelfstandige vrouwen, die van een feestje houden en een sterke persoonlijkheid hebben. Het liefst ook nog dat ze niet bang is om mij te vertellen wat ze wil en waarom en mij terecht zal wijzen als ik iets niet goed doe. (Dit is geen garantie dat ik on every whim mijn gedrag aan zal passen, maar het moet wel bespreekbaar zijn natuurlijk! )
Fine, fuck you then!
pi_74568298
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 11:48 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Dat kan je, als vrouw zijnde, ook niet zo stellen. Heus niet dat mannen het zo echt afschrijven vanwege 'slet' ofzo. maar zoals Garisson als zei, eerder omwege 'Done this one, on to the next', terwijl het wellicht anders zou lopen als ze elkaar beter hadden leren kennen vóór de seks.
Dat zou kunnen als je naast die eerste keer seks geen enkel woord met elkaar hebt gewisseld. Echter, als je de avond met elkaar hebt doorgebracht en dat was gezellig, los van de seks, waarom zou hij dan denken 'on to the next'? Dat is toch niet logisch? En als we de seks er wel aan koppelen, zou dat alleen maar positiever moeten zijn. Hoera, zij houdt ook van seks en doet er ook niet moeilijk over. En het was ook nog eens gezellig! Niks on to the next, dat proberen we nog een keer.
Tenzij, en dat lijkt me in het geval van TS dus logischer, het helemaal niet gezellig was en de man in kwestie dacht: er was dan wel seks, maar verder vind ik het niks. Dan blijft het bij 1 keer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')