abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_251219
Ik heb net "de bus" gezien en ik dacht dat er flink wat geknokt zou worden maar, jammer genoeg droop bullent af in het voeren van zijn verdedging in de zaak "vind ik esmeralda leuk of niet"
weet je wat ik ook gek vind, Seki zegt heel vaak dat andere mensen hem niet interreseren, maar waarom heeft hij altjid kritiek! niemand is zich zelf volgens hem, maar zelf neemt hij zo'n defensiefe houding aan alsof zijn mede busbewoners hem elk moment van de dag een mes in zijn rug zullen steken, ik egrijp het allemaal niet meer.
ik zit vaak met open mond te kijken, naar de dingen waar de mensen zich druk over maken? en kort naar afloop van het programma volgt er een stortvloed van commentaar en barsten de discussies in mijn huis open, en ik moet zeggen dat is best wel leuk, het is interresant mensen te analyseren.

Wat "wulpse,kent eigen grenzen niet, oeps sorry dat mijn kont in je gezicht zit" Esmeralda, iedereen blaimt dat arme meisje voor het verleiden van de jonge mannen in de bus, maar zeg nou eerlijk een meisje/vrouw gebruikt wat ze heeft, dat de mannen van nu nog steeds gek worden van een beetje tiet en kont is geheel aan hen zelf te blaimen, Esmeralda krijgt de schuldvan hun onvermogen, en "het niet hebben van zelfbeheersing"

over seki zou ik zeggen geef hem een pot zwarte en witte verf en een deel zwart en de andere wit... en klaar!

zo dat wilde ik even vertellen dag dag

ps: hebben jullie gehoord hoe seki lacht!!!
echt letterlijk hihihihihihihihihihhihi WAT LELIJK ALLEEN DAARVOOR ZOU HIJ UUIT DE BUS MOETEN WORDEN GESCHOPT!

pi_251220
quote:
op 03-07-2000 om 08:07 PM schreef erich het volgende:
Ik heb net "de bus" gezien en ik dacht dat er flink wat geknokt zou worden maar, jammer genoeg droop bullent af in het voeren van zijn verdedging in de zaak "vind ik esmeralda leuk of niet"

Volgens mij droop hij niet af, maar werd iedere poging tot discussie nogal bruut afgekapt...

quote:

weet je wat ik ook gek vind, Seki zegt heel vaak dat andere mensen hem niet interreseren, maar waarom heeft hij altjid kritiek!

Hij zegt ook vaak dat hij niet van 'lullen achter iemands rug houdt'... Hij vergeet nog vaker dat hij dat zelf constant doet.

dinsdag 7 maart 2000 @ 20:19:00 #3
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_251221
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')