Hedenochtend 8 uur, TS is wat later uit zijn bed en loopt rond dit tijdstip met zijn hond in een omgeving van bomen, bosjes en grasvelden. Uiteraard speelt zich dit in de randstad af, dus de diverse fietspaden ontbreken niet.
Vanachter mij hoor ik een groepje, hoorbaar jongelui, op hun fiets aankomen. Op hun dooie gemakje fietsen ze met zijn 4en voorbij, 2 blanke en 2 getinte jongens, natuurlijk praten ze ronduit over hun o zo spannende leven vol liefde, drugs en rock&roll.
Een van de blanke jongens wil de aandacht trekken van zijn medefietsers "ey boys" zegt hij. Zijn medefietsers reageren niet omdat ze in hun diepzinnige gesprek zitten, "ey boys" hoorde ik andermaal, wederom geen reactie van zijn medefietsers. Een diepe stilte valt in het groepje, hierop ziet onze blanke jongen zijn kans "ey boys, weet je wat ik wil worden..... Grappenmaker" klonk het, hierop verstomde het geheel omdat ze steeds verder van mij weg fietsten....
Klacht: "ey boys" wat uit een blanke jongens mondje komt, klinkt niet
Klacht 2: Blanke jongen die aandacht probeert te trekken wat niet lukt
Klacht 3: Blanke jongen die grappenmaker wil worden, maar geen aandacht van groepen kan krijgen en waarschijnlijk ook niet kan vasthouden...
Klacht 4: TS was te laat op zijn werk omdat zijn wekker te laat afging