Ik vind het niet persoonlijk meer als ik het ALTIJD hoor als ik iets afreken...quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:14 schreef S.Seagal het volgende:
Over het algemeen hebben mensen hier geen last van. Ten eerste omdat ze dan het gevoel krijgen dat je het aan hun persoonlijk vraagt en daardoor een beter band met diegene krijgt en hij uiteindelijk vertrouwder raakt aan je en vaker terug komt.
Ten tweede er zijn altijd mensen die drinken vergeten. Hierdoor kan je nog iets verkopen en dus winst maken.
dat is nog slechter dan:quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:16 schreef Rookert het volgende:
Suske & Wiske:
Ober: wilt u de rekening?
Lambik: Nee, dank u, ik heb genoeg gehad![]()
Zo werkt marketing vriend. En het is wel persoonlijk omdat je dan met de persoon meedenkt. Dat idee geef je ze in elk geval. En veel mensen vallen hiervoor.quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik vind het niet persoonlijk meer als ik het ALTIJD hoor als ik iets afreken...
Een hoer vraagt aan een hoerenloper toch ook niet "wil u daar nog bij gepijpt worden ?! "
Ik vond hem leuk toen ik hem las op m\n 10equote:Op dinsdag 10 november 2009 10:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
dat is nog slechter dan:
"Hoe wilt u uw steak, medium ? "
"Nee, doe maar large"
Deden ze dat maarquote:Op dinsdag 10 november 2009 10:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik vind het niet persoonlijk meer als ik het ALTIJD hoor als ik iets afreken...
Een hoer vraagt aan een hoerenloper toch ook niet "wil u daar nog bij gepijpt worden ?! "
^^ Dat dus.quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:13 schreef zovty het volgende:
Het is allemaal de schuld van mensen die geen nee durven zeggen.
Kijkend naar cijfers is dat vrijwel nooit het gevalquote:Op dinsdag 10 november 2009 10:12 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Serieus dom figuur, dan had ik het toch zelf wel gepakt ?
Verkopers die met je meedenkenquote:Op dinsdag 10 november 2009 10:18 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Zo werkt marketing vriend. En het is wel persoonlijk omdat je dan met de persoon meedenkt. Dat idee geef je ze in elk geval. En veel mensen vallen hiervoor.
~quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:14 schreef S.Seagal het volgende:
Ten eerste omdat ze dan het gevoel krijgen dat je het aan hun persoonlijk vraagt en daardoor een beter band met diegene krijgt en hij uiteindelijk vertrouwder raakt aan je en vaker terug komt.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:31 schreef Bengeltje het volgende:
En als de persoon een printer of weet ik veel wat koopt, niet in de gaten heeft dat hij/zij er nog een kabeltje bij moet nemen. Thuis komt en dan pas merkt dat er iets mist. DAN is het wel schandalig dat de verkoper niets heeft gezegd.
Klopt is het ook, maar klanten kunnen lezen, dat ze daar te lui voor zijn en verwachten dat een verkoper die dingen wel zegt??quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:33 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Inderdaad.
Hoewel het natuurlijk sowieso al belachelijk is dat er geen kabel standaard wordt meegeleverd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |