SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hahahaha TS gebuikt torrents, wat een falerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verkeerd verbonden
quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:12 schreef wise het volgende:
torrentste triest.
gebruik dan emule of kazaa
quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:12 schreef wise het volgende:
torrentste triest.
gebruik dan emule of kazaa
weet je wat het is he, het maakt niet uit wat ik download voor programma zolang ik maar iets heb om het te openen, installeren en te gebruikenquote:
Ik wil gewoon een programma op m`n laptop om beats te makenquote:Op dinsdag 10 november 2009 10:18 schreef Sigmund666 het volgende:
Neem een Rapidshare Premium accountje voor een maand
Betaal je per telefoon 10 euro voor en je mag onbeperkt op hi-speed shit downloaden
quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:22 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een programma op m`n laptop om beats te maken
Wat doe je stoer dan???quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:26 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Niet met torrents om kunnen gaan.![]()
Dan leef je nog in het 1 bit tijdperk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verkeerd verbonden
wat dacht je van op het knopje 'Download' drukken en het installatieprogramma uitvoeren?!quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:26 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Hoe krijg ik die shiznit binnen een kwartier op m`n laptop?
Ja dat werkt toch gvd niet man, anders kwam ik hier niet huilen toch?quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:27 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
wat dacht je van op het knopje 'Download' drukken en het installatieprogramma uitvoeren?!
en waarom zou dat niet werken?quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:28 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Ja dat werkt toch gvd niet man, anders kwam ik hier niet huilen toch?
quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:27 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Wat doe je stoer dan???tja ik weet niet wat jij allemaal uitspookt, maar torrents zijn toch super simpel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op bijv. TPB kan je nog steeds van alles downloaden, en als je een klein beetje hersens hebt (lees: je kan comments lezen) dan moet het toch allemaal goed komen
?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |