Gunman en New Fang slecht? Vind Gunman 1 van de betere. Nouja, erg subjectief dus. Ik vind het een heerlijke plaatquote:Op zaterdag 21 november 2009 02:10 schreef Desunoto het volgende:
[..]
http://www.nme.com/news/them-crooked-vultures/48484
Hm, ze blijven in ieder geval wel bezig. En ik ben blij voor ze dat ze dit zelf zeggen:
We all know we have so much more in us yet
Want het debuutalbum valt tegen. Enkele nummers zijn best goed, maar heel veel zijn er matig, en sommige zijn ronduit slecht (Gunman, New Fang...).
En ik dacht dat deze band nog best aardig zou kunnen klinken... en dan is dit het.
Is het optreden nog ergens te zien. PM me er anders maar over. Ik heb het gemist...quote:
Nice inderdaad!quote:Op zondag 22 november 2009 19:36 schreef Xrenity het volgende:
http://www.recordstoreday.com/NewsItem/1817
Vet interview met Homme
Ja, dat is echt een parel van een riff. Tof ook dat het hele eerste deel een stuk zachter is, om bij de climax volledig te knallen!quote:Op donderdag 26 november 2009 22:21 schreef Bol_Wan het volgende:
Geweldige plaat, beste van het jaar wat mij betreft...
Zeker No ones loves me (and neither do I)..
Dat stuk waarin het nummer ineens omslaat, met ook zo'n mooi *uuh* derbij, brlijant
Ja klopt ook een van de hoogtepunten van de cd. Ik vind trouwens Bandoliers ook een briljant nummer!quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:16 schreef Haunter het volgende:
[..]
Ja, dat is echt een parel van een riff. Tof ook dat het hele eerste deel een stuk zachter is, om bij de climax volledig te knallen!
ja, je verwacht veel van zo'n band en dan komt er zo'n teleurstellende plaat uit...quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:21 schreef Haunter het volgende:
[..]
Gunman en New Fang slecht? Vind Gunman 1 van de betere. Nouja, erg subjectief dus. Ik vind het een heerlijke plaat
Niet veel, maar vind het toch wel wat gevarieerder, iets minder stoner, wat meer invloeden uit andere genres.quote:Op maandag 30 november 2009 19:20 schreef ranja het volgende:
Hm, zit er nou veel verschil in TCV en Qotsa? Volgens mij niet. Qotsa heeft diverse verschillende bandleden gehad. Als dit album nou was uitgekomen als Qotsa album, met mr X op drum en mr Y op bas, was het dan minder goed ontvangen? Vast welmaar denk dat de fans dan vooral hadden gedacht van weer een lekkere rocker zoals de eerste 3 albums'. Waarbij het verschil tussen dit album en qotsa's 3e ook maar minimaal is qua bezetting. 2 er uit, 1 erbij.
Je kunt alles van die show zeggen, behalve dat het een jamsessie was. Alle nummers werden gewoon (heerlijk strak) gespeeld. Ik weet niet of je de Reading video's kent, maar daar zie je duidelijk dat het geen jamsessie was, gewoon de nummers op het album. Ik was van te voren ook bang voor een jamsessie, maar het werd gewoon een prima show.quote:Op maandag 30 november 2009 20:10 schreef -Jynx- het volgende:
Ik heb de plaat eigenlijk nog niet geluisterd. Vond de band op Lowlands zo tegenvallen. Niet dat ze slecht speelden, maar het leek wel een jamsessie. Weinig structuur en echte liedjes. Vond er weinig aan. Maar misschien het album toch maar eens een kans geven.
quote:Grohl: We thought we'd do something together, so we decided to invite the greatest bass player in the world.
Josh Homme: But he couldn't make it.
Grohl: So we got John Paul Jones. (Laughter)
Ah, dan kan ik ook dat nog kijken. Bedankt iig.quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:56 schreef ranja het volgende:
Ze zijn 40 minuten bezig, geen idee. Volgens de gids komt aansluitend nog een Qotsa concert uit 2003
Dat concert op de WDR was in Köln. Ben een paar weken terug nog bij een andere band geweest in diezelfde zaal.quote:Op woensdag 16 december 2009 14:51 schreef kreuk050 het volgende:
Echt fokking vet die Berlijn beelden, hopelijk komen ze inderdaad snel naar Nederland en heb ik dan kaartjes!!
Nouja, JP Jones zat gewoon vanaf het begin er in. JP Jones en Josh Homme zijn beide vrienden van Dave Grohl namelijk. Paul kreeg oren naar het plan en wilde wel meedoen. Maar het was altijd de bedoeling dat het bleef bij de trio.quote:Op maandag 25 januari 2010 13:19 schreef louweed het volgende:
Album is ook erg lekker. Het schijnt dat Paul McCartney ook bijna in TCV zat. Hij vroeg aan Grohl of ze een bass speler nodig hadden toen ie hoorde over de supergroep. Op dat moment was net JP Jones gevraagd.
Hij suggereert dat hij er bijna in zat, maar ik geloof dat niet zo. Ik heb eerder het idee dat hij er in WIL, en dat hij toevallig er even over gepraat heeft met Grohl. Ik kan me ook niet voorstellen dat Grohl + Homme McCartney als ideale bassist voor hun sound hebben gevonden. JPJ daarentegen, met Led Zeppelin-historie in de vingers, wel.quote:Op maandag 25 januari 2010 13:19 schreef louweed het volgende:
Album is ook erg lekker. Het schijnt dat Paul McCartney ook bijna in TCV zat. Hij vroeg aan Grohl of ze een bass speler nodig hadden toen ie hoorde over de supergroep. Op dat moment was net JP Jones gevraagd.
quote:Is the Vultures turning into a long-term prospect? Will there be a second album?
"We'll do a second album I think, yeah. This year? Yeah, I think so. By the end of summer, something like that."
http://www.stuff.co.nz/en(...)hem-Crooked-Vultures
Als ik eerlijk ben welquote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:21 schreef Haunter het volgende:
Oja, Them Crooked Vultures.... het Lowlands optreden was super tof en de eerste weken de plaat grijzer dan grijs gedraaid, maar het is niet echt een blijvertje als ik eerlijk ben.
Begrijp me niet verkeerd, ik heb ze heel erg gevolgd en de cd is inderdaad erg goed, maar hij blijft niet hangen op 1 of andere manier.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:37 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Als ik eerlijk ben wel
Heerlijke plaat nog steeds. Ik kijk uit naar een tweede!
Voorverkoop 20 februari, kaarten kosten 38 euro ex.quote:TCV will play Heineken Music Hall in Amsterdam on Thursday, June 10th. Tickets on sale this Saturday, Feb 13th. Check tcv.com for more info
Awesomequote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:08 schreef Felixa het volgende:
Van Twitter!
[..]
Voorverkoop 20 februari, kaarten kosten 38 euro ex.
http://www.livenation.nl/(...)ked-vultures-tickets
Okquote:Op woensdag 17 februari 2010 01:56 schreef TC03 het volgende:
TCV is overrated. Te geforceerde muziek. Leuk, maar niet geniaal. Er zijn in 2009 talloze albums uitgekozen van onbekendere bandjes die veel meer blijven hangen.
inderdaad, zal wel zo uitverkocht zijnquote:
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:13 schreef Orbeatle het volgende:
Deze jongen heeft ook kaarten!
Dat wordt de eerste keer TCV voor mij.
Er staat overigens echt een kansloze fout op de HMH site.
[ afbeelding ].
haha grommequote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:13 schreef Orbeatle het volgende:
Deze jongen heeft ook kaarten!
Dat wordt de eerste keer TCV voor mij.
Er staat overigens echt een kansloze fout op de HMH site.
[ afbeelding ].
The Mad Trist / De Staatquote:Op donderdag 4 maart 2010 18:47 schreef Orbeatle het volgende:
Iemand enig idee wat het voorprogramma zou kunnen zijn?
Dat zou wat zijnquote:Op donderdag 4 maart 2010 18:51 schreef Radioheader het volgende:
[..]
The Mad Trist / De Staat
Ik hoop Eagles of Death Metal, maar dat zal wel niet![]()
Hoezo niet, ligt gewoon in de lijn van Qotsa. Ik vind het voor een Nederlandse band trouwens echt geweldig, beter nog dan De Staat!quote:
Ik vind het een regelrechte Qotsa rip-off, dan vind ik De Staat duidelijk beter.quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:45 schreef Radioheader het volgende:
[..]
Hoezo niet, ligt gewoon in de lijn van Qotsa. Ik vind het voor een Nederlandse band trouwens echt geweldig, beter nog dan De Staat!
Een The Mad Trist vs. De Staat battle? Dat is simpel, The Mad Trist is 1000x beter.quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:10 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Ik vind het een regelrechte Qotsa rip-off, dan vind ik De Staat duidelijk beter.
Maar, hoezo gaat 't nu over Qotsa? Dit is het Them Crooked Vultures topic.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |