Flikker op he, jij bent degene die met z'n debiele zoontje en seniele moeder moet gaan kaartjessjoppen op een moment dat de echte mensen naar hun werk moeten.quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:10 schreef Knorriepot het volgende:
Echte klacht: mensen met het geduld van een ongebakken visstick
quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:12 schreef zovty het volgende:
[..]
Flikker op he, jij bent degene die met z'n debiele zoontje en seniele moeder moet gaan kaartjessjoppen op een moment dat de echt mensen naar hun werk moeten.
Opschieten bij die automaat of thuis uitprinten!.
Zwolle?quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:13 schreef appelsjap het volgende:
In welk boerengat woon je waar ze maar één automaat hebben. Hier staan er zeker 10 naast elkaar.
Nou, bij mij heeft Captain Iglo toch zeker 4 jaar in de vriezer gelegen alvorens ik tot de conclusie kwam dat er niets anders meer in huis was en ze heb opgegeten. (goed voor de weerstand)quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:10 schreef Knorriepot het volgende:
het geduld van een ongebakken visstick
Waarom koopt jouw familie geen kaartjes zonder datum?quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:10 schreef Knorriepot het volgende:
Ik geef haar gelijk en direct ook een tip: 'Koop kaartjes zonder datum, kun je zelf afstempelen, en heb je geen gedoe bij de kaartautomaat'. Ze zei nog wel: 'Bedankt voor de tip', maar de manier waarop ze het zei, leek alsof ze er toch geen gebruik van ging maken![]()
Hallo Debiel.. ga jij lekker werken.. of eerder; naar school en vraag aan de juf of ze je wil helpen met begrijpend lezen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:12 schreef zovty het volgende:
[..]
Flikker op he, jij bent degene die met z'n debiele zoontje en seniele moeder moet gaan kaartjessjoppen op een moment dat de echt mensen naar hun werk moeten.
Opschieten bij die automaat of thuis uitprinten!.
Ik begrijp je topic uitstekend. Vandaar ook mijn onderbouwde kritiek.quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:20 schreef Knorriepot het volgende:
[..]
Hallo Debiel.. ga jij lekker werken.. of eerder; naar school en vraag aan de juf of ze je wil helpen met begrijpend lezen.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:13 schreef appelsjap het volgende:
In welk boerengat woon je waar ze maar één automaat hebben. Hier staan er zeker 10 naast elkaar.
Omdat ze er vanuit gaan dat anno 2009 iedereen wel weet hoe een kaartjes automaat werkt en ze er vanuit gaan dat mensen die wat meer tijd nodig hebben het fatsoen op kunnen brengen om de mensen die wel controle over ledematen en blaas hebben voor te laten gaan.quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:22 schreef Knorriepot het volgende:
[..]
Waar staat er dat dit de enige automaat is? Die mensen kiezen er toch voor om precies bij deze automaat te gaan staan?
Ik zou niet weten wat voor familie, ik ben geadopteerd. En ik hoef geen kaartje te kopen, ik gebruik mijn OV.quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:15 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Wat voor achterlijke familie heb jij dan? Een normaal mens is toch nog wel in staat om een kaartje in één keer uit de automaat te halen, ongeacht leeftijd.
Sowieso, heb je geen auto?![]()
![]()
Waarom loop je je eigen topic zo te verzieken met je bagger?quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:27 schreef Knorriepot het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat voor familie, ik ben geadopteerd.
Moet ik er een slotje op doen?? Meisje, als jij daar een stijve clitoris van krijg.. dan gun ik je dat hoorquote:Op dinsdag 10 november 2009 09:29 schreef zovty het volgende:
[..]
Waarom loop je je eigen topic zo te verzieken met je bagger?
Je moeder en je zoontje zijn niet je familie?
Moet ik er een slotje op doen of kun je nog normaal reageren?
Is jouw zoon ook geadopteerd?quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:27 schreef Knorriepot het volgende:
Ik zou niet weten wat voor familie, ik ben geadopteerd.
Doe er maar een slotje op, Bio,quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:29 schreef zovty het volgende:
[..]
Waarom loop je je eigen topic zo te verzieken met je bagger?
Je moeder en je zoontje zijn niet je familie?
Moet ik er een slotje op doen of kun je nog normaal reageren?
quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:31 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Doe er maar een slotje op, Bio,
Domme hoer dat je bent. Kijk het eens uit het perspectief van die mensen achter je. Zo fucking irritant, van die dagjesmensen die met de trein in de spits gaan. Spring er dan liever voor.quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:31 schreef Knorriepot het volgende:
[..]
Moet ik er een slotje op doen?? Meisje, als jij daar een stijve clitoris van krijg.. dan gun ik je dat hoor![]()
Maar dan wel een echt echt slot he.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |