quote:Op dinsdag 10 november 2009 00:49 schreef Biefstuk het volgende:
Die nerd heeft vanavond seks, jij niet
Eikel, het is nacht en daarboven op, TS heeft vast en zeker ook seks gehad.quote:Op dinsdag 10 november 2009 00:49 schreef Biefstuk het volgende:
Die nerd heeft vanavond seks, jij niet
quote:Op dinsdag 10 november 2009 00:48 schreef appelsjap het volgende:
wat ik nu toch mee maak mattie echt niet te geloven die shit ahhahAHahahha serieus
ik zat zo in de bus richting centrum, jewaids, chicks hosselen kleertjes kopen haartjes gedaan haarlak deo, geurtje gewoon tiptop
dus ik kom zo aan bij centraal waar alle lekkere studentes uit die busses stappen mattie die zijn echt aan
dus ikdoe alsof ik student ben en ga ook bij hun staan ik zie echt een kk mooi meisje mattie echt niet normaal die was ekt aaan dus ik zo beetje knipogen en zei zag mij ook natuurlijk knapste jongen tussen al die nerds
dus ik liep zo rustig chillen naar haar toe peukje aan gewoon chill, opeens uit het niets een nerd die haar zoent,, ik dacht echt hoe kan dit mattie, is toh niet normaal
klacht: chick flirt maar is al bezet ik ben kankerhard geowned door een nerd
wat moet ik dan zeggen? AAHHHH WAT ZIELIG?quote:Op dinsdag 10 november 2009 00:50 schreef appelsjap het volgende:
kom niet haten haterss!!!!1 GA DANGEWOON WEGGG nerds
NURDquote:Op dinsdag 10 november 2009 00:50 schreef appelsjap het volgende:
kom niet haten haterss!!!!1 GA DANGEWOON WEGGG nerds
Je voelt mij :$quote:Op dinsdag 10 november 2009 00:54 schreef Skylark. het volgende:
hahahahhhha had ik ook een x mang k voel je k voel je
Mattie, leer eens Nederlands. Mongool. Welke chick wil jou nou hebben!?quote:Op dinsdag 10 november 2009 00:48 schreef appelsjap het volgende:
wat ik nu toch mee maak mattie echt niet te geloven die shit ahhahAHahahha serieus
ik zat zo in de bus richting centrum, jewaids, chicks hosselen kleertjes kopen haartjes gedaan haarlak deo, geurtje gewoon tiptop
dus ik kom zo aan bij centraal waar alle lekkere studentes uit die busses stappen mattie die zijn echt aan
dus ikdoe alsof ik student ben en ga ook bij hun staan ik zie echt een kk mooi meisje mattie echt niet normaal die was ekt aaan dus ik zo beetje knipogen en zei zag mij ook natuurlijk knapste jongen tussen al die nerds
dus ik liep zo rustig chillen naar haar toe peukje aan gewoon chill, opeens uit het niets een nerd die haar zoent,, ik dacht echt hoe kan dit mattie, is toh niet normaal
klacht: chick flirt maar is al bezet
die shit is kkhard ofnie dan ;pquote:Op dinsdag 10 november 2009 00:54 schreef Skylark. het volgende:
hahahahhhha had ik ook een x mang k voel je k voel je
Mattie, XD dit is een kk harde lemming vlgs mij swa ahaHAHahhAquote:Op dinsdag 10 november 2009 00:58 schreef Zipportal het volgende:
Hoe later op de avond (nacht) hoe verroter het taalgebruik. Matties, shit, dope etc etc.![]()
Praat je ook zo tegen je ouders?
toz fuck ouders geen huisarrest die een man van zijn hossel kan houden thug leven jwz.quote:Op dinsdag 10 november 2009 00:58 schreef Zipportal het volgende:
Hoe later op de avond (nacht) hoe verroter het taalgebruik. Matties, shit, dope etc etc.![]()
Praat je ook zo tegen je ouders?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |