Niet in te schatten.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:59 schreef clumsy_clown het volgende:
Zeg, hoe groot is nou de kans op import-tax, als je de boel via Ebay en dus China laat versturen?
quote:Op maandag 29 maart 2010 23:12 schreef Marurk het volgende:
Vinden jullie een lowtop-model niet veel mooier als een hightop-model voor de zomer (onder een korte broek)?
Moi, ik heb dus nepperds gekocht bij Vente Exclusive vorig jaarquote:Op maandag 29 maart 2010 13:14 schreef UncleSam het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ah, dan moet ik daar iig niks kopen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 08:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moi, ik heb dus nepperds gekocht bij Vente Exclusive vorig jaar
Het stomme is dat ze lekkerder zitten dan m'n echtequote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ah, dan moet ik daar iig niks kopen.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het stomme is dat ze lekkerder zitten dan m'n echte
Eind goed, al goedquote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het stomme is dat ze lekkerder zitten dan m'n echte
www.vd.nlquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:13 schreef WasMachinator het volgende:
ik wil nieuwe John Varvatos all starts kopen:p, weet iemand hier een site met een grote collectie?
http://www.johnvarvatos.c(...)03/np/33/p/1483.htmlquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:13 schreef WasMachinator het volgende:
ik wil nieuwe John Varvatos all starts kopen:p, weet iemand hier een site met een grote collectie?
quote:Op donderdag 1 april 2010 19:54 schreef Gibeon het volgende:
Ik ga volgende week proberen toffe All Stars te scoren in Groningen, nog tips iemand?![]()
Wil sowieso die "This is not a shoe, it's a mania" hebben, maar die kom ik daar vast niet tegen
Ik heb ze van de Man at Work, afgelopen zomer gekocht. Al tijdje geleden dus. Zijn van de Red seriequote:Op donderdag 1 april 2010 20:11 schreef Gibeon het volgende:
Ik mag jou wel
Waar heb je ze vandaan, alsk vragen mag? Ik probeer ze nu op internet te vinden...
Maar als ik in Groningen wat leuks tegenkom neem ik die ook gewoon mee
Kut, dat was ik dus vergeten vanmiddag, bij Men at Work kijken.quote:Op donderdag 1 april 2010 20:11 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ik heb ze van de Man at Work, afgelopen zomer gekocht. Al tijdje geleden dus. Zijn van de Red serie
Die op de foto zijn nep, dat zie je onder andere aan het logo achter op de hiel, dat is helemaal recht ipv dat het meeloopt met de schoen.quote:Op zondag 4 april 2010 19:04 schreef Bravebart het volgende:
Ik vraag me af, zijn deze nou nep of nietIk twijfel een beetje...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Don't talk shit.quote:Op zondag 4 april 2010 20:37 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Die op de foto zijn nep, dat zie je onder andere aan het logo achter op de hiel, dat is helemaal recht ipv dat het meeloopt met de schoen.
Ja, daarom twijfelde ik dus ookquote:Op zondag 4 april 2010 20:37 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Die op de foto zijn nep, dat zie je onder andere aan het logo achter op de hiel, dat is helemaal recht ipv dat het meeloopt met de schoen.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |