www.asos.com heeft een paar slim modellen, tegen de helft van het geld wat ze er in Nederland voor vragen. Tijdje terug was er 20% kortingscode, dan is het helemaal voordeel tegenover Nederland;). good luck.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:10 schreef Sandous het volgende:
Wil morgen allstars light halen.. Alleen wil ik niet alle winkels af voor ik weet wat ze wat goedkoper zijn. Waar worden ze verkocht? (hebben ze ook online reclamefolders?)
Heb NewYorker in gedachte, coach verder kom ik niet
Vetquote:
De meeste zaken die ze verkopen hebben ook gewoon leren staan hoor. Word best nog veel verkocht.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:42 schreef francis998 het volgende:
hmm..ik wil miss na jaren weer een paartje kopen. Maar ivm bepaalde eigenschappen moeten zowat al mijn schoenen van leer zijn..iemand enig idee waar ze in rotterdam nog de leren versie verkopen? Of in online winkels mag ook..
Ik heb ze de hele winter gewoon aan gehadquote:Op donderdag 25 maart 2010 00:05 schreef JJH het volgende:
[..]
De meeste zaken die ze verkopen hebben ook gewoon leren staan hoor. Word best nog veel verkocht.
Ik heb ze trouwens voor het eerst sinds november ofzo weer aangehad vandaag.
Ik zal de dag koesteren als V&D groter gaat dan maat 46quote:
Blijkbaar alleen de "hoge" All Stars-variant? Is wel leuk, maar niet voor de zomer vind ik. Ik wil dan van die plattere, zonder die "nek" (dat laarsje) eraan (als je snapt wat ik bedoel).quote:
Whiiii alarm! * SuperrrTuxxx rent zometeen naar de V&Dquote:
Plattere?quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:59 schreef Marurk het volgende:
[..]
Blijkbaar alleen de "hoge" All Stars-variant? Is wel leuk, maar niet voor de zomer vind ik. Ik wil dan van die plattere, zonder die "nek" (dat laarsje) eraan (als je snapt wat ik bedoel).
Dat dusquote:Op donderdag 25 maart 2010 13:03 schreef MilanILF het volgende:
[..]
Plattere?Je bedoelt gewoon 'lage' of 'low tops'
Koude voeten.quote:Op donderdag 25 maart 2010 08:34 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Ik heb ze de hele winter gewoon aan gehad
Ik denk dat de kans dat je nu nog een paar vindt in de winkel zeer klein is.quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Whiiii alarm! * SuperrrTuxxx rent zometeen naar de V&D
De website is trouwens niet bereikbaar momenteel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |