quote:Op donderdag 1 april 2010 19:54 schreef Gibeon het volgende:
Ik ga volgende week proberen toffe All Stars te scoren in Groningen, nog tips iemand?![]()
Wil sowieso die "This is not a shoe, it's a mania" hebben, maar die kom ik daar vast niet tegen
Ik heb ze van de Man at Work, afgelopen zomer gekocht. Al tijdje geleden dus. Zijn van de Red seriequote:Op donderdag 1 april 2010 20:11 schreef Gibeon het volgende:
Ik mag jou wel
Waar heb je ze vandaan, alsk vragen mag? Ik probeer ze nu op internet te vinden...
Maar als ik in Groningen wat leuks tegenkom neem ik die ook gewoon mee
Kut, dat was ik dus vergeten vanmiddag, bij Men at Work kijken.quote:Op donderdag 1 april 2010 20:11 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ik heb ze van de Man at Work, afgelopen zomer gekocht. Al tijdje geleden dus. Zijn van de Red serie
Die op de foto zijn nep, dat zie je onder andere aan het logo achter op de hiel, dat is helemaal recht ipv dat het meeloopt met de schoen.quote:Op zondag 4 april 2010 19:04 schreef Bravebart het volgende:
Ik vraag me af, zijn deze nou nep of nietIk twijfel een beetje...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Don't talk shit.quote:Op zondag 4 april 2010 20:37 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Die op de foto zijn nep, dat zie je onder andere aan het logo achter op de hiel, dat is helemaal recht ipv dat het meeloopt met de schoen.
Ja, daarom twijfelde ik dus ookquote:Op zondag 4 april 2010 20:37 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Die op de foto zijn nep, dat zie je onder andere aan het logo achter op de hiel, dat is helemaal recht ipv dat het meeloopt met de schoen.
quote:
is de skateboard lijn, volgens mij horen die gewoon zo. (pin me er niet op vast)quote:Op zondag 4 april 2010 20:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, daarom twijfelde ik dus ookAan de andere kant, 50 dollar, care
[..]Explain?
Goeie, die heb ik er bij mijne wel op staanquote:Op maandag 5 april 2010 17:16 schreef Gibeon het volgende:
Ik zeg fake, er staat geen (R) op de zool bij Converse. Bij de fakes van de V&D was dit iig een herkenningspunt
Die ribbelrand rondom bedoel je? Die hebben echt Converse ook gewoon zover ik weetquote:Op maandag 5 april 2010 17:17 schreef CherryLips het volgende:
En mijn nepperds hebben ook zo'n rand om het profiel van de zool heen, de echte niet. Tenminste, ik hoop dat die echt zijn, anders ben ik twee keer genaaid.
Bij mijn nepperds zie je een duidelijke rand tussen het ene profiel en het andere, alsof dat middenstuk en de hak los in de zool liggen.quote:Op maandag 5 april 2010 17:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Goeie, die heb ik er bij mijne wel op staan![]()
[..]
Die ribbelrand rondom bedoel je? Die hebben echt Converse ook gewoon zover ik weet
Dat hebben mijn echte (dat veronderstelde ik tenminstequote:Op maandag 5 april 2010 17:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij mijn nepperds zie je een duidelijke rand tussen het ene profiel en het andere, alsof dat middenstuk en de hak los in de zool liggen.
Oh je bedoelt wat je op dit plaatje ook goed ziet, dat er een veel grotere spleet tussen zit?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |