Toen stopte ik met lezen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 00:30 schreef Cacciatore het volgende:
Ahajhahaha serieus he en ik bedoel echt serieus wat ik vandaag meemaakt kk grappig als erg :p
blabla dan blijf je lekker weg haterquote:Op dinsdag 10 november 2009 00:32 schreef r3gi3boy het volgende:
ga je dan ook wel eens met niet zo netjes haren naar je stage?
Verder lees ik je topics wel eens enzo maar ik vind je echt een debiel
quote:Op dinsdag 10 november 2009 00:32 schreef r3gi3boy het volgende:
ga je dan ook wel eens met niet zo netjes haren naar je stage?
Verder lees ik je topics wel eens enzo maar ik vind je echt een debiel
quote:Op dinsdag 10 november 2009 00:33 schreef appelsjap het volgende:
Die eerste zin van jou is altijd standaard he, maar ik vermaak me wel met lezen.
Eerst een PM met eigen hyves + motivatie.quote:Op dinsdag 10 november 2009 00:36 schreef Biels het volgende:
Respect voor TS. Mag ik ook je hyves, trouwens?
En daarna komt er een soepel verhaal uit. Restecpa.quote:Op dinsdag 10 november 2009 00:37 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
ja weet ik ma ik weet nooit hoe ik moet beginnen mattie :p
fuck you man i love u en dat wt je tog :p mja ksnap je wel kkveel hater hiero maark snap niet waarom vind je topics kktofquote:Op dinsdag 10 november 2009 00:41 schreef Cacciatore het volgende:
matties ik ga neverrrr me hyves hier neer zetten :p of die van haar zowiezo kk veel haat na ons ahahaah XD
ahahah ik snap het man al die mensen hier komen haat zetten of je z geklapt ofwat heb maarja fok die bitches je wt tog XD.quote:Op dinsdag 10 november 2009 00:41 schreef Cacciatore het volgende:
matties ik ga neverrrr me hyves hier neer zetten :p of die van haar zowiezo kk veel haat na ons ahahaah XD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |