Nee dat zeg ik niet, ik reageerde ook op die 2.quote:Op woensdag 11 november 2009 11:34 schreef retuow82 het volgende:
He Blaadkip, je gaat nu toch niet beweren dat al jou antwoorden hier ontopic waren en netjes tegenover de rest of wel?![]()
Hij begon al met shitquote:Op woensdag 11 november 2009 11:34 schreef retuow82 het volgende:
He Blaadkip, je gaat nu toch niet beweren dat al jou antwoorden hier ontopic waren en netjes tegenover de rest of wel?![]()
en keer op keer ga je erop in, en het liefst met z'n tweeën. Als je 30 bent, gedraag je er dan ook na zeg. Neuken?quote:Op woensdag 11 november 2009 11:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hij begon al met shit
verzoek om te stoppen met die bagger werd beantwoord met "vindt je me nu niet meer lief?"
daarna was hij mij en JF aan het afzeiken op alfa
Kloon van een gebande... hmmm zegt al genoeg
ik mag mezelf niet verdedigen tegen non-argumenten?quote:Op woensdag 11 november 2009 11:58 schreef Tarabass het volgende:
[..]
en keer op keer ga je erop in, en het liefst met z'n tweeën. Als je 30 bent, gedraag je er dan ook na zeg. Neuken?
Spreken is zilver, zwijgen is goud. Het lijkt op forums alsof je moet reageren, maar het is beter jem ond te houden soms. As simple as that..quote:Op woensdag 11 november 2009 11:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik mag mezelf niet verdedigen tegen non-argumenten?
kom op zeg![]()
en nee bedankt
je hebt hier wel een puntquote:Op woensdag 11 november 2009 12:01 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Spreken is zilver, zwijgen is goud. Het lijkt op forums alsof je moet reageren, maar het is beter jem ond te houden soms. As simple as that..
Andere mensen zien heus wel dat je expres niet reageert, en dat je er dus boven staat. Is véééél stoerder hahaquote:
Mwa, niet voor het lichtbeeld van de voorkant van de auto. Met 6 of 8000k heb je een wit/blauwe kleur. Het is dan geen p om van die gelige mistlampen te voeren. Daarnaast geeft het echt heel veel licht, vooral in de polder etc. ideaal..quote:Op woensdag 11 november 2009 13:11 schreef john-frusciante het volgende:
Ik heb net gelezen dat ze nu zelfs xenon voor de mistlampen aanbiedenDat gaat me toch net te ver
ik gebruik mn mistlampen echt zeldenquote:Op woensdag 11 november 2009 13:40 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Mwa, niet voor het lichtbeeld van de voorkant van de auto. Met 6 of 8000k heb je een wit/blauwe kleur. Het is dan geen p om van die gelige mistlampen te voeren. Daarnaast geeft het echt heel veel licht, vooral in de polder etc. ideaal..
wij waren iig wel aan het denken om er LED in te zetten, zodat het gelige weg was, maar of we er xenon in gaan zetten betwijfel ik tochquote:Op woensdag 11 november 2009 13:47 schreef Tarabass het volgende:
Nouja, voor de breedstralers vind ik ideaal. Hier op de veluwe en in de polder kan je dan al van heinde en ver zien dat er bijvoorbeeld reeën of zwijnen langs de berm lopen (door de oogjes in het licht). Die met xenon erin geeft je zoveel licht dat ze op andere planeten denken dat je zit te seinen naar ze
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |