In het vorige topic Begon jij als eerste hoer te roepen, en hier begin je weer, erg kinderachtigquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:35 schreef Blaadkip het volgende:
Ik probeer helemaal niet elke keer te bashen. Ladylike was enorm kinderachtig in een vorig topic.
Nu kom jij als met je vettige hoofd aanzetten... Tsja wat moet ik daar dan mee.
Echte liefdequote:Op dinsdag 10 november 2009 15:37 schreef Blaadkip het volgende:
Wat zijn jullie irritant zeg! Hele tijd op elkaar reageren en elkaar gelijk geven en aanvullen zum
Oh zeker, ik ben nu aan mijn 3de auto toe. 1ste was een VW, 2de was een Fiat en ik ben nu weer terug bij VW. Dus je kan wel zeggen dat VW wel mijn vertrouwen heeft boven Fiat.quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:35 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Dat is helemaal waar, Ik heb al in zoveel auto's gereden dat ik wel kan zeggen wat mijn favoriet, en niet favoriet is
hoppa weer een scheldwoord zonder dat er gescholden wordt..quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:38 schreef Blaadkip het volgende:
Ik reageerde op een reactie van haar op iemand anders.
Jij doet nu toch hetzelfde of niet dan? Oetlul
Je vergelijkt nu de goedkoopste aftermarket met de duurdere 'af-fabriek'. Die affabriek versies zijn trouwens de complete units, dus niet zo gek dat die zo duur zijn.quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:02 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
![]()
Daarom betaalde ik 1000 euro voor mijn fabrieks af xenon verlichting en kost een aftermarket setje 80 euro.
In een 15 jaar oude auto zitten zeker ook automatische hoogte verstellers in je koplampen?
Ik zie overigens genoeg oude auto's rijden zonder heldere koplampen met xenon... echt heel erg irritant .
Zo is het precies. Dan koop je er zelf gewoon geen maar om dan maar iedere Opel-rijder te gaan bashen!quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en ookal vind jij opel een slecht merk, toch kraak je opelrijders niet af
mja dat heeft met respect (en dus opvoeding) te maken
Ohhh wat lievvvvvv,NOT. Echte liefde zegt ze, op elkaar reageren in een sneu topic, en dan ook nog over roestbakken. Je kan ze beter uit de showroom naar de schroot rijden, is het voordeligst en je staat maar kort voor lul.quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Echte liefde
dat is alleen irritant voor mensen die het niet kennen
Volgens mij zijn er toch wel regels aan verbonden zoals reinigende koplampen e.d. Koplampen hebben idd nooit mogen verblinden maar blijkbaar bij niet goed afgestelde Xenon is dit heel erg snel het geval...quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:38 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Je vergelijkt nu de goedkoopste aftermarket met de duurdere 'af-fabriek'. Die affabriek versies zijn trouwens de complete units, dus niet zo gek dat die zo duur zijn.
En met xenon hoef je helemaal geen heldere koplampen te hebben. Dat is een paar weken terug allemaal veranderd. Er is één regel, ze mogen niet verblinden. En dat, juist ja, hebben koplampen nooit mogen doen. Dus zijn er eigenlijk geen speciale regels (meer) voor, die leken er wel aan te komen overigens..
* Tarabass die xenon verlichting heeft op zijn pauperbak
toch wel echte liefde, we zijn namelijk 14 jaar samenquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:39 schreef Blaadkip het volgende:
[..]
Ohhh wat lievvvvvv,NOT. Echte liefde zegt ze, op elkaar reageren in een sneu topic, en dan ook nog over roestbakken. Je kan ze beter uit de showroom naar de schroot rijden, is het voordeligst en je staat maar kort voor lul.
WAUW 14 jaar computervriendje, wat lief. Haha, psycho's.quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
toch wel echte liefde, we zijn namelijk 14 jaar samen
hoe lang heb jij nu een relatie met je opblaaspop eigenlijk?
en is ze nou nog niet volgeblaft?
quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:41 schreef Blaadkip het volgende:
[..]
WAUW 14 jaar computervriendje, wat lief. Haha, psycho's.
wat wil je nou, dit is al de 2e keer dat ik het vraag?quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:39 schreef Blaadkip het volgende:
[..]
Ohhh wat lievvvvvv,NOT. Echte liefde zegt ze, op elkaar reageren in een sneu topic, en dan ook nog over roestbakken. Je kan ze beter uit de showroom naar de schroot rijden, is het voordeligst en je staat maar kort voor lul.
Dat wilde ze invoeren (en alleen voor modellen na 2007), net zoals het elektrisch verstelbaar moeten zijn. Allemaal van tafel geveegdquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:40 schreef mrcool het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er toch wel regels aan verbonden zoals reinigende koplampen e.d. Koplampen hebben idd nooit mogen verblinden maar blijkbaar bij niet goed afgestelde Xenon is dit heel erg snel het geval...
Ja VW is heel erg betrouwbaar, en waardevast. Mijn vader had een golfje van 1980 gekocht voor 1500 gulden, 3 jaar in gereden en weer verkocht voor 1500 gulden.quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:37 schreef mrcool het volgende:
[..]
Oh zeker, ik ben nu aan mijn 3de auto toe. 1ste was een VW, 2de was een Fiat en ik ben nu weer terug bij VW. Dus je kan wel zeggen dat VW wel mijn vertrouwen heeft boven Fiat.
Zeker op een Alfa-meeting?quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
euhm, 14 jaar geleden ontmoette men elkaar nog IRL
Oke,oke rustig maar. Sorry, dan nu weer ontopic ok?quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:41 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
wat wil je nou, dit is al de 2e keer dat ik het vraag?
internet heldquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:41 schreef Blaadkip het volgende:
[..]
WAUW 14 jaar computervriendje, wat lief. Haha, psycho's.
Ik heb het iedere keer over xenon gehad totdat er gebashed werdquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:43 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Dat wilde ze invoeren (en alleen voor modellen na 2007), net zoals het elektrisch verstelbaar moeten zijn. Allemaal van tafel geveegd
En voor de offtopic bitchfighters, hebben jullie niets beters te doen?
En gewoon rustig doorgaan met mekkeren hequote:Op dinsdag 10 november 2009 15:50 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Ik heb het iedere keer over xenon gehad totdat er gebashed werd
als je niks zinnig te zeggen hebt rot dan op alsjebliefquote:Op dinsdag 10 november 2009 16:04 schreef Blaadkip het volgende:
[..]
En gewoon rustig doorgaan met mekkeren he
gelukkig maar, want ik ben blij dat ik xenon heb.quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:43 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Dat wilde ze invoeren (en alleen voor modellen na 2007), net zoals het elektrisch verstelbaar moeten zijn. Allemaal van tafel geveegd
Monteurquote:Op dinsdag 10 november 2009 16:07 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
als je niks zinnig te zeggen hebt rot dan op alsjeblief
zonder monteurs mocht je audi de weg niet opquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |