Ja hoor, ik sta hier weer helemaal buitenquote:Op woensdag 11 november 2009 15:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ben jij eigenlijk zondag wel thuis ?
niets. Is dat niet een supermarkt?quote:Op woensdag 11 november 2009 15:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Doe jij eens vertellen wat jij weet over Yumbo op Gran Canaria
lees dan maar eens even terug tot daar waar het over maspalomas gaatquote:Op woensdag 11 november 2009 15:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
niets. Is dat niet een supermarkt?
tuurlijk wel!quote:Op woensdag 11 november 2009 15:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Lampionnetjes hebben niets van doen met 11-11 of carnaval
quote:
Dat is Sint Maarten, en dat heeft niets met sinterklaas of carnaval van doenquote:Op woensdag 11 november 2009 16:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
tuurlijk wel!met lampionnetjes langs de deuren.
![]()
en dan zingen:
11 november is de dag
dat mijn lichtje,
dat mijn lichtje.
11 november is de dag,
dat mijn lichtje schijnen mag.
niet eens bedankt voor bewezen diensten ?quote:Op woensdag 11 november 2009 15:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja hoor, ik sta hier weer helemaal buiten.
oh jij doet dat random op willekeurige dagen?quote:Op woensdag 11 november 2009 16:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
tuurlijk wel!met lampionnetjes langs de deuren.
![]()
en dan zingen:
11 november is de dag
dat mijn lichtje,
dat mijn lichtje.
11 november is de dag,
dat mijn lichtje schijnen mag.
als ik het vluchtig lees lijkt het wel zoiets als het COC, maar dat ken ik ook niet echt.quote:Op woensdag 11 november 2009 16:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
lees dan maar eens even terug tot daar waar het over maspalomas gaat
Niet eens!quote:Op woensdag 11 november 2009 16:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
niet eens bedankt voor bewezen diensten ?
Waar haal jij uit dat ik het heb over sinterklaas of carnaval? Tis 11/11quote:Op woensdag 11 november 2009 16:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dat is Sint Maarten, en dat heeft niets met sinterklaas of carnaval van doen
Nee op 11 november. op andere dagen houd ik iets anders in mijn hand als ik voor de deur staat te zingen.quote:Op woensdag 11 november 2009 16:03 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
oh jij doet dat random op willekeurige dagen?
Dorp T?quote:Op woensdag 11 november 2009 15:43 schreef Stroekie het volgende:
Hoe lang moeten we eigenlijk doorgaan voordat die ene fokker uit het dorp T weer opduikt
Hij heeft altijd een neus voor timing om op zulke momenten op te duiken en links en rechts royaal met het zoutvaatje te strooien
Hoiquote:Op woensdag 11 november 2009 15:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Puhlease, doe niet alsof je een geheim hebt.
Tilburg, lijkt me.quote:
komt KK ook niet uit Tilburg?quote:Op woensdag 11 november 2009 16:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik gok op Cairon/ PhalanX uit Tilburg.
Jawel, maar als je het hebt over zout in wonden gooien dan staat PhalanX wel hoger in het lijstje denk ik.quote:
o god ja, Ik mis wel zijn vicious tongue.quote:Op woensdag 11 november 2009 16:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jawel, maar als je het hebt over zout in wonden gooien dan staat PhalanX wel hoger in het lijstje denk ik.
Toch alleen in Nederland ?quote:Op woensdag 11 november 2009 16:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
als ik het vluchtig lees lijkt het wel zoiets als het COC, maar dat ken ik ook niet echt.
hetero, u know![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |