quote:Op woensdag 11 november 2009 15:00 schreef Baltar het volgende:
[..]
Is het een bekende van hier, of heb een iemand leren kennen in de bus/trein/tijdens boodschappen doen bij de AH?
Zou die langverwachte strandwandeling er dan eindelijk toch gaan komen ?quote:Op woensdag 11 november 2009 15:28 schreef Baltar het volgende:
[..]
you're lips are sealed?
Doe es vertellen![]()
*liefkijkend*
quote:Op woensdag 11 november 2009 15:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zou die langverwachte strandwandeling er dan eindelijk toch gaan komen ?
en heeft dit te maken met een nasleep van het PANN avontuur dat gaan gate wil worden ?
Het feit dat er hier mensen geroepen hebben dat er anderen mensen hebben staan zoenen op die avond is tot op heden ook geheel links blijven liggenquote:Op woensdag 11 november 2009 15:33 schreef Baltar het volgende:
[..]
![]()
Hebben we hier te maken met een pril tot standkomende relatie???
quote:Op woensdag 11 november 2009 15:34 schreef Vlarp het volgende:
Ha ha! Voor jullie een vraag, voor MIJ een weet
Oh, wie dan?quote:Op woensdag 11 november 2009 15:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Het feit dat er hier mensen geroepen hebben dat er anderen mensen hebben staan zoenen op die avond is tot op heden ook geheel links blijven liggen
Dat waren toch gewoon SAJ en MisterOquote:Op woensdag 11 november 2009 15:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Het feit dat er hier mensen geroepen hebben dat er anderen mensen hebben staan zoenen op die avond is tot op heden ook geheel links blijven liggen
SAJ was er nietquote:Op woensdag 11 november 2009 15:38 schreef Baltar het volgende:
[..]
Dat waren toch gewoon SAJ en MisterO
Zie je dat Baltarquote:Op woensdag 11 november 2009 15:34 schreef Vlarp het volgende:
Donequote:Op woensdag 11 november 2009 15:38 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk proberen met te PM'en of me toe te voegen op MSN
Puhlease, doe niet alsof je een geheim hebtquote:Op woensdag 11 november 2009 15:34 schreef Vlarp het volgende:
Lampionnetjes hebben niets van doen met 11-11 of carnavalquote:Op woensdag 11 november 2009 15:54 schreef mike_hunt het volgende:
iedereen zijn lampion al gemaakt voor vanavond?
Ben jij eigenlijk zondag wel thuis ?quote:Op woensdag 11 november 2009 15:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Puhlease, doe niet alsof je een geheim hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |