Maar ook daar wordt ik niet blij van de vrouwpersoon prominent in beeldquote:Op woensdag 11 november 2009 13:44 schreef Stroekie het volgende:
ik vind dit dan wel weer een leuke cross over van nederlands talent
Wenen om het gruwelijke weer van vandaag?quote:Op woensdag 11 november 2009 13:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja, jullie doen het niet, dus wat moet ik dan!
Neuh. Dan lach ik liever om mijn eigen grappen.quote:Op woensdag 11 november 2009 13:46 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wenen om het gruwelijke weer van vandaag?
Da's al beterquote:
Hahahaha...quote:Op woensdag 11 november 2009 13:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Neuh. Dan lach ik liever om mijn eigen grappen.
Komt dat dan? Wil je erover praten?quote:Op woensdag 11 november 2009 14:02 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hahahaha...
Sorry, ik ben een beetje teleurgesteld over m'n dag en werk enzo vandaag
maar ik ben dan ook weer zo bejaard dat ik nooit clipjes kijk en zulks dus alleen maar op de radio hoor en daar compleet andere beelden bij hebquote:Op woensdag 11 november 2009 13:46 schreef Baltar het volgende:
[..]
Maar ook daar wordt ik niet blij van de vrouwpersoon prominent in beeld
Ja om beurten op de filosofeerbankquote:Op woensdag 11 november 2009 14:08 schreef Baltar het volgende:
[..]
Komt dat dan? Wil je erover praten?
*geeft groene thee en een rijstewafel aan*
We maken een kringetje van jongetjes en van jongetjes
Ik heb zin in zondagquote:Op woensdag 11 november 2009 14:08 schreef Baltar het volgende:
[..]
Komt dat dan? Wil je erover praten?
*geeft groene thee en een rijstewafel aan*
We maken een kringetje van jongetjes en van jongetjes
Nou niet allemaal te gelijk op die bakn willen, dat kan ie niet aan.quote:Op woensdag 11 november 2009 14:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja om beurten op de filosofeerbank
Wat heb je zondag dan? Wat ga je doen?quote:Op woensdag 11 november 2009 14:33 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb zin in zondag![]()
En als je me dood wilt hebben dan moet je merijstewafels
gaan voeren
Het zal wel gebrek aan zonlicht zijn. 't is net als met plantjes, die gaan ook dood als ze geen zonlicht zien
Bartjebart is nu in Eindhoven druk aan het leren hoe hij ons grotere en sterkere exemplaren kan verkopenquote:Op woensdag 11 november 2009 14:33 schreef Baltar het volgende:
[..]
Nou niet allemaal te gelijk op die bakn willen, dat kan ie niet aan.
't is maar een Klippan, die kan niet al te veel hebben
Ja Vlarpquote:Op woensdag 11 november 2009 14:35 schreef Baltar het volgende:
[..]
Wat heb je zondag dan? Wat ga je doen?
Er zat nog wel een laag chocolade over de rijstewafel![]()
Boek een vakantie naar de kanarie-pieterse weilanden eer de verbouwing/klussen/verhuizing begint
Met z'n tweeën is beterquote:Op woensdag 11 november 2009 14:53 schreef Stroekie het volgende:
Oh, en Vlarp ga maar niet alleen wandelen door de zandduinen van het nabij gelegen Maspalomas
Ik ga zondag wat leuks doen met iemandquote:Op woensdag 11 november 2009 14:35 schreef Baltar het volgende:
[..]
Wat heb je zondag dan? Wat ga je doen?
Er zat nog wel een laag chocolade over de rijstewafel![]()
Boek een vakantie naar de kanarie-pieterse weilanden eer de verbouwing/klussen/verhuizing begint
Wattus?quote:Op woensdag 11 november 2009 14:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja Vlarp
een weekje naar een hotel/appartement vlakbij het Commercial Center Yumbo in Playa del Ingles
Is het een bekende van hier, of heb een iemand leren kennen in de bus/trein/tijdens boodschappen doen bij de AH?quote:Op woensdag 11 november 2009 14:58 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ga zondag wat leuks doen met iemand![]()
Geen geld voor die vakantie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |