quote:Op maandag 9 november 2009 23:20 schreef Steve het volgende:
[..]
Het is leuk om te lezen, dat scheelt.
Je kunt wel zien dat dit geschreven is door één of andere Budelse kaalgeschoren patser zonder enige vorm van opleiding (DE Capucijnerplein) die zijn opgefokte Golf in het centrum aan het showen is!quote:1. Vertrek in zuidwestelijke richting op de Capucijnerplein 31 m
2. Sla rechtsaf om op de Capucijnerplein te blijven 27 m
3. Sla rechtsaf om op de Capucijnerplein te blijven 0,1 km
en dan heeft budel ook nog tig kerkdorpenquote:Op maandag 9 november 2009 23:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]Dankje.
Zeg, even heel wat anders, ik dacht, waar ligt B. ook alweer, ligt dat niet bij die andere B (Boxtel) in de buurt, en toen bleek daar dus 50 km tussen te zitten.
Enfin, nu vraag jij je natuurlijk weer af, hoe heb je dat uitgevonden, en dat heb ik via Google opgezocht (er is idd niks op tv en op Internet heb ik eigenlijk ook alles wel gelezen), maar is het wel ECHT 50 km??
Moet je dit nu zien:
[..]
Je kunt wel zien dat dit geschreven is door één of andere Budelse kaalgeschoren patser zonder enige vorm van opleiding (DE Capucijnerplein) die zijn opgefokte Golf in het centrum aan het showen is!
dorpleinquote:Op maandag 9 november 2009 23:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat een groot plein als er drie instructies voor nodig zijn.
Hovenier Zaad uit Lozen.quote:Op maandag 9 november 2009 23:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en dan heeft budel ook nog tig kerkdorpen
quote:Op maandag 9 november 2009 23:31 schreef Waxxer het volgende:
Dankje.
Zeg, even heel wat anders, ik dacht, waar ligt B. ook alweer, ligt dat niet bij die andere B (Boxtel) in de buurt, en toen bleek daar dus 50 km tussen te zitten.
Enfin, nu vraag jij je natuurlijk weer af, hoe heb je dat uitgevonden, en dat heb ik via Google opgezocht (er is idd niks op tv en op Internet heb ik eigenlijk ook alles wel gelezen), maar is het wel ECHT 50 km??
Moet je dit nu zien:
[..]
Je kunt wel zien dat dit geschreven is door één of andere Budelse kaalgeschoren patser zonder enige vorm van opleiding (DE Capucijnerplein) die zijn opgefokte Golf in het centrum aan het showen is!
Lozen ligt heel dichtbij.quote:
quote:
quote:
Ze kloppen alleen niet meer.quote:Op maandag 9 november 2009 23:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat een groot plein als er drie instructies voor nodig zijn.
Ja ik zocht er eentje die op mij leekquote:
Ja!quote:Op maandag 9 november 2009 23:41 schreef Steve het volgende:
Wat goed dat ik toch nog even snel kwam kijken.
[..]. Zie je, daarom vind ik het zo leuk je posts te lezen.
![]()
Budel ligt helemaal tegen de Belgische en Limburgse grens aan he.
[..]
Lozen ligt heel dichtbij.!
[..]
[..].
[..]
Ze kloppen alleen niet meer..
Zó behaard?quote:Op maandag 9 november 2009 23:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja ik zocht er eentje die op mij leekThanks
.
Woonwinkel toch? of keuken winkelquote:Op maandag 9 november 2009 23:49 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja!Bij Peer in België! Wat was daar ook alweer? o van kom nu kijken bij blablabla bij Peer in België!
Het ligt een stuk zuidelijker dan ik dacht!
Nou niet zó behaard. Ik doelde op stoerquote:Op maandag 9 november 2009 23:50 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Zó behaard?Of klim en klauter je thuis overal op en af als je een onrustie bui hebt?
Wat scherp!quote:Op maandag 9 november 2009 23:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou niet zó behaard. Ik doelde op stoer.
Maar goed. Ik wilde net iets zeggen...
Oh ja ik moest er aan denken dat (en ik heb dit van horen zeggen) er toen ik nog een klein Erikje was een hele grote vent langs me liep en ik hem aanstaarde. Hij zei tegen mij "he aapke" en ik reageerde met "ja gorilla?" en dat werd me niet in dank afgenomen. maar ach ik was nog klein he. Dan kunnen die dingen nog.
(wat een slecht verhaal, en het is nog waargebeurd ook).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |