Makkelijk ben ik zeker nietquote:Op maandag 9 november 2009 22:27 schreef Jefmeister het volgende:
[..]
Jij bent toch dat "makkelijke" hip-hop wijf?
klopt, (hiphop faalt imo)quote:Op maandag 9 november 2009 22:27 schreef Jefmeister het volgende:
[..]
Jij bent toch dat "makkelijke" hip-hop wijf?
quote:Op maandag 9 november 2009 22:30 schreef Lano het volgende:
[..]
Welke cabaretier had t daar nou ook alweer over joh
Het was een kwestie van wachtenquote:Op maandag 9 november 2009 22:34 schreef Agiath het volgende:
Ah, een nieuwe week, een nieuw muziektopic.
Dat tweede nummer van TS
Deze optredens ken ik ook niet. Maar wat me het meeste irriteert aan haar is altijd zeurnummers. Er zit nooit iets wat ook maar een beetje afwijkt van het standaard gezeur in.quote:Op maandag 9 november 2009 23:07 schreef SevenWonders het volgende:
Toen ze nog niet beroemd was en met een hoerig jurkje en dito pruikje op een late late dinsdagavond ergens in 1995 voor een handjevol mensen in de oude zaal van de Melkweg stond op te treden, vond ik ze nog leuk (ik was er bij), daarna inderdaad hard bergwafwaarts....
Was ff op youtube naar Saxon aant zoeken, kwam Alanis voorbij. Niet nodig om te zeggen dat de gerelateerde video's van youtube gefaald hebbenquote:Op maandag 9 november 2009 23:15 schreef Nemain het volgende:
Leave Alanis Aloooone!
[ afbeelding ]
Waarom kom je daar nu mee?
quote:Op maandag 9 november 2009 23:21 schreef Mr_Dyslector het volgende:
Ze was helaas op Pinkpop in 08, i cried
When angels deserve to...quote:Op maandag 9 november 2009 23:21 schreef Mr_Dyslector het volgende:
Ze was helaas op Pinkpop in 08, i cried
dat was 1 of andere schot die op bezoek was in Australiëquote:Op maandag 9 november 2009 22:30 schreef Lano het volgende:
[..]
Welke cabaretier had t daar nou ook alweer over joh
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |