Heb ik al wel gekeken, maar kon het zo gauw niet vinden.quote:Op maandag 9 november 2009 22:00 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
http://www.belastingdienst.nl
Dan doe je maar een beetje meer moeite hoorquote:Op maandag 9 november 2009 22:01 schreef monsterd. het volgende:
Heb ik al wel gekeken, maar kon het zo gauw niet vinden.
Hoop op iemand die het antwoord misschien toevallig weet en kan onderbouwen met de juiste bron van de bd ofzo.
Kun je op basis hiervan alleen niet zeggen.quote:Op maandag 9 november 2009 21:54 schreef monsterd. het volgende:
Na het doorspitten van een aantal (voornamelijk oudere) topics kom ik er nog steeds niet uit.
Stel je voor, je kunt een het ander bijverdienen door als tussenpersoon voor een handel in bijvoorbeeld machines te functioneren. Wat mag je dan hieraan verdienen zonder dat er belasting over betaald moet worden?
Nee, in NL blijf je gewoon belasting betalen.quote:Oja, je hebt al een eigen bedrijf.. Zijn er dan andere regels?
Afhankelijk van de rechtsvorm: VPB, IB, dividendbelasting, loonbelasting. En niet te vergeten omzetbelasting.quote:Als je dan wel belasting moet betalen, welke zijn dat dan?
0800-0543quote:Graag bronnen
Dat heb je verkeerd gehoord.quote:Op maandag 9 november 2009 22:35 schreef Juicyhil het volgende:
Ik dacht gehoord te hebben tot +/- 350 euro.
Dan is het goedquote:
Of niet goed geluisterd.quote:
Of 'deelnemingsvrijstelling'. Is ook een leuke.quote:Op maandag 9 november 2009 22:53 schreef erikkll het volgende:
google maar op de "kleineondernemersregeling"
Harstikke bedankt, hier heb ik wat aan!quote:Op maandag 9 november 2009 22:54 schreef erikkll het volgende:
http://www.belastingdiens(...)dernemen_btw-07.html
Ik heb het even voor je in google ingetypt. dit was de bovenste link.
Je vergeet de thin capitalizationregeling.quote:Op maandag 9 november 2009 22:54 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Of 'deelnemingsvrijstelling'. Is ook een leuke.
Ik was net op tijd om je edit te zien van iets wat er misschien helemaal niet komt!quote:Op maandag 9 november 2009 23:17 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Je vergeet de thin capitalizationregeling.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |