En waar woon je dan? Naar mijn idee komt het namelijk overal voor en gek genoeg in de pauperbuurten het minst.quote:Op dinsdag 10 november 2009 07:39 schreef Googolplexian het volgende:
Sinds ik raamfolie en een alarm heb is er in mijn auto niet meer ingebroken. Daarvoor 7 keer in twee verschillende auto's. De raamfolie lijkt af te schrikken (donkere ramen + donker interieur ... en de ramen zullen niet zo makkelijk in stukjes vallen als je ze kapot slaat).
Of iets vast zit in je auto maakt trouwens niet zoveel uit. Uit de bestelbus van een maat van mij hebben ze overdag, terwijl hij twee huisnummers verder aan het werk was, z'n halve dashboard eruit gezaagd om z'n midden-console (plus inhoud) mee te nemen.
[ afbeelding ]
airbags gestolen
[ afbeelding ]
navigatie gestolen
Woonwijk in Voorburg. Vier van de zeven keer was bij de Barocca (Party Boot) in de Wijnhaven, Rotterdam en de andere drie keer in centrum Den Haag.quote:Op dinsdag 10 november 2009 18:29 schreef J_CDA het volgende:
[..]
En waar woon je dan? Naar mijn idee komt het namelijk overal voor en gek genoeg in de pauperbuurten het minst.
Valt ontzettend meequote:Op maandag 9 november 2009 21:47 schreef willempjewever het volgende:
[..]
een ruit inslaan maakt toch best veel geluid?
quote:Op maandag 9 november 2009 21:25 schreef rene90 het volgende:
Wat voor auto heb je dan?
Maak je gebruik van een tom tom, zo ja, heb je kringen op je raam? Sta je in een buurt waar het ook bij andere auto's gebeurd?
quote:Op maandag 9 november 2009 21:25 schreef J_CDA het volgende:
[..]
Klopt, zat ik ook aan te denken. Alleen waar haal ik zo'n ding?
Ook vrees ik dat mijn vaste navigatie / audiosysteem nogal zijn aantrekkingskracht heeft :-(
Correkt !! bij mij in de buurt staan veel auto's gewoon open 's nachts, en er wordt nooit iets gestolenquote:Op dinsdag 10 november 2009 18:29 schreef J_CDA het volgende:
[..]
En waar woon je dan? Naar mijn idee komt het namelijk overal voor en gek genoeg in de pauperbuurten het minst.
Nou ... als het aantal inbraken en diefstallen het criterium is voor of een buurt pauper is of niet dan is heel Wassenaar één grote pauperbuurt.quote:Op woensdag 11 november 2009 22:58 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Correkt !! bij mij in de buurt staan veel auto's gewoon open 's nachts, en er wordt nooit iets gestolen![]()
Ik vind... dat uit de hoogte roepen dat een ander in een pauperbuurt woont, nogal een beetje jakkie is als je zelf naast je auto moet slapen om zeker te zijn dat hij 's morgens nog intact is![]()
Ik vind ook.. dat als je auto om de haverklap leeggetrokken wordt, dat je zelf nogal in een pauperbuurt woont
Droeftoeter, waar roep ik dat een ander in een pauperbuurt woont?quote:Op woensdag 11 november 2009 22:58 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Correkt !! bij mij in de buurt staan veel auto's gewoon open 's nachts, en er wordt nooit iets gestolen![]()
Ik vind... dat uit de hoogte roepen dat een ander in een pauperbuurt woont, nogal een beetje jakkie is als je zelf naast je auto moet slapen om zeker te zijn dat hij 's morgens nog intact is![]()
Ik vind ook.. dat als je auto om de haverklap leeggetrokken wordt, dat je zelf nogal in een pauperbuurt woont
Is het dat niet dan ??quote:Op donderdag 12 november 2009 07:31 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Nou ... als het aantal inbraken en diefstallen het criterium is voor of een buurt pauper is of niet dan is heel Wassenaar één grote pauperbuurt.
quote:Op donderdag 12 november 2009 21:12 schreef J_CDA het volgende:
[..]
Droeftoeter, waar roep ik dat een ander in een pauperbuurt woont?
Daarnaast, mijn auto wordt niet leeggetrokken, aangezien ik niks in mijn auto laat liggen.
Jaquote:Op donderdag 12 november 2009 23:53 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik zeg: da's de omgekeerde wereld
Ik heb de vraag nu al een aantal keren voorbij zien komen, maar kon geen antwoord vinden. Waar precies staat je auto? Staat hij voor het huis of iets verderop?quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:29 schreef J_CDA het volgende:
En een updatetje. Vorige week andermaal ingebroken. Niks gestolen want er lag ook niks.
Tips van harte welkom dus.
misschien is het wel zijn buurman?quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:36 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik heb de vraag nu al een aantal keren voorbij zien komen, maar kon geen antwoord vinden. Waar precies staat je auto? Staat hij voor het huis of iets verderop?
Kun je een camera richten op je auto? Of een buur(t)man vragen om daar een cam neer te zetten? Doe je portieren eens niet op slot, maar zet wel de startonderbreker aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |