Dat had ik dus net gedaan, duh....maar ik laat m wel dichtgooien. Maar je hebt gelijk, de lapo had het moeten doen maar die snapt dat zeker weer niet... Ontopic: Op die catwalk zie je toch wel goed dat Denise en Rosalinde nogal te dik zijn in de heupenquote:Op maandag 9 november 2009 20:51 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ehh, ik was niet de lapo'er hoor. Doe het dan lekker zelf.
Oké, niet gezienquote:Op maandag 9 november 2009 20:53 schreef Samson het volgende:
[..]
Dat had ik dus net gedaan, duh....maar ik laat m wel dichtgooien. Maar je hebt gelijk, de lapo had het moeten doen maar die snapt dat zeker weer niet... Ontopic: Op die catwalk zie je toch wel goed dat Denise en Rosalinde nogal te dik zijn in de heupen![]()
jepquote:Op maandag 9 november 2009 20:55 schreef DaviniaHR het volgende:
ik ben het nu aan het opnemen, a morgen kijken denk ik.
vandaag is toch zo'n compliatiedinges?
wel geweldig die gesoepte foto van denise!
Volgende weekquote:Op maandag 9 november 2009 21:04 schreef Brighteyes het volgende:
Is het vanavond ook echt de finale? Of is dat pas vlgende week?
Echt slaapverwekkend, totaal geen intonatie ookquote:Op maandag 9 november 2009 21:08 schreef L0t.. het volgende:
Rosalinde praat zo raar, beetje binnensmonds ofzo
Ja, ze praat alsof ze een beugel heeft ofzo. Misschien moet ze haar kiezen gewoon iets meer van elkaar afhalen terwijl ze praat.quote:Op maandag 9 november 2009 21:09 schreef TrailerTrash het volgende:
[..]
Echt slaapverwekkend, totaal geen intonatie ook
Ze is met 22 jaar toch veel te oud om topmodel te worden...quote:Op maandag 9 november 2009 21:09 schreef TrailerTrash het volgende:
[..]
Echt slaapverwekkend, totaal geen intonatie ook
Inderdaadquote:Op maandag 9 november 2009 21:13 schreef L0t.. het volgende:
Nou, de C&A-fashionshow, dat is inderdaad wel huuuuuge ja
En volgens Daphne komen daar allemaal "modemensen" Het lijkt wel of ze het tegen kleuters heeftquote:Op maandag 9 november 2009 21:13 schreef L0t.. het volgende:
Nou, de C&A-fashionshow, dat is inderdaad wel huuuuuge ja
Iddquote:Op maandag 9 november 2009 21:16 schreef Samson het volgende:
[..]
En volgens Daphne komen daar allemaal "modemensen" Het lijkt wel of ze het tegen kleuters heeft
Noem dan eens een paar andere topmodellen die donker/zwart zijn?quote:Op maandag 9 november 2009 21:24 schreef Ghanima het volgende:
Ik moet wel lachen dat in een ' next top model' show wordt gezegd dat Naomi Campbell het enige zwarte model is wat het gemaakt heeft.
Ehhhh, Tyra Banks? Je weet wel, degene die dit hele programma bedacht heeft?quote:Op maandag 9 november 2009 21:26 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Noem dan eens een paar andere topmodellen die donker/zwart zijn?
Ja de opmerking was ook niet dom, maar wel enorm grappig!quote:Op maandag 9 november 2009 21:26 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Edit: o volgens mij snap ik je. Maar het gaat erom dat het moeilijk is om door te breken als je donker bent, daarom zijn er zo weinig.
Een of ander raar, kinderachtig, clownsmuziekje.quote:Op maandag 9 november 2009 21:34 schreef Michellee het volgende:
Oh ik heb het muziekje gemist! Wat was het?!
Alek Wek, Liyah Kebede, Noemi Lenoir, Tyra Banks, Iman (vrouw van David Bowie)quote:Op maandag 9 november 2009 21:26 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Edit: o volgens mij snap ik je. Maar het gaat erom dat het moeilijk is om door te breken als je donker bent, daarom zijn er zo weinig.
Vandaag de dag gaan de meiden al op hun 15e het modellenvak in, en dan moeten ze ook toch echt op hakken lopen, dus Maxime moet niet zeuren maar doen. Maar ja, ik zou me niet druk maken als ik haar was, big deal of je wel of niet veel loopt in een show van C&Aquote:Op maandag 9 november 2009 21:29 schreef Crientj het volgende:
Sneu voor Maxime. ;o En dan steeds dat geneuzel dat ze niet op hoge hakken kan lopen.
Ja euh, denk dr eens aan dat het kind nog maar 17 is, terwijl de rest ouder is. -_-
Onder topmodellen versta ik wel écht topmodellen, bijv. zoals Naomi Campbell. Ik heb een gematigde interesse in die wereld en persoonlijk ken ik alleen Alek Wek en Tyra Banks, maar die laatste kende ik eigenlijk pas met ANTM.quote:Op maandag 9 november 2009 21:34 schreef alors het volgende:
[..]
Alek Wek, Liyah Kebede, Noemi Lenoir, Tyra Banks, Iman (vrouw van David Bowie)
Momenteel Chanel Iman, Jourdan Dunn, Sessilee Lopez...
oh absoluut, van mij zouden er veel meer donkere modellen mogen zijn, ik vind donkere vrouwen supermooi.quote:Op maandag 9 november 2009 21:40 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Onder topmodellen versta ik wel écht topmodellen, bijv. zoals Naomi Campbell. Ik heb een gematigde interesse in die wereld en persoonlijk ken ik alleen Alek Wek en Tyra Banks, maar die laatste kende ik eigenlijk pas met ANTM.
En wat is dan überhaupt de definitie van een topmodel
Maar dan nog is de ratio donker/licht heel scheef, al moet ik je dan toch gelijk geven.
Vond ik ook. Lachen (tikkie-hum-lomp) en het meest oprecht. En knap ook!quote:Op maandag 9 november 2009 21:04 schreef Samson het volgende:
Haha, die Tessa was toch wel lachen. En wees eerlijk, ze had gelijk, die ene was ook niet bepaald knap te noemen....
Morgen?quote:Op maandag 9 november 2009 22:09 schreef ouderejongere het volgende:verdorrie, krijg ik opeens visite. Morgen dan maar via internet bekijken.
Denise
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |