Dat had ik dus net gedaan, duh....maar ik laat m wel dichtgooien. Maar je hebt gelijk, de lapo had het moeten doen maar die snapt dat zeker weer niet... Ontopic: Op die catwalk zie je toch wel goed dat Denise en Rosalinde nogal te dik zijn in de heupenquote:Op maandag 9 november 2009 20:51 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ehh, ik was niet de lapo'er hoor. Doe het dan lekker zelf.
Oké, niet gezienquote:Op maandag 9 november 2009 20:53 schreef Samson het volgende:
[..]
Dat had ik dus net gedaan, duh....maar ik laat m wel dichtgooien. Maar je hebt gelijk, de lapo had het moeten doen maar die snapt dat zeker weer niet... Ontopic: Op die catwalk zie je toch wel goed dat Denise en Rosalinde nogal te dik zijn in de heupen![]()
jepquote:Op maandag 9 november 2009 20:55 schreef DaviniaHR het volgende:
ik ben het nu aan het opnemen, a morgen kijken denk ik.
vandaag is toch zo'n compliatiedinges?
wel geweldig die gesoepte foto van denise!
Volgende weekquote:Op maandag 9 november 2009 21:04 schreef Brighteyes het volgende:
Is het vanavond ook echt de finale? Of is dat pas vlgende week?
Echt slaapverwekkend, totaal geen intonatie ookquote:Op maandag 9 november 2009 21:08 schreef L0t.. het volgende:
Rosalinde praat zo raar, beetje binnensmonds ofzo
Ja, ze praat alsof ze een beugel heeft ofzo. Misschien moet ze haar kiezen gewoon iets meer van elkaar afhalen terwijl ze praat.quote:Op maandag 9 november 2009 21:09 schreef TrailerTrash het volgende:
[..]
Echt slaapverwekkend, totaal geen intonatie ook
Ze is met 22 jaar toch veel te oud om topmodel te worden...quote:Op maandag 9 november 2009 21:09 schreef TrailerTrash het volgende:
[..]
Echt slaapverwekkend, totaal geen intonatie ook
Inderdaadquote:Op maandag 9 november 2009 21:13 schreef L0t.. het volgende:
Nou, de C&A-fashionshow, dat is inderdaad wel huuuuuge ja
En volgens Daphne komen daar allemaal "modemensen" Het lijkt wel of ze het tegen kleuters heeftquote:Op maandag 9 november 2009 21:13 schreef L0t.. het volgende:
Nou, de C&A-fashionshow, dat is inderdaad wel huuuuuge ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |