Preciesquote:Op maandag 9 november 2009 20:57 schreef Onufriev het volgende:
Net als dat ik Coen van Vrijberghe de Coningh leuker vind dan Huub Stapel, is ook Stefan de Walle leuker dan René van 't Hof!
Ging de eerste Johnnie niet dood?quote:Op maandag 9 november 2009 20:57 schreef Onufriev het volgende:
Net als dat ik Coen van Vrijberghe de Coningh leuker vind dan Huub Stapel, is ook Stefan de Walle leuker dan René van 't Hof!
Gevalletje sterven in het harnasquote:Op maandag 9 november 2009 21:02 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ging de eerste Johnnie niet dood?
In de OP staat toch dat éérst Huub Stapel de rol speelde, volgens mij leeft die nog. Maar Coen van dinges is inderdaad overleden ja.quote:Op maandag 9 november 2009 21:02 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ging de eerste Johnnie niet dood?
Ja, volgens mij een hartaanval terwijl hij op de motorkap van de cadillac stond.quote:Op maandag 9 november 2009 21:02 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ging de eerste tweede Johnnie niet dood?
Klopt, op de presentatie (voor de pers) van het laatste seizoenquote:Op maandag 9 november 2009 21:06 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ja, volgens mij een hartaanval terwijl hij op de motorkap van de cadillac stond.
QFTquote:Op maandag 9 november 2009 21:07 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vond de eerste ook leuker.
Ik had het met Jaws ook....quote:
Hey Sjonnie, moe je es kijke wat een geile wijve!quote:Op maandag 9 november 2009 21:09 schreef JackHerrer het volgende:
Kees van 't Hof is idd veel beter, ook te zien als Fritsi in Jiskefet.
quote:Op maandag 9 november 2009 20:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nee van af het moment dat Stefan de Walle overneemt. Is Kees alleen nog maar dom dom dom en dom.
Ik heb het vermoeden dat degenen die de serie goed vinden, ietwat zwakzinnig zijn.quote:Op maandag 9 november 2009 21:44 schreef Apuleius het volgende:
Ik heb het vermoeden dat degenen die de serie beter vinden, ietwat aan de jonge kant zijn.
Injectie motor.quote:Op maandag 9 november 2009 22:14 schreef de_boswachter het volgende:
BUURMAN wat doet U nu!!!!!11212222
Doe voor de gein de allereerste Flodder eens kijken, en gelijk daarna deel 3, dan zie je toch dat René Van Het Hoff een veel betere Kees speelt en dat Huub Stapel de perfecte Johnny is.quote:Op maandag 9 november 2009 22:17 schreef Foxio het volgende:
Flodder was geniaal, echt eeuwig zonde dat ze zijn gestopt door het onverwachte overlijden van de 2e Sjonnie. Ik heb de eerste Kees amper gezien, en de 2e vaker en die heb ik altijd chill gevonden.
leuke troll idiootquote:Op maandag 9 november 2009 22:02 schreef solyaris het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat degenen die de serie goed vinden, ietwat zwakzinnig zijn.
Oeh! Dat vond ik echt een lekker wijf!quote:Op maandag 9 november 2009 22:26 schreef IJsblock het volgende:
"Het enige wat jij omhoog krijgt, is de loop van je tank....."
[ afbeelding ]
Van Ravensteijn.quote:Op maandag 9 november 2009 22:30 schreef fratsman het volgende:
[..]
Oeh! Dat vond ik echt een lekker wijf!Apollonia nogwattes.
Alleen de personages van Ma en dochter Kees zijn nooit veranderd in de films. Daar waar Johnny en Kees in de eerste 2 films behoorlijk gehaaid en berekend zijn, slaat dit bij de serie en de 3e film door naar het slapstickgedeelte. 2 niet al te snuggere sjaggeraars, maar wel het hart op de goeie plaats.quote:Op maandag 9 november 2009 22:30 schreef LarryDavid het volgende:
Coen (rip) was 1000 keer zo goed als Huub Stapel. Hij was überhaupt een betere acteur, maar deed de rol van Sjonnie ook veel beter.
Dank je!quote:
Inderdaad iedereen draagt tegenwoordig wat die lekkere vrouw @ de pic draagtquote:Op maandag 9 november 2009 22:27 schreef Rechterbal het volgende:
Omg, op die foto zie je zo goed de mode van nu terug!
"3 kwarkpunten, van Putten!"quote:Op maandag 9 november 2009 22:45 schreef Apuleius het volgende:
[..]
"Zeg, we krijgen toch geen kapsones hè?"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |