Ik woon alleen samen met mijn vrouw, lieve meneer.quote:Op maandag 9 november 2009 19:39 schreef 3keernix het volgende:
Je kunt beter van het bord van je moeder essen
Woensdag gehaktdagquote:Op maandag 9 november 2009 19:40 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Vervelend voor je!
Maar; morgen is er weer een dag!
Lieve meneer, ik en mijn vrouw hebben een druk leven vanwege ons werk. Dat is niet mijn of haar fout. Bij deze bedankt voor uw begrip.quote:Op maandag 9 november 2009 19:49 schreef Acinonyx het volgende:
Uit eten gaan en je vrouw thuis laten
Een hoop.quote:Op maandag 9 november 2009 19:48 schreef Koko_Banana het volgende:
[..]
Correctie: Half Belg, Half Engelsman. Maar wat heeft dat daarmee te maken, lieve meneer?
Een hoop? Hahaha, maar meneer toch, waarom het niet uitgebreider uitleggen? Ik vind u veel te vaag overkomen.quote:Op maandag 9 november 2009 19:50 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Een hoop.
Er is maar 1 goede Italiaan en dat is Domino's.
Ik dacht dat dat Benito Mussolini wasquote:Op maandag 9 november 2009 19:50 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Een hoop.
Er is maar 1 goede Italiaan en dat is Domino's.
Uitgebreider: patat of friet?quote:Op maandag 9 november 2009 19:51 schreef Koko_Banana het volgende:
[..]
Een hoop? Hahaha, maar meneer toch, waarom het niet uitgebreider uitleggen? Ik vind u veel te vaag overkomen.
quote:Op maandag 9 november 2009 19:50 schreef Koko_Banana het volgende:
[..]
Lieve meneer, ik en mijn vrouw hebben een druk leven vanwege ons werk. Dat is niet mijn of haar fout. Bij deze bedankt voor uw begrip.
patatquote:
U begrijpt het overduidelijk niet. Maar dat kan ik wel begrijpen als u nog jeugdig bent (en die indruk geeft u mij). Mijn vrouw werkt als verpleegster in een ziekenhuis, ik kan u verzekeren, dat zijn moordende uren.quote:Op maandag 9 november 2009 20:05 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Jawel dat is jouw fout want jij kan niet even wachten tot je vrouw ook klaar is met werken, het eten smaakte je natuurlijk niet omdat je je een beetje schuldig voelde,, foei, waar zijn je manieren, en je bent nog wel voor de helft engels-man
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |