SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We all wank, sonny wiggles his willy, daddy plays with the meat in an orderly and rational way, and granddad's choad also delivers on a regular basis.
quote:Op maandag 9 november 2009 17:04 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Verkapt "Ik heb een iPhone" topic
Pauper telefoonquote:Op maandag 9 november 2009 17:04 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Verkapt "Ik heb een iPhone" topic
C-C-C-C-Combo Breaker!quote:Op maandag 9 november 2009 17:05 schreef kL0j00h het volgende:
Niet gewoon schrijven: Iemand belt me steeds op. Nee: onbekende beller op mn iPhone
Schaam je liever dat je met zo'n Jip en Janneke telefoon loopt.
gvd nog kleinerquote:
quote:
The horror of not knowing!!quote:Op maandag 9 november 2009 17:07 schreef vuilcontainer het volgende:
ik weet niet of ik met dit mysterie in mijn achterhoofd vanavond nog wel kan slapen...
wtf is het (ja een Nokia dat zie ik) ... Projecteert hij je info boven het scherm ofzo..quote:
Dat zou zo vet zijn!quote:Op maandag 9 november 2009 17:12 schreef Koepert het volgende:
[..]
wtf is het (ja een Nokia dat zie ik) ... Projecteert hij je info boven het scherm ofzo..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |