De mediamarkt(groningen) heeft hem voor ¤49(360)quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:57 schreef Christiaan het volgende:
Zijn ze er al ergens mee aan het stunten qua prijs? Online of niet maakt niet uit.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 18:24 schreef neggix het volgende:
Iemand al op de PS3 met een vriend gespeeldWij kunnen namelijk niet naar elkaar connecten? Als je invite doet gaat ie er automatisch weer uit met een session no longer valid error....
Nee dusquote:Op dinsdag 10 november 2009 18:29 schreef maickeltje het volgende:
kunnen jullie met de playstation 3 mensen uitnodigen voor een party?
Ach, GTA kan je ook mensen doodrijdenquote:Op dinsdag 10 november 2009 18:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
Missie 3 is inderdaad best wel ziekHeb bewust amper burgers vermoord. Het kan wat mij betreft wel maar ik snap ook wel dat er ophef over is.
Klopt maar daar MOET het niet zeg maar. En het ziet er in MW2 zo angstig realistisch uit. Ik vond het best indrukwekkend.quote:Op dinsdag 10 november 2009 18:48 schreef neggix het volgende:
[..]
Ach, GTA kan je ook mensen doodrijdenJe weet toch dat het een spel is... Maar jah, kunnen genoeg discussies over zijn
Ik heb iig lekker staan maaien in dat vliegveld
Weet je wat ik angstig realistisch vind:quote:Op dinsdag 10 november 2009 18:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Klopt maar daar MOET het niet zeg maar. En het ziet er in MW2 zo angstig realistisch uit. Ik vond het best indrukwekkend.
Kut, ik heb gisteren 60 euro betaald.quote:
SPOILER: ...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eindelijk CoD met Dualshock.
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Daarom, dit soort dingen gewoon in de winkel halen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:20 schreef VliegVlieg het volgende:
Ik kan het niet geloven, de postbezorger is nog steeds "onderweg"![]()
Waarom ik? Waarom nu?
Die zit nu natuurlijk MW2 te spelen!quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:20 schreef VliegVlieg het volgende:
Ik kan het niet geloven, de postbezorger is nog steeds "onderweg"![]()
Waarom ik? Waarom nu?
Op http://www.infinityward.com/ komt VIP contect te staan, alleen dat is pas "coming soon". Beetje slordig.quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:28 schreef -CRASH- het volgende:
Wat is met de code die achter op het boekje staat...voor exclucive content.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |