Een vast onderdeel van het TV programma De Wereld Draait Door. Een beetje brutale journalistiek, maar wel leuk.quote:Op maandag 9 november 2009 17:32 schreef xiexiewajijniezie het volgende:
[..]
Jakhalzen was da?? Kunt u aub meer specifiek zijn voor eeeuhmm.... mensen als mij :$
Weet niet of je heel de winkel in mag daarom, kan goed zijn dat het ergens vooraan in de winkel te doen isquote:Op maandag 9 november 2009 18:40 schreef Zolcon het volgende:
Vast wel, als je het vraagtgeld stinkt niet
Vraag het aan een verkoper als de halve winkel is afgeslotenquote:Op maandag 9 november 2009 18:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Weet niet of je heel de winkel in mag daarom, kan goed zijn dat het ergens vooraan in de winkel te doen is
Anders zouden er ook mensen rondlopen die niet voor mw2 komen ofzo
Die MW2 uitvoering wel iigquote:Op maandag 9 november 2009 18:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
Zou je vanavond in eindhoven ook een xbox kunnen kopen?
bedoel tegelijk met de nachtopening?
Daar krijg je de standard versie bij, ik wou gaan voor hardened editionquote:
Welke debiel gaat er nou om 00:00 naar een winkel als je niet voor het spel komt, stofzuiger kopen?quote:Op maandag 9 november 2009 18:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Weet niet of je heel de winkel in mag daarom, kan goed zijn dat het ergens vooraan in de winkel te doen is
Anders zouden er ook mensen rondlopen die niet voor mw2 komen ofzo
quote:
morgen is toch om 00:00?quote:Op maandag 9 november 2009 19:43 schreef -CRASH- het volgende:
In het vorig topic zei iemand dat Game Mania Pas morgen begon met de verkoop......
WRONG...... Straks om 00:00 wordt er al verkocht.
Crapquote:Op maandag 9 november 2009 20:11 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Op mijn bonnetje van 15:54 staat nog Xbox 360 Call of Duty MW2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |